Paniikkihäiriö onko normaalia??!

Anonyymi

Mulla on vakava masennus välillä hyviä välillä huonoja päiviä. Huonoina päivinä tuntuu ettei missään oo mitään järkeä ja mitä tä elämä ees on jne. Mun mamma kuoli joka oli tosi läheinen minkä jälkeen sain kohtauksia et oon poissaoleva ja huimaa ja nykyään myös sydämmentykytyksiä ja pelkään et tuun hulluks. Saan nykyää tehtyy niin ettei se ylly suureks kohtaukseks et alan itkee ja panikoimaa jne vaan osaan pysyy rauhallisena mutta se olo on kamalaa. Sit kans välillä tuntuu henkisesti ns pirteeltä ja nukkunu todella hyvin mut kroppq on väsyny eikä jaksa meinaa silmät mennä kiinni. Sit meen yleisiin tiloihin ni saattaa tulla puristavaa kovaa päänsärkyä ja sellasta outoo tunnetta päähän ja väsyny olo myös. Sit kaike lisäks mun mamma kuoli aivoverenvuotoon ja sil oli aivoverisuonen pullistuma ja sitä ennen sai kohtauksia ja mm haistoi hajuja mitä ei ollut. Ja siis tä ei ollu vielä tässä ku oon haistanu muutamia kertoja asioita mitä ei ole mm banaani tuoksukynttilä ja kissankakka jne ihan vaan tyhjästä mut niit ei oo ny hetkeen enää tullu. Ni mist vois johtuu? En nää näkyi tai kuule ääniä tai luule mitään muista ihmisistä et ois skitsofreniaa tai alkavaa psykoosia mitä kyl pelkään kuollakseni ja siks viel panikoidun ja ahdistun helpommin... tiiän et aika pitkää luettavaa. Mut voisko joku vaa sanoo mulle et täl kaikel on syy enkä oo saamassa mitää skitsofreniaa jne.. ja siis olin iha varma siit et mul ois aivokasvain tai aivoverisuonen pullistuma ku mamma kuoli ja sai kans hajujuttuja ni kaikki vähä niinku lähti siit liikkeelle.. ja menin yksityiselle magneettiin josta ei löytyny mitään ja eeg pitäis viel mut entie maksaa tosi paljon ja ilmeisesti tä johtuu vaan mun henkisestä tilasta.. osaako joku sanoo tähän jotain? Mun mamma siis oli mulle läheinen kun äiti ja omalla tavalla tärkee tukihenkilö. Sille kerroin aina mun mielialaongelmista jne kun äidille ei voi eikä se ymmärrä. Mulla on pienenä myös mamma kuollu syöpään kenen luona asuin ja näin ku se sai sellasen kohtauksen ni onko mulla trauma tai joku vaikka ei siltä itestä tunnu. Eikä tunnu et se mamman kuolemakaan olis ny mun maailmaa täysin kaatanu et hautajaisissa en ees itkeny koitin olla ajqttelematta et ehkö vaan tä johtuu siitäki etten kösitelly asiaa entiedä. Sori kirjotusvirheet ja hajanainen teksti jne. Ja siis kaike lisäks muuttanu nyt omilleen ni sekin vähä stressaa ja koulun lopetin masennuksen takia. En oo senkää asian kaa käyny lääkäris niinku en oo tänkään.

1

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja siis ei oo ketään lääkäri tutkinu ja sanonu et mul on masennus mut oon siitä 100% varma ja sen huomaa mun poikaystäväkin. Sit kans tä on tosi noloa mut mun vanhemmat on riidelly aina fyysisesti käyny toisiinsa käsiks ku olin pieni ni saatan välillä käydä mun jätkään käsiks ku suutun ... sit sen jlk wn ymmärrä miks tein niin ja pyytelen anteeks ja häpeen itteeni ku kohtelen mun rakasta niin kamalasti.. ollaan nyt oltu 2 vuot yhessä ja kaikesta selvitty ja selvitään. En oo koskaan kirjottanu tällästä mihinkään. Ja toivon vaan et joku eesvastais jotain ja sanois et mul on kaikki ihan hyvin tai jotain.. tän tekstin kirjotuskin jo antoi paremman olon mulle henkisesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe