Laitetaanko kohta tuulimyllyn propelli katolle, että saadaan akkuun virtaa ja filtteri pakoputkeen estämään nokisavua.
Mites ilmastoasiat?
5
61
Vastaukset
- Anonyymi
Laitetaan vaan, ostetaan Volvo pistoke hybridi tai Tesla, 3 vuoden päästä vaihdetaan akut ja Teslaan maksaa noin 50 tuhatta.
Se että onko tämä sitten ilmastoteko niin voi perustella sitä.- Anonyymi
Teslassa on 8v takuu, kattaa akuston myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teslassa on 8v takuu, kattaa akuston myös.
Sandero vai Tesla,kumman ottaisitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sandero vai Tesla,kumman ottaisitte?
Daciaan tulee blokilämmitys johdolla, seinastä. Säästää kulutuksessa kun koneen saa lämpimäksi. Sähköllä katos. Olen kuullut ettei edes Dusteriin ole sellaista saanut ennen..
Loivaan alamäkeen maahantuoja suosittaa jättämään pakasella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daciaan tulee blokilämmitys johdolla, seinastä. Säästää kulutuksessa kun koneen saa lämpimäksi. Sähköllä katos. Olen kuullut ettei edes Dusteriin ole sellaista saanut ennen..
Loivaan alamäkeen maahantuoja suosittaa jättämään pakasella.Ei tietenkään noin kaksikymmentä vuotta sitten saanut vielä lokilämmittäjää Dusteriin !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944