Edelleen toivon viestiä sinulta ja juttelua kasvokkain. Voisitko laittaa viestin?
A_mies kaipaan
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisi minulle niin en voi, koska kielsit lähettämästä. Mutta tämä on varmaan jollekin muulle, mikä ei selviä tuosta aloituksestasi kun siinä ei ole mitään tunnisteita.
- Anonyymi
Varmaankin 99% totta. Hänen ja minun välillä muutenkin oli kommunikastiopuutoksia, enkä muista kieltäneeni viestien lähetystä. Ollaan töiden merkeissä aikoinaan tavattu ja ollaan samalla paikkakunnalla töissä.
- Anonyymi
Anna pari vinkkiä, niin... T. A
- Anonyymi
T-nainen tahtoo jutella. Ollaan tavattu ekan kerran 2014
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-nainen tahtoo jutella. Ollaan tavattu ekan kerran 2014
Missä tavattiin? A
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tavattiin? A
Tulit mun työpaikalle. T
- Anonyymi
Mullakin niin ikävä yhtä A-miestä..........parempi etten kommentoi enempää 🙂
- Anonyymi
Laita vaan viestiä niin voidaan keskustella :)
- Anonyymi
Täällä S- nainen ikävöi myös erästä nuorempaa A-miestä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770