Tässäkyselen

Anonyymi

Nainen, jos ystäväsi/kaivattusi vuosien takaa kieltäisi tuntevansa sinut kaveripiirissään, kuinka reakoisit?

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä se on hänelle totta. Tai jokin muu syy vaikuttaa asiaan. Eipä se minun asiani olisi reagoida siihen mitenkään.

• Anonyymi

Aivan sama, kun ei mitään muuta valehtele.

• Anonyymi

Se olisi piste iiin päälle.

• Anonyymi

Se on hänen tahtonsa ja valintansa. Todennäköisesti ottaisin sen niin ettei hän halua muiden tietävän minusta, joten pyrkisin kunnioittamaan hänen tahtoaan niin etten itsekkään paljasta häntä.
      Hönellä on varmasti syynsä miksi noin tekee.
      Ehkä voisin kahden kesken kysyä, jos siihen tarjoutuu mahdollisuus ja hän haluaa kertoa. Muutoin se on hänen oma parhaakseen katsoma valintansa olla tuntematta minua.

• Anonyymi

Juuri näin. Jokaisella on omat syynsä.

• Anonyymi

En yhtään mitenkään. Ei minua tarvitse tuntea kenenkään

• Anonyymi

Mitäs helvettiä se sulle kuuluu

• Anonyymi

En mitenkään. Ihan sama mulle joku vuosien takainen.

• Anonyymi

Ei kehtaa. Jotku on vähemmän kauniita ja luonteeltaan vääränlaisia. Naitavaksi silloin tällöin kelpaavia. Moni tahtoo kumppanin olevan kaunotar tai komistus. Kaivatun omasta luonteestahan ja mieltymisistä tässä on kyse. Joku kelpaa ja joku ei.

• Anonyymi

Tässä näkee ihmisten erilaisuuden ja ympäristön vaikutuksen. Mä oon ihan päunvastaista mieltä edellisen kanssa eli pelkkään seksiin haetaan komeaa tai kaunista mieluiten, mutta parisuhteeseen ihmistä, joka on sisäisesti kiva ja mukava ja sytyttävä.

• Anonyymi

Sanotaanko nyt näin, näistä erilaisista kaveripiireistä vuosien varrelta, ei siis mistään naamatutuista, että monien kanssa on lähdetty menemään eri suuntiin. Tuskin itse sanoisin, että en tunne tai ole koskaan tuntenut, mutta saattaisin kuitata koko homman siten, että juu huonompi homma, ei muistella kuiten pahalla. Kun tässä on tullut kasvettua eroon sellaisista käytösmalleista, että itseään pitää jatkuvasti selitellä, todennella tai muuta mihin ei intressit kertakaikkiaan riitä. Aloittaja taitaa kalastella tuntemattomien haavoja ja kirousviriheestä trollin tunnistaa, mutta jospa joku lukijoista saa itselleen jotain vahvistusta tai näkökulmaa,mikäli on samoja aiheita miettinyt

• Anonyymi

Ei edes yllättäisi, niinhän se menee virallisesti kukaan ei tunne ketään.

• Harmittelisin

• Anonyymi

Riippuu kuinka monta vuotta aikaa. Itse en välttis muista jotain 25 vuotta sitten tuntemaani ihmistä kunnolla. Ihminen muuttuu ulkonäöltä kun vanhenee ja mulla ainakin on niin huono muisti et vanhat tuttavuudet pääsee unohtuun jos ovat olleet jotain puolituttuja joista ei kovinkaan syvällisiä asioita oo tiennyt.

Joku kouluihastuskin on puolituttu. Samalla luokalla joka päivä nähty peruskoulun 1-9 luokkaan mutta muuta siitä ei sit tiedäkään. Naama ja koulukäytös. Se siinä. Silloin en ehkä muista tai tunnista henkilöä enää 25 vuoden päästä. En ehkä muista sukunimiäkään...

Jos taas joku seurustelusuhde kyseessä niin ollaan oltu jo niin läheisissä väleissä et muistaa jo paremmin vuosienkin päästä

• Anonyymi

ymmärtäisin häntä. Hänellä olisi varmaan syynsä. Ehkä hän rakasti minua ja loukkasin jotenkin. Ihan sama, koska se olisi hänen valintansa.

• Anonyymi

En kai minä edes tietäisi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7247
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      42
      1270
    Aihe