Taivaaseen tunkeutujat ovat varkaita jotka eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Jeesus: "Minä en tunne teitä".
Miten "adventtitotuus" suhtautuu tähän?
Taivaaseen tunkeutujat
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
1700-luvun Luterilaiset virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
Monet tutkijat, myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.
Sunnuntai pedonmerkki ! Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka. - Anonyymi
1. "Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne. Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni."
2. "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa."
Näitä kahta ryhmää kun tarkastelee hivenen syvällisemmin, niin adventistipastoreille taivasosuus ei tämän perusteella ole varattuna.
Suurin osa rivijäsenistäkin jää porttien ulkopuolelle.
Näin sa vain on.
Ei siinä sapatit, ehtoolliset, raamatuntutkistelutilaiuudet tai muutkaan vietetyt kokoukset merkitse yhtään mitään. Vain sillä on merkitystä, mitä olet tehnyt tai jättänyt tekemättä lähimmäisellesi, yksin se ratkaisee kohtalosi.- Anonyymi
Pedonmerkistä Jumalan Sanassa
Ilm 16:2 Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pedonmerkistä Jumalan Sanassa
Ilm 16:2 Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan.
Jumalisuuden ulkokuori ja järkeisopit eivät pelasta edes "pyhiä" adventisteja.
Olen lukemattomia kertoja ollut taivaassa. 'Taivaspisteitäkin' on tullut jo kymmeniätuhansia. Lentoyhtiöt kiittää taivasmatkaajaa.
- Anonyymi
Olet väärässä. Taivaaseen ei pysty tunkeutumaan. Jos joku tunkeutuu taivaaseen hän on jo päässyt taivaaseen, mikä ei ole ahdollista. Käsitteet järjestykseen.
- Anonyymi
Aam.9:2 Vaikka he tuonelaan murtautuisivat, sieltäkin minun käteni heidät tempaa. Vaikka he taivaaseen nousisivat, siltäkin minä syöksen heidät alas. Ps.139:7. Ob.1:4.
- Anonyymi
Ps.139:8 Biblia (1776) Jos minä astuisin ylös taivaaseen, niin sinä siellä olet: jos minä vuoteeni helvetissä rakentaisin, katso, sinä myös siellä olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli582478Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️121545Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211413- 1021246
- 831038
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1221030Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la12978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen20957Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?22950Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest56871