Vähän sellaista missä¨olis saunakin, että sais saunoa kunnolla.
Voisin hankkia kotiinkin nyrkkeilysäkkejä entiseen karjasuojaan mutta en tiedä minkälaisia, vinkkejä? Mulla on ollut jätesäkeissä vanhoja olkia ja köydellä katosta kiinni, mutta se katto on niin korkealla et se naru on ainakin kymmenen metriä pitkä ja se säkki heiluu sellaset 5 metriä eeestakasin enkä enään osu siihen. Pihakiikun voi hajottaa jo kun olen vähän kasvanu, siihen voi jonkun säkin ripustaa. Olen nyt 13 ja risat vosiko neuvoja saada?
Onko Kouvolassa mahdollista alkaa kuntonyrkkeilyä?
Anonyymi
2
65
Vastaukset
- Anonyymi
Isän veljen kans alettaisi reenaamaan, isän veli eli setä se on vai enoko se oli, tai on.
Se joutu lopettaan aikoinaan ku kuntonyrkkeilykaveri houkutteli sitä aina kapakkiin harkkojen jälkeen ja setästä tuli juoppo, eli ei se aina auta vaikka on hyvä harastus. Ois pysyny pois saleilta niin olis estyny nuo viinahommat.Nyt se ei enään juo viinaa ja haluais alkaa reenaamaan mun kans.- Anonyymi
Jari Vanteen kanssa mahdollisuus sparrata tänään Raumalla Silkkitehtaan salilla klo 16-22 välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002225Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2202122Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511337- 871251
- 1011203
- 821201
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431195Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621147- 1171070
- 62973