Kristillisdemokraatit vihaavat muita ihmisiä

Anonyymi

Miksi puolue, joka väittää edustavansa kristillisiä arvoja, on ihmisvihamielinen?

22

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KD on vihaajien puolue!

      • Anonyymi

        Viha, ylpeys, tuomitseminen=kuolemansynnit


      • Anonyymi

        Kaikesta pihalla oleva aktiivimallipuolue se on.


      • Anonyymi

        Persut on selkeästi vihaajien puolue, sitä äänestävät lähinnä työttömät ja muut köyhät kuulapäät, PVL:n ja uus-natsien sympatisoijat

        KD taas on enemmänkin suvaitsemattomuuden kannattajien puolue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on selkeästi vihaajien puolue, sitä äänestävät lähinnä työttömät ja muut köyhät kuulapäät, PVL:n ja uus-natsien sympatisoijat

        KD taas on enemmänkin suvaitsemattomuuden kannattajien puolue

        https://www.verkkouutiset.fi/paivi-rasasesta-jalleen-tutkintapyynto-valtakunnansyyttajalle/

        Kansanedustaja Päivi Räsäsestä (kd.) on tehty tutkintapyyntö valtakunnansyyttäjälle.

        Tutkintapyyntö koskee YlePuhe-ohjelmasarjan Ruben Stiller-jaksoa ”Mitä Jeesus ajattelisi homoista”, joka lähetettiin 20.12.2019 klo 13.02. Ohjelma on kuunneltavissa Yle areenassa.

        – Sain poliisilta tiedon, että sanavapauden käytöstäni on jälleen tehtailtu uusi tutkintapyyntö, tällä kertaa radio-keskustelusta. Asialla on sama henkilö, joka teki aiemmin tutkintapyynnön vuonna 2004 kirjoittamastani pamfletista, Päivi Räsänen kertoo tiedotteessaan.

        Tutkintapyynnössä sanotaan, että Räsänen olisi syyllistynyt ohjelmassa muun muassa homoseksuaalien solvaamiseen. Räsänen totesi ohjelmassa, että Jumala ei alun perin luonut ihmistä homoseksuaaliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.verkkouutiset.fi/paivi-rasasesta-jalleen-tutkintapyynto-valtakunnansyyttajalle/

        Kansanedustaja Päivi Räsäsestä (kd.) on tehty tutkintapyyntö valtakunnansyyttäjälle.

        Tutkintapyyntö koskee YlePuhe-ohjelmasarjan Ruben Stiller-jaksoa ”Mitä Jeesus ajattelisi homoista”, joka lähetettiin 20.12.2019 klo 13.02. Ohjelma on kuunneltavissa Yle areenassa.

        – Sain poliisilta tiedon, että sanavapauden käytöstäni on jälleen tehtailtu uusi tutkintapyyntö, tällä kertaa radio-keskustelusta. Asialla on sama henkilö, joka teki aiemmin tutkintapyynnön vuonna 2004 kirjoittamastani pamfletista, Päivi Räsänen kertoo tiedotteessaan.

        Tutkintapyynnössä sanotaan, että Räsänen olisi syyllistynyt ohjelmassa muun muassa homoseksuaalien solvaamiseen. Räsänen totesi ohjelmassa, että Jumala ei alun perin luonut ihmistä homoseksuaaliksi.

        ” Räsänen totesi ohjelmassa, että Jumala ei alun perin luonut ihmistä homoseksuaaliksi”

        Päivillä on varmaan tieto, miksi jotkut meistä ovat homoja?


    • Anonyymi

      Essayahkin on alkanut puhua hänen kanssaan asioista eri mieltä olevista "suvaitsevaisina", eikö se jo kerro jotakin hänen kristillisistä arvoistaan?

      • Anonyymi

        Eikö ensin kannattaisi tutkia onko essayah syyllistynyt viharikoksiin...?


    • Anonyymi

      KD:ltä tippui kannatus ihan odotetusti raamatunlauseilla kiihkoilevien Päivi Räsäsen ja Sari Essayhin ansiosta!
      Jokohan normaalit evankelis-luterilaiset alkavat nähdä näiden lahkolaisten uskovaisten järkyttävän Suomen kansalaisten ja vähemmistöjemme perusoikeuksien loukkaamisen.

      Lähi-Idässä taistelevat eriuskontoihin ja uskontokuntiin kuuluvat, ja Suomessa yrittävät eri uskonnon lahkoihin kuuluvat kiihkoilijat päästä sotkemaan yhteiskuntarauhaamme raamatuntekstien tulkintoihinsa nojaten.

      Me tavalliset suomalaiset kaipaamme yhteiskuntarauhaa, kansalaistemme oikeudenmukaista lainsääntöömme perustuvaa yhdenvertaista kohtelua ja maamme asioiden hoitoa Suomen ja kansainvälisten lakien mukaisesti!

