Mitä sinusta tulisi ajatella

Anonyymi

Kerro sinä itse. Avointa kirjaa toivon, mutta sitä et ole. Mitä tarkoitat? Minusta käytöksessäsi on jotain erikoista, mutta en pysty saamaan siitä selvää. Hymyä, jonkinlaista kiinnostusta, pitkät katseet. Merkitsevät katseet? Ja innostusta olen näkevinäni.

Haetko seuraani, haluatko keskustella kanssani, ehkä viettää hetki yhdessä. Ja monet muut pikku seikat saavat minut ajattelemaan enemmän, kuin miltä pikavilkaisulla näyttää.

Mitä minusta haet, vai haetko mitään? Miksi teet ja miksi olet tehnyt niin kuin olet tehnyt? Tämä asia kiusaa minua. Minä en ymmärrä.

Naiselle mieheltä

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämänkumppania etsin. Mutta se, meneekö siihen kirjastani sivu, luku vai osa, ei ole selvää. Riippuu hänestäkin. Edes se, onko kyseessä rakkausromaani vai tunteiden kuolemaksi koituva dekkari, ei ole tässä vaiheessa varmaa. Päiväkirjassani on sivu jossa sydän ja nimesi. Se on ainoa aukeama joka sinun tarvitsee nyt nähdä. Ja se on toivottavasti jo avoin katseellesi.

• Anonyymi

Ihminen jota voi lukea kuin avointa kirjaa ei ole millään lailla kiinnostava. Vain vuorovaikus voi viedä lähemmäs toista. Katseista ei voi tulkita kenenkään motiiveja.

• Anonyymi

Okei, myönnän. Typerä olin. Huomisesta lähtien olen viileän asiallinen.

• Anonyymi

No, olet ollut kyllä myös asiallinen. Enimmäkseen, mutta kun muutakin paistaa läpi. Vai näenkö väärin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, olet ollut kyllä myös asiallinen. Enimmäkseen, mutta kun muutakin paistaa läpi. Vai näenkö väärin?

Ahdistaako? Tuliko MenToo-tunne? Pahoittelut. Kuten sanoin, huomisesta lähtien olen viileän asiallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahdistaako? Tuliko MenToo-tunne? Pahoittelut. Kuten sanoin, huomisesta lähtien olen viileän asiallinen.

Ehkä ei huomenna nähdä. Mutta ei tuo nyt noin vakavaa ole, paitsi tietenkin silloin, jos et tarkoittanut mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei huomenna nähdä. Mutta ei tuo nyt noin vakavaa ole, paitsi tietenkin silloin, jos et tarkoittanut mitään.

Hmmm. Joskus on vaikea toimia rationaalisesti ja toimii ajattelemattomasti. Lupaan ryhdistäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska viimeksi näimme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska viimeksi näimme?

Kolmisen kk sitten

• Anonyymi

Min'ä ajattelin että... niin joistain naisten puvuista, mekoista ja väreistä: on kyllä kobolttia tämmöinen väri jotain raskasmettallia joo ja jotain toistakin kuten titaanioksidiaö... miten saa noin hyviä värejäkin mekkoihin.

• Anonyymi

Ehkä haluan rakastaa sinua, kokonaisvaltaisesti...

• Anonyymi

Mietin miten saisin sinut vierelleni. Miten lähestyisin sinua🤔 Toivoisin että sinä tekisit aloitteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6017
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3496
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2661
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2159
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1659
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      84
      1267
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      26
      1097
    Aihe