Mites lauantain päivään?

Täällä sairastellaan.
38<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 38

Vanhimmat

No eipä käy kateeksi.

Äänestä
  • Aloittaja

Niih, noh pistin tiskoneen siivoilin nyt imetän vauvelia jos nukahtaisi

Äänestä

• Aloittaja

Sisareni oli eilen tulossa kylään kun poikansa tarvitsi leikkikavereita mutta kerroin että sairastellaan, teki kivan teon vei kaksi tervettä lapsista uimaan poikansa kanssa haki heidät ja toi kotiin.

Äänestä

• Aloittaja

Häpeä kun levität perättömiä valheita minusta.

Äänestä

Nukuin, heräsin päiväunilta. Oloni on vielä huono, sairaana tavallaan.

Äänestä
  • Aloittaja

Mieskin nukkuu päikkäreitä vielä💕🥰. Oli vaikea yö. Kun kaksi pienintä itki mies kävelin isomman lapsen kanssa ympyrää sitten taas nukutin pienempää ja sit se antoi isomman lapsen ja nukutin senkin.
    Tissi on sellainen lohduke mikä toimii.

Äänestä

• Aloittaja

Muuten tervehtymisen sinne. Meinasin jo nukahtaa. Väsyttää kamalasti.

Äänestä

Hah,hah, saat valtakunta tämän flunssan ja aivastelun kokonaan itsellesi, koska olemme näin liki. Ei tarvitse palauttaa, pidä hyvänäsi.

Äänestä
  • Aloittaja

Olemmeko. Varmaan tässä palstalla.

Äänestä

Joululahjojen paketointia, viestittelyä lasten kanssa (isompien), pienimmän hakua synttäreiltä. Ja kuluneen vuoden mietiskelyä näin vuoden lähetessä loppuaan. Myös edesmenneet rakkaat ovat näin joulun aikaan paljon mielessä.

Äänestä
  • Aloittaja

Meillä on vielä tilauksessa. Eikä ole rahaa tilata 3000 on jo osamaksuna🥺 mutta kalliit lahjat koululaisille 4 kpl iphonet odottamassa. Pyrin katsomaan lahjat että on mieleiset ja opettavaiset.

Mitäs teidän pukin kontissa odottamassa?

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Meillä on vielä tilauksessa. Eikä ole rahaa tilata 3000 on jo osamaksuna🥺 mutta kalliit lahjat koululaisille 4 kpl iphonet odottamassa. Pyrin katsomaan lahjat että on mieleiset ja opettavaiset.

Lahjat ovat henkilökohtaisia, ei tietoisku keskustelupalstalla. Rakastan kyllä lahjojen paketointia. Viinipullot ostettu joulupöytään, nyt houkuttaisi avata valkoviinipullo jo etukäteen ;) Niitä taitaa olla sopivasti kaksi, punaviinipullon jätän rauhaan.

Oih, tuolle koiralle ei ollut vielä yhtään pakettia, työntää pitkää kuonoaan väliin kun paketoin. Koirulille pitää sitten vielä kipaista Mustiin ja Mirriin hakemaan lelu :D Muut lahjat on jo hyvässä mallissa.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Lahjat ovat henkilökohtaisia, ei tietoisku keskustelupalstalla. Rakastan kyllä lahjojen paketointia. Viinipullot ostettu joulupöytään, nyt houkuttaisi avata valkoviinipullo jo etukäteen ;) Niitä taitaa olla sopivasti kaksi, punaviinipullon jätän rauhaan.

Oih, tuolle koiralle ei ollut vielä yhtään pakettia, työntää pitkää kuonoaan väliin kun paketoin. Koirulille pitää sitten vielä kipaista Mustiin ja Mirriin hakemaan lelu :D Muut lahjat on jo hyvässä mallissa.

Jahas ei sit.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Hui, itse en osta mitään osamaksulla. Ei lahja ole kiinni rahasta, jos ei ole laittaa paljon rahaa kannattaa lahja miettiä tarkasti sen mukaan kenelle sen antaa (ajatus). Tänä vuonna meillä ei osteta yhtään kännykkää lahjaksi, aiemmin niitä on tosin tullut ostettua. Itse olen ollut aina tarkka rahankäytössä ja hallinnut ne asiat hyvin. Taidampa työskennellä alalla, jossa on suhteellisen pienet palkat ja ainakin työn määrään ja luonteeseen verraten! Mutta hyvin on tultu toimeen, kun elää tulojen mukaan. Raha ei tee minua onnelliseksi, vaan paljon koskettavammat asiat. Usein ne ovat ilmaisia asioita.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Hui, itse en osta mitään osamaksulla. Ei lahja ole kiinni rahasta, jos ei ole laittaa paljon rahaa kannattaa lahja miettiä tarkasti sen mukaan kenelle sen antaa (ajatus). Tänä vuonna meillä ei osteta yhtään kännykkää lahjaksi, aiemmin niitä on tosin tullut ostettua. Itse olen ollut aina tarkka rahankäytössä ja hallinnut ne asiat hyvin. Taidampa työskennellä alalla, jossa on suhteellisen pienet palkat ja ainakin työn määrään ja luonteeseen verraten! Mutta hyvin on tultu toimeen, kun elää tulojen mukaan. Raha ei tee minua onnelliseksi, vaan paljon koskettavammat asiat. Usein ne ovat ilmaisia asioita.

Turvallisuus maksaa kuin myös terveys sekä koulutus. Sen vuoksi raha myös painottaa selviytymisessä.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Minustakaan raha ei tee onnelliseksi mutta luo turvaa.
    Meillä on kumminkin kuin sanoin merkitys lahjalla tarvitsejalleen.

Äänestä

Lauantai-iltaan kuuluu nyt avattu viinipullo :D

Äänestä
  • Aloittaja

Ouh. 🥰 kunhan ei lähde mopo käsistä.

Äänestä

• Aloittaja

Mitäs juhlit?

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Mitäs juhlit?

Minulla ei kyllä lähde mopo käsistä, jos en itse anna siihen lupaa :D En oikeastaan juhli mitään, kunhan nautin muutaman lasin viiniä kotonani. Pitää vähän nautiskella, kun on kaikkea terveydellistä vaivaa/sairautta tässä ollut. Viini toimii siis eräänlaisena lohdukkeena :D

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei kyllä lähde mopo käsistä, jos en itse anna siihen lupaa :D En oikeastaan juhli mitään, kunhan nautin muutaman lasin viiniä kotonani. Pitää vähän nautiskella, kun on kaikkea terveydellistä vaivaa/sairautta tässä ollut. Viini toimii siis eräänlaisena lohdukkeena :D

Sinä olet jo minun lohduke mutta alkoholia lohdutuksen varoitellaan mutta kiva ettei lähde lapasesta.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Sinä olet jo minun lohduke mutta alkoholia lohdutuksen varoitellaan mutta kiva ettei lähde lapasesta.

Juu juu, kai aikuinen ihminen saa nauttia vapaallaan muitaman lasin viiniä. Maanantaina kuitenkin taas töihin ja illat jouluruan valmistelua. Onneksi yksi joulukonsertti vielä ilahduttamassa viikkoa.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Juu juu, kai aikuinen ihminen saa nauttia vapaallaan muitaman lasin viiniä. Maanantaina kuitenkin taas töihin ja illat jouluruan valmistelua. Onneksi yksi joulukonsertti vielä ilahduttamassa viikkoa.

Eihän ketkään muut lain mukaan käytä kuin aikuiset juodakseen alkoholia ja silti toiset on menettänyt elämän hallintansa pelkkä säännöllisyys jo huoliin nostaa riskiä.
    Vaikka mainitsen asiasta aikuiset juo jos tahtoo.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Eihän ketkään muut lain mukaan käytä kuin aikuiset juodakseen alkoholia ja silti toiset on menettänyt elämän hallintansa pelkkä säännöllisyys jo huoliin nostaa riskiä.
    Vaikka mainitsen asiasta aikuiset juo jos tahtoo.

Höpöbhöpö. Ehkä minä en olekaan tavallinen tapaus 😉

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Höpöbhöpö. Ehkä minä en olekaan tavallinen tapaus 😉

Juuri niin olet arvokas

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Juuri niin olet arvokas

En kylläkään sen arvokkaampi kuin ketään muukaan. Tällä hetkellä tunnen oloni satavuotiaaksi vanhaksi ryppyiseksi mummoksi joka yrittää selviytyä elämästä hengissä 😁

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

En kylläkään sen arvokkaampi kuin ketään muukaan. Tällä hetkellä tunnen oloni satavuotiaaksi vanhaksi ryppyiseksi mummoksi joka yrittää selviytyä elämästä hengissä 😁

Selviytyminen hyvin pitkä taival.
    Toivoisin että alkaa ajat kun on huoletonta.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Selviytyminen hyvin pitkä taival.
    Toivoisin että alkaa ajat kun on huoletonta.

En muistaisi, etyä elämäni olisi koskaan ollut huoletonta
    🤔

Äänestä

• Aloittaja

Lauantain olen koonnut uutta lipastoa, ja kuunnellut alakerrannaapuri meteliä. Huomenna pitäisi mennä jälleen huonekaluostoksille, ja vaihtaa sulakkeita.

Äänestä
  • Aloittaja

Oletko aloittanut sisustamaan?

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Oletko aloittanut sisustamaan?

Ei kun muutin uuteen kotiin tässä lokakuussa, ja tänne pitää itse järjestää tavaroiden säilytystilat.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Ei kun muutin uuteen kotiin tässä lokakuussa, ja tänne pitää itse järjestää tavaroiden säilytystilat.

Niih meilläkin vieläkin vaikka muutosta on neljä vuotta. Mutta varattomalla ei ole varaa. Perheen kasvaessa kasvaa säilytystilaan tarve ja huonekalujen.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Onko miten järjestys tehty, oman maun mukaan tai stailistin?

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Onko miten järjestys tehty, oman maun mukaan tai stailistin?

Meillä on oma maku, mutta se tarkoittaa alenemista valoisuutta. Seinillä ei ole tauluja. Kotona kaikuu tosi hyvin, joten olen harkinnut jonkunlaisia akustiikkavälineitä.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Meillä on oma maku, mutta se tarkoittaa alenemista valoisuutta. Seinillä ei ole tauluja. Kotona kaikuu tosi hyvin, joten olen harkinnut jonkunlaisia akustiikkavälineitä.

mitäs mitäs akustiikkavälineitä?

Äänestä

Olimme tänään kirkossa laulamassa kauneimpia joululauluja ja sen jälkeen ostoksilla. Nyt rentoudun hetken musiikin parissa. Jotenkin haikea olo juuri nyt, joka varmaan häviää hyvien yöunien myötä. :)

Äänestä
  • Aloittaja

On teillä kaunis päivä rakentunut.💕

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Täällä sairastellaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu