Antaisitko anteeksi jos

Anonyymi

Kaivatullasi olisi toinen suhde?

35

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä se minulle kuuluisi?

• Anonyymi

Ai sen nykyisen suhteensa lisäksi? En kai minä sitä voi valita jos haluaa olla jonkun muun kanssa niin sitten on.

• Anonyymi

En. Meitä ei tulisi

• Anonyymi

Riippuu kaipauksen tasosta... jos ei oltaisi millään tapaa yhdessä, mitäpä se itselle kuuluisi. Jos taas oltaisiin jotenkin yhdessä ja sovittu muuta, en itse haluaisi kuulua samaan yhtälöön.

• Anonyymi

Jos olen tehnyt tunteeni selväksi ja hän silti minun sijaan ottanut toisen omaa ylpeyttään ja katkeruuttaan ja ulisee täällä ikävää silti minua kohtaan niin en! Mä en enää suhdetta haluaisi. Nöyryytys liian suuri

• Anonyymi

Niin en minäkään;)

• Anonyymi

Miksi kukaan noin tekisi?

• Anonyymi

Mitäs se mulle kuuluu montako suhdetta sillä on, kun ei se ole mun kanssa.

• Anonyymi

todennäköisesti onkin. En minä mitään tiedä. Aattelen siten, että kun itse näen jotai niin ainutlaatuista hänessä, kaipa muutkin on nähny paljon ennen mua. Miksi hän sitä multa pyytäisi anteeksi, joten ei ole mitään anteeksi annettavaa.

• Anonyymi

Jokaisella on se vapaus tietenkin.

• Anonyymi

sullako on ja epäilet, että sua tällä kaivataan kolmannen pyörän toimesta?

• Alkaisimme puhumaan kyllä reilusti erosta, jos kyseessä olisi ukkoseni.

• Anonyymi

Mietin tänään miltä tuntuisi, jos kävelisi vastaan selvästi pariskuntana. Huutaisin äänetöntä tuskanhuutoa (eivät huomaisi mitään). En sille mitään voisi, joten keräisin sydämeni rippeet ja alkaisin niitä siinä sitten parsia.

• Anonyymi

Annan anteeksi mutta en alkaisi mihinkään kanssaan. On eri asia antaa anteeksi kuin alkaa suhteeseen. Olen itse sitoutunut täydelliseen uskollisuuteen ja selibaattiin naisen vuoksi. Jos ei ole samat arvot ja moraalit niin on turha yrittää sopia yhtään. Se on itsekkyyttä kummaltakin.

• Anonyymi

*yhteen
        ja oli m>n

• Anonyymi

Tuota pelkään.

• Anonyymi

Antaisin anteeksi ja lähtisin.

• Anonyymi

Juuri näin. Sattuisi aivan liikaa.

• Anonyymi

Anteeksi toki voisin antaa, mutta ottaisin etäisyyttä.

• Anonyymi

Miksi et tulisi kolmanneksi pyäräksi? Harkitsisit nyt vielä!?

• Anonyymi

Ai vaimon lisäks?

• Anonyymi

sehän tekisi minusta ei-toivotun häiriötekijän. Lähtisin asumaan maan alle viemäreihin enkä eläissäni enää päätäni aurinkoon toisi. En antaisi anteeksi, koska ei multa pyydettäisi.

• Anonyymi

Ykspuolisia mun ihastumiset ovat aina olleet, joten minkäs sille voi, jos on toisen kanssa. Mun näköisestä kukaan ei ole kiinnostunut ja joskus nähnyt sivusta miten mun ihastus pyöri jonkun toisen ympärillä, tietenkin pikkasen kirpaisee, kun en ollut kiinnostuksen kohde. Nytkin eräs mies valitsi nuoremman, nätin tytön mun sijasta, käy hänen luonaan toisella paikkakunnalla.

• Anonyymi

Nykyaikanahan tämä on normaali ilmiö. Ei sillä että sen hyväksyisin mutta vuosien saatossa aitoja yksiavioisia suhteita muodostuu yhä harvemmin. Eli mitä anteeksi annettavaa siinä olisi..
      Mennä ja tulla ilman minkäänlaisia velvollisuuksia toista kohtaan on helppoa. Tosin hyvin itsekästä.
      Tällä toimintatavalla ihmiset ovat luoneet hyväksyttävän elämän tyylin olla välittämättä yksilöstä ja tunteista.

• Anonyymi

Totta tuo. Nykymeininki paljon tuota. Itse kyllä kaipaisin suhdetta, jossa ei kolmansia osapuolia olisi. Uskollisuutta, luottoa ja vakautta.

• Anonyymi

Kaipaisin minäkin. Ei vain onnistu. Ihmiset märehtivät omissa luoduissaan ongelmissaan niin syvällä, ettei nähdä elämän mahdollisuuksia. Helpompaa vaihdella kaivattuaan.
        Itse en ymmärä tätä valheellista illusiota ja vieraantumista tavallisesta parisuhteesta.

• Anonyymi

En tiedä oisko siinä mitään anteeksi annettavaa, mutta sen tietäisin ettei hän sitten tunne samoin kuin minä ja jatkaisin matkaani.

• Anonyymi

Eihän mulla olisi varsinaisesti mitään oikeutta hermostua siitä. Emme ole (ainakaan vielä) virallisesti yhtään mitään toisillemme. Kyllähän se toki sattuisi tosi paljon. Olen kuitenkin siinä käsityksessä, että hänelläkin olisi kasvavia tunteita minua kohtaan. Täytyisi siis todeta, että oletukseni on ollut väärä, hoitaa haavani ja etsiä uusi kohde.

• Anonyymi

Hänellä luultavasti onkin. Miksi ei olisi. Eihän se minulle kuulu yhtään mitenkään, koska olen itsekin suhteessa toiseen. Enkä käsittääkseni ole hälle kuin joku entinen randomtuttu. Ei ole anteeksiannettavaa taikka -pyydettävää.

• Anonyymi

Aika jolloin emme seurustele, ei kuulu hänen osaltaan minulle.

Eli ei siinä ole mitään anteeksi pyydettävää edes.

• Anonyymi

Minua kiinnostaa vain vapaat miehet. En ymmärrä ihmistä, joka etsii mitään, jos on jo (toimiva) suhde olemassa. Pitää reilusti lopettaa vanha, toimimaton suhde, jos haluaa jotain muuta jonkun toisen kanssa.

• Anonyymi

Olen vanhanaikaisen koulukunnan kannattaja. Mielestäni suhde voi olla vain yhden kanssa kerrallaan. Tällaiseen sitoutuisin itse.

• Anonyymi

lähtökohta on outo. Jos mä vasta ikävöin täällä anonyymina, eihän hän sitä tiedä eikä siis voi olla mitään anteeksi annettavaa missään. Siksi mua häritsee sun aloitus. Motiivit sille?

• Anonyymi

Olen antanut (joutunut antamaan 😀). Ei ihmisiä voi omistaa (tai ehkä vähäsen... 😉).

• Anonyymi

En siinä tapauksessa haluaisi häntä. Hän tietää tunteeni ja jos siitä huollomatta on suhteessa toisen kanssa, ei hän halua minua kuten minä haluan hänet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      97
      3049
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe