Panettaa ennen pantiin koko ajan nyt neppaillaan pihi pillut antakaa saat 22cm iso terskasta g pisteen hirojaa kaikki sanoo et loisto kulli, blondi tiukat pysty tissit tiukka pillu ja pieni perse kuvaan kun täriset orkkujen tulee jatkuvalla näin on tule otta 21rai22 sama se mä panen 1qtimmaa enkka ei olly nymfo akka enää mä oon panin 2 vuotta ja poltettiin kukkaa ja liukkarii vaan kun kulli tahtia lyö tosi tiukka terska ei mene venytellä pitää niin kulli sisällä heti survo vittu henki musta niin että kusi ja paska lentää onneksi on koiran pusseja
Mies Kuntoo
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253