    • Anonyymi

      Kannatuksemme putosi puoleen. Olisiko meidän jo korkea aika miettiä kuka voi esittää meidän äänestäjien puolesta ja mitä? Tunnen tosi monta kannattajaa jotka ovat samaa mieltä. Nyt äärimmäiset mielipiteet ovat esillä kaiken aikaa. Eihän se ei ole puolueen linja, ei pitäisi olla? Ei meidän äänestäjien. Nyt on lähtenyt monta ystävää kyllästyneinä vihapuheisiin. Ne eivät ole kristillisten arvojen mukaisia.

      • Anonyymi

        Minä en ymmärrä. Eihän se Päivi muuta kun siteerasi raamatun kohtaa joka oli sinne kirjoitettu.
        Se kohta pitäisi poistaa raamatusta että homot ei pahoittaisi mieltänsä.


    • Anonyymi

      KD ei ole millään tavalla ihmisvihamielinen puolue.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan. Kristilliset edustavat kristillisiä arvoja, joihin ei kuulu kaiken suvaitsevaitseminen. On asioita, jotka ovat syntejä Jumalan edessä, niitä kristilliset eivät voi hyväksyä, kuten homoseksuaalisuus hyväksyttynä käytäntönä, koska sellainen ei ole oikein myöskään henkilöä kohtaan, joka sellaista harjoittaa. Kristillisten moraali ei lähde naturalismista vaan Jumala uskosta, ja siinä on eettisesti suuri rajalinja, jonka puitteissa näitä asioita voi ajatella. Kun on kyse Raamatun mukaisesta perus kristillisestä moraalista, kuten Jeesus on sen opettanut, ei ole kyse jostain ihmisten omista mieltymyksistä, mikä on hyvää vaan Jumalan seuraamisesta näissä asioissa. Ja on valitettavaa, mielestäni että ihmiset eivät tunne enää kristillistä moraalia kuten se on. Kristillisen moraalin tärkein pointti on lähimmäisen rakkaus mutta sillä on Jumalan asettamat ehdot. Jos sanotaan rakkaudeksi asioita, jotka eivät ole, eivätkä palvele rakkautta, sellaisia ei pidä hyväksyä, ja rakkaus normit vihreillä lähtee naturalismista, kristityillä Jumalasta. Voi jokainen päättää ja on jo päättänyt, kumpi normi on heidän mukaansa oikea. Minun vahva, en sano vakaumukseni, koska silloin se vaatisi vain pelkkää uskoa, vaan ymmärrykseni on, että Jumala juttu on oikeassa, ja on. Uskon kautta löytää. Se on kummallista mutta hienoa ja totta, minäkin entinen naturalistinen nyt Tiedän jotain.


    • Olen KDn jäsen, enkä vihaa oikeasti ketään ihmistä, vaikka mielipiteet ja asiat usein riitelevätkin...

    • Anonyymi

      Tämän päivän kannatuslukemat puhuvat puolestaaan. Fundamentalismi on demokratian vihollinen ja rappeuttaa demokratian.

      • Anonyymi

        Mihin fundamentalismiin viittaat ja millä tavalla se rapauttaa demokratian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin fundamentalismiin viittaat ja millä tavalla se rapauttaa demokratian?

        Tyhmä kysymys. Mieti jos osaat.


    • Anonyymi

      Ei taida Räsänen tuomita Helsingin pommi-iskun suunnittelijaa? Sopiva kohde, eri uskonnon edustaja pommin kohteena?

      • Anonyymi

        olkiukko


    • Anonyymi

      Oma ego ja poliittinen ahneus menee kristillisyyden edellä tässä puolueessa. Kyllä äänestäjät kaikkoavat, kun kirkkoa pyritään kaatamaan törkeillä puheilla. Gallup näyttää KD:lle poikkeuksellisen suurta kannatuksen laskua. KD on menettänyt kuukaudessa lähes puolet kannattajistaan.

    • Anonyymi

      Tuomiokapituli antoi huomautuksen homoparin vihkineelle papille, oikeus kumosi huomautuksen laittomana. Tuomiokapituli noudatti kirkkolakia mikä syrjii homopareja. Helppoa hyökätä ja syyllistää Päivi Räsästä Paavalin kirjeen sisällöstä siitäkin huolimatta ettei teksti muutu homoja suosivaksi vaikka Räsänen olisi vaiti.
      Piispat ja papit selittävät mihin aikakauteen Raamatun tekstit pitäisi sijoittaa, vaikka kysymysessä on muka jumalansana.
      Kuuluuko kiduttamalla tapettu ihmisuhri Jeesus myös Paavalin aikaiseen historiaan koska kiduttamisen ja tappamisen ylistäminen on barbaarimaista ja tuomittavaa.

    • Anonyymi

      Miksi luterilaisten on noudatettava homolakia ja katolisten ei. Katolinen kirkko ei edes keskustele aiheista samaa sukupuolta olevien vihkiminen tai naispappeus. Ev-lut kirkon olisi pitänyt pitää kiinni samoin asiassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe