Mites lauantain päivään?

Täällä sairastellaan.

38

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No eipä käy kateeksi.

• Niih, noh pistin tiskoneen siivoilin nyt imetän vauvelia jos nukahtaisi

• Sisareni oli eilen tulossa kylään kun poikansa tarvitsi leikkikavereita mutta kerroin että sairastellaan, teki kivan teon vei kaksi tervettä lapsista uimaan poikansa kanssa haki heidät ja toi kotiin.

• Häpeä kun levität perättömiä valheita minusta.

• Anonyymi

Nukuin, heräsin päiväunilta. Oloni on vielä huono, sairaana tavallaan.

• Mieskin nukkuu päikkäreitä vielä💕🥰. Oli vaikea yö. Kun kaksi pienintä itki mies kävelin isomman lapsen kanssa ympyrää sitten taas nukutin pienempää ja sit se antoi isomman lapsen ja nukutin senkin.
        Tissi on sellainen lohduke mikä toimii.

• Muuten tervehtymisen sinne. Meinasin jo nukahtaa. Väsyttää kamalasti.

• Anonyymi

Hah,hah, saat valtakunta tämän flunssan ja aivastelun kokonaan itsellesi, koska olemme näin liki. Ei tarvitse palauttaa, pidä hyvänäsi.

• Olemmeko. Varmaan tässä palstalla.

• Anonyymi

Joululahjojen paketointia, viestittelyä lasten kanssa (isompien), pienimmän hakua synttäreiltä. Ja kuluneen vuoden mietiskelyä näin vuoden lähetessä loppuaan. Myös edesmenneet rakkaat ovat näin joulun aikaan paljon mielessä.

• Meillä on vielä tilauksessa. Eikä ole rahaa tilata 3000 on jo osamaksuna🥺 mutta kalliit lahjat koululaisille 4 kpl iphonet odottamassa. Pyrin katsomaan lahjat että on mieleiset ja opettavaiset.

Mitäs teidän pukin kontissa odottamassa?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Meillä on vielä tilauksessa. Eikä ole rahaa tilata 3000 on jo osamaksuna🥺 mutta kalliit lahjat koululaisille 4 kpl iphonet odottamassa. Pyrin katsomaan lahjat että on mieleiset ja opettavaiset.

Lahjat ovat henkilökohtaisia, ei tietoisku keskustelupalstalla. Rakastan kyllä lahjojen paketointia. Viinipullot ostettu joulupöytään, nyt houkuttaisi avata valkoviinipullo jo etukäteen ;) Niitä taitaa olla sopivasti kaksi, punaviinipullon jätän rauhaan.

Oih, tuolle koiralle ei ollut vielä yhtään pakettia, työntää pitkää kuonoaan väliin kun paketoin. Koirulille pitää sitten vielä kipaista Mustiin ja Mirriin hakemaan lelu :D Muut lahjat on jo hyvässä mallissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Lahjat ovat henkilökohtaisia, ei tietoisku keskustelupalstalla. Rakastan kyllä lahjojen paketointia. Viinipullot ostettu joulupöytään, nyt houkuttaisi avata valkoviinipullo jo etukäteen ;) Niitä taitaa olla sopivasti kaksi, punaviinipullon jätän rauhaan.

Oih, tuolle koiralle ei ollut vielä yhtään pakettia, työntää pitkää kuonoaan väliin kun paketoin. Koirulille pitää sitten vielä kipaista Mustiin ja Mirriin hakemaan lelu :D Muut lahjat on jo hyvässä mallissa.

Jahas ei sit.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Meillä on vielä tilauksessa. Eikä ole rahaa tilata 3000 on jo osamaksuna🥺 mutta kalliit lahjat koululaisille 4 kpl iphonet odottamassa. Pyrin katsomaan lahjat että on mieleiset ja opettavaiset.

Hui, itse en osta mitään osamaksulla. Ei lahja ole kiinni rahasta, jos ei ole laittaa paljon rahaa kannattaa lahja miettiä tarkasti sen mukaan kenelle sen antaa (ajatus). Tänä vuonna meillä ei osteta yhtään kännykkää lahjaksi, aiemmin niitä on tosin tullut ostettua. Itse olen ollut aina tarkka rahankäytössä ja hallinnut ne asiat hyvin. Taidampa työskennellä alalla, jossa on suhteellisen pienet palkat ja ainakin työn määrään ja luonteeseen verraten! Mutta hyvin on tultu toimeen, kun elää tulojen mukaan. Raha ei tee minua onnelliseksi, vaan paljon koskettavammat asiat. Usein ne ovat ilmaisia asioita.

• Anonyymi kirjoitti:

Hui, itse en osta mitään osamaksulla. Ei lahja ole kiinni rahasta, jos ei ole laittaa paljon rahaa kannattaa lahja miettiä tarkasti sen mukaan kenelle sen antaa (ajatus). Tänä vuonna meillä ei osteta yhtään kännykkää lahjaksi, aiemmin niitä on tosin tullut ostettua. Itse olen ollut aina tarkka rahankäytössä ja hallinnut ne asiat hyvin. Taidampa työskennellä alalla, jossa on suhteellisen pienet palkat ja ainakin työn määrään ja luonteeseen verraten! Mutta hyvin on tultu toimeen, kun elää tulojen mukaan. Raha ei tee minua onnelliseksi, vaan paljon koskettavammat asiat. Usein ne ovat ilmaisia asioita.

