Olen nyt puolivälissä lukion ensimmäistä vuotta (16v (tyttö)) ja tutustuin täällä yhteen ihmiseen. Hän on poika tai no trans poika, mutta ei sillä ole väliä ä xD. Kuitenkin ystävystyimme hyvin nopeasti ja näemme koulussa paljon koska olemme samassa kaveri porukassa ja kuljemme samoilla busseilla kotiin yhdessä. Nää me myös Vapaa-ajalla kahdestaan ja porukalla. Huomasin hiljattain olevani ihastunut häneen ja se oli itselleni ehkä pieni järkytys tietyllä tavalla. Olen ollut ennenkin ihastunut, mutta en koskaan kaveri pohjan kautta ja nyt ihastuminen tuntuu todella vahvalta koska tunnen hänet ja hän on ihana luonteeltaan huolimatta varjopuolista. Hän ei kiinnittänyt huomiotani ulkoisella olemuksellaan mutta hänestä on tullut viehättävä kun tutustuin häneen ihmisenä.
Olen vain todella hukassa miten minun pitäisi toimia sillä on hankala olla hänen ympärillään ihastuneena, koska pitäisi olla vain ystävä ja on hankalaa olla viestimöttö käytöksellä muuta.
Lisäksi tiedän että hän on ihastunut johonkin koulussamme ja kertoi tämän ollessamme bussissa ystäväni kanssa, joka juuri kertoi omasta ihastuksestaan xD. Kuitenkin ihastukseni siis vain juuri ennen bussista lähtöä sanoi että "määkin oon ihastunu, miettikääpä sitä xD" ja en tiedä loimme toisimme katsekontaktin ja se kesti ja se tuntui tosi merkittävältä (xD luultavasti johtuen siitä et oon itte siitä kiinnostunu xD)
Kerroin ihastukselleni toisena päivänä että olen myös ihastunut erääseen henkilöön ja hän koitti kovasti kysellä keneen ja en halunnut kertoa xD kerroin kuitenkin miltä tuntui ola ihastunut tähän henkilöön. Hän sanoi, että ei ikinä uskalla kertoa että on ihastunut ja jättää sen vain vellomaan ja samasituin lauseeseen ja sitten pidimme hetken katsekontaktin ja vaihdoin aihetta koska minulle tuli kiusallinen olo. XD
Viikko sitten minun oli vielä helppo ola hänen lähellään nyt olo on taas hankala sillä hän välillä nostelee pinnalle kuinka oli kiva olla samalla kuviksen kurssilla päästä puhumaan ja viettää aikaa yhdessä, hän myös muistelee kun emme vielä tunteneet ja vasta tutustuimme eikä puhu samanlaisia asioita muista, ja tottakai se saa pääni sekaisin ja alan kuvitella entä jos hän pitää minusta. Teemme myös outoja katsekontakteja kaveriporukassamme ja tämäkin kokemus johtuu varmaan siitä että itse olen kiinnostunut xD mutta sitä aivot tekevät, ne haluavat ajatella ehkä hän tykkää sinusta xD, vaikkei niin todellakaan olisi.
Liäksi ystäväni kommentoi minua ystävälliseksi ja huomaavaikseksi ilman mitään syytä ja toisspäivänä hän sanoi kun olimme kaveriporukassa että minulla on hymykuopat joista kukaan koskaan ole maininnut eivätkä ne näy edes selkeästi ja minun on hankala reagoida reagoida hänen kommentteihinsa normaalisti koska ne herättävät minussa enemmän tunteita kuin pitäisi xD hän monesti myös kokeilee ovatko käteni jäässä koska ne ovat aina xD ja haluaa verata käsieni lämpötilaa omiinsa xD ja en tiedä hän nykyään tulee aina viereeni seisomaan kun olemme kaveriporukalla piirissä xD nämäkin ylianalisoisin mutta en voi muutakaan xD
Mutta siis en tiedä mitä teen? Haluaisin kysyä tai kertoa että pidän hänestä, mutta en usko että hän pitää minusta vaikka aivoni näin minulle haluaa uskotella.. Pelkään ystävyyden loppu tai sitä että hän pitää mina ällöttävänä....en toisaalta myöskään tiedä miten saan ihastuksen omalta osalta sammumaan... Olisi kiva jos saisi vertaistukea tai muuten vaan ideoita / ajatuksia mitä voisi tehdä xD...
Kaveriin ihastuminen
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, ystävään ihastuminen on ainakin minulle ihan tuttua! (Tälläkin hetkellä oikeastaan tunnen vetoa erääseen ystävääni, mutta en ole vielä täysin varma onko se ihan kunnollista ihastusta vai vaan jotain ohimenevää fiilistä)
Tiedän että neuvoni voi kuulostaa pelottavalta, mutta yksinkertaisin ratkaisu on kertoa hänelle suoraan ne asiat jotka mielessäsi pyörivät! Jos kerran olette jo erittäin läheisiä ystäviä, voin taata ettei hän todellakaan halua sinuun välejä katkaista vaikka olisi mitä mieltä itse tunnustuksestasi.
Eräs ystäväni kertoi joskus olevansa ihastunut minuun, mutta en tuntenut häntä kohtaan samoin. Sanoin vain arvostavani rehellisyyttä ja kiitin "kunniasta" että olin saanut jonkun tykästymään minuun :D Hyviä frendejä ollaan vieläkin!
Joten lyhyesti ytimekkäästi: Kerro hänelle ja katso mihin se vie!
- 18v jäbä - Anonyymi
Ihania nämä teini-ihastumiset!
Rakkaus on paras asia maailmassa. 😊❤️- Anonyymi
Onhan ne ihania, vaikka päätä raastaviakin välillä 😂. Ihastuminen on kyllä ihanaa, vaikka ei ihastumista pidemmälle etenisikään ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750