Tykkään ihan liikaa. En uskalla ehdottaa mitään. Tikusta olen koittanut tehdä asiaa ja tiedän, että tiedät. Et tee asialle mitään, joten hukutan murheeni olueen ja etsin jonkun joka antaa hetken lämpöä. Sitä olen tehnyt siitä asti, kun olen koittanut unohtaa sinut.
Tykkään susta edelleen A
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
shhhh ettei mee sekasi oikee ant kans jotenole hyvä ja lopet
- Anonyymi
MUT MESTARI TUURE BOELIUS ON PARAS JA SINÄ SENKIN KURJA KOIRA
- Anonyymi
Kiitos tästä kommentista. Jos lukee rivien välistä niin tietää, että joku tietää. Jatketaan siis matkaa. 😝
- Anonyymi
Nonniin mitä sinne kuuluu muuta lunta sataa pimeää kylmää?
- Anonyymi
Haiseeko paska viemärit jäässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haiseeko paska viemärit jäässä?
En tiedä. Tule ja haista
- Anonyymi
Tulinkin toisiin aatoksiin ja päätin unohtaa sut just nyt. 😂
- Anonyymi
Milloin koitit tehdä tikusta asiaa?
- Anonyymi
Ei ole paljon aikaa. Muutama viikko.
- Anonyymi
Ai oikeasta tikusta? 😊
- Anonyymi
Anna niille lämmöntuottajille mahdollisuus, äläkä haikaile saavuttamatonta, kun et kerran edes uskalla muuta kuin plan-b.
- Anonyymi
Nimi osoite puh numero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi osoite puh numero
Kai ne nyt niiltä ees pyysit, ota seuraavalta edes.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756