Turvallisuus maksaa kuin myös terveys sekä koulutus. Sen vuoksi raha myös painottaa selviytymisessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minustakaan raha ei tee onnelliseksi mutta luo turvaa.
        Meillä on kumminkin kuin sanoin merkitys lahjalla tarvitsejalleen.

• Anonyymi

Lauantai-iltaan kuuluu nyt avattu viinipullo :D

• Ouh. 🥰 kunhan ei lähde mopo käsistä.

• Mitäs juhlit?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mitäs juhlit?

Minulla ei kyllä lähde mopo käsistä, jos en itse anna siihen lupaa :D En oikeastaan juhli mitään, kunhan nautin muutaman lasin viiniä kotonani. Pitää vähän nautiskella, kun on kaikkea terveydellistä vaivaa/sairautta tässä ollut. Viini toimii siis eräänlaisena lohdukkeena :D

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei kyllä lähde mopo käsistä, jos en itse anna siihen lupaa :D En oikeastaan juhli mitään, kunhan nautin muutaman lasin viiniä kotonani. Pitää vähän nautiskella, kun on kaikkea terveydellistä vaivaa/sairautta tässä ollut. Viini toimii siis eräänlaisena lohdukkeena :D

Sinä olet jo minun lohduke mutta alkoholia lohdutuksen varoitellaan mutta kiva ettei lähde lapasesta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sinä olet jo minun lohduke mutta alkoholia lohdutuksen varoitellaan mutta kiva ettei lähde lapasesta.

Juu juu, kai aikuinen ihminen saa nauttia vapaallaan muitaman lasin viiniä. Maanantaina kuitenkin taas töihin ja illat jouluruan valmistelua. Onneksi yksi joulukonsertti vielä ilahduttamassa viikkoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu juu, kai aikuinen ihminen saa nauttia vapaallaan muitaman lasin viiniä. Maanantaina kuitenkin taas töihin ja illat jouluruan valmistelua. Onneksi yksi joulukonsertti vielä ilahduttamassa viikkoa.

Eihän ketkään muut lain mukaan käytä kuin aikuiset juodakseen alkoholia ja silti toiset on menettänyt elämän hallintansa pelkkä säännöllisyys jo huoliin nostaa riskiä.
        Vaikka mainitsen asiasta aikuiset juo jos tahtoo.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Eihän ketkään muut lain mukaan käytä kuin aikuiset juodakseen alkoholia ja silti toiset on menettänyt elämän hallintansa pelkkä säännöllisyys jo huoliin nostaa riskiä.
        Vaikka mainitsen asiasta aikuiset juo jos tahtoo.

Höpöbhöpö. Ehkä minä en olekaan tavallinen tapaus 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Höpöbhöpö. Ehkä minä en olekaan tavallinen tapaus 😉

Juuri niin olet arvokas

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Juuri niin olet arvokas

En kylläkään sen arvokkaampi kuin ketään muukaan. Tällä hetkellä tunnen oloni satavuotiaaksi vanhaksi ryppyiseksi mummoksi joka yrittää selviytyä elämästä hengissä 😁

• Anonyymi kirjoitti:

En kylläkään sen arvokkaampi kuin ketään muukaan. Tällä hetkellä tunnen oloni satavuotiaaksi vanhaksi ryppyiseksi mummoksi joka yrittää selviytyä elämästä hengissä 😁

Selviytyminen hyvin pitkä taival.
        Toivoisin että alkaa ajat kun on huoletonta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Selviytyminen hyvin pitkä taival.
        Toivoisin että alkaa ajat kun on huoletonta.

En muistaisi, etyä elämäni olisi koskaan ollut huoletonta
        🤔

• Anonyymi

Lauantain olen koonnut uutta lipastoa, ja kuunnellut alakerrannaapuri meteliä. Huomenna pitäisi mennä jälleen huonekaluostoksille, ja vaihtaa sulakkeita.

• Oletko aloittanut sisustamaan?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Oletko aloittanut sisustamaan?

Ei kun muutin uuteen kotiin tässä lokakuussa, ja tänne pitää itse järjestää tavaroiden säilytystilat.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kun muutin uuteen kotiin tässä lokakuussa, ja tänne pitää itse järjestää tavaroiden säilytystilat.

Niih meilläkin vieläkin vaikka muutosta on neljä vuotta. Mutta varattomalla ei ole varaa. Perheen kasvaessa kasvaa säilytystilaan tarve ja huonekalujen.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko miten järjestys tehty, oman maun mukaan tai stailistin?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Onko miten järjestys tehty, oman maun mukaan tai stailistin?

Meillä on oma maku, mutta se tarkoittaa alenemista valoisuutta. Seinillä ei ole tauluja. Kotona kaikuu tosi hyvin, joten olen harkinnut jonkunlaisia akustiikkavälineitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Meillä on oma maku, mutta se tarkoittaa alenemista valoisuutta. Seinillä ei ole tauluja. Kotona kaikuu tosi hyvin, joten olen harkinnut jonkunlaisia akustiikkavälineitä.

mitäs mitäs akustiikkavälineitä?

• Anonyymi

Olimme tänään kirkossa laulamassa kauneimpia joululauluja ja sen jälkeen ostoksilla. Nyt rentoudun hetken musiikin parissa. Jotenkin haikea olo juuri nyt, joka varmaan häviää hyvien yöunien myötä. :)

• On teillä kaunis päivä rakentunut.💕

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4394
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      93
      3663
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      102
      3282
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1873
    5. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      17
      1869
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1096
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      81
      783
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      102
      769
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      40
      764
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      22
      754
    Aihe