Pitkän vuodelevon jälkeen huippaa kauheesti kävellessä. Mikä syynä?
Kysyn vaikkei saisi
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Verenpaine laskenut maatessa ja heilahtaa ylös noustessa? Mulla sama juttu. Olen muuten täysterve. Ylipäätään matalat paineet mulla.
- Anonyymi
Hippaa koko ajan. Oon yrittänyt nyt pari päivää etten menis makuulle päivällä ollenkaan niin silti tämänkin päivän huipannu koko ajan kävellessä. Johtuukohan tuosta kun maannut pari viikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hippaa koko ajan. Oon yrittänyt nyt pari päivää etten menis makuulle päivällä ollenkaan niin silti tämänkin päivän huipannu koko ajan kävellessä. Johtuukohan tuosta kun maannut pari viikkoa.
Siis yritänny pysyä istuma asennossa pitkin päivää eilen ja tänään niin seiniä pitkin saa kävellä silti.
- Anonyymi
Mikä ikä?
Mitä lääkärikirjan sivuja?- Anonyymi
Alle 50. Mitä sivuja?
- Anonyymi
Maatessa sakkaa on kertynyt simpukkaan korvassa (tasapainoa aistiva kohta ihmisessä) Pelkkä istuminen ei sitä sakkaa saa normaaliin paikkoihin. Pitää kävellä tms. liikkua.
- Anonyymi
Ok. Kiitos. Eiku väkisin liikkua ilmeisesti. Tekee kyllä häijyn olon. Mutta siis liikettä liikettä.
- Anonyymi
Uskonto Jeesus kusipäät rassittanu sun aivoja tikulla. Tinnittääkö? Tai imeneet niitä pillillä takaraivosta. Nyt sua helpompi ohjailla. Hyväksikäyttää. Orja uskonto.
- Anonyymi
Hah hah...auts 😂 Joo vasen korva tinnittää ja tukossa.
- Anonyymi
Löytyykö osasyy siitä, mitä olet sairastanut?
- Anonyymi
Nälkä
- Anonyymi
Aika hyvä ehdotus, myös nestevajaus aiheuttaa ongelmia, sellaisiakin joita ei uskoisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828