mulla on ne sun sanat tuolla muutaman sivun takana menneisyydessä. Luen niitä.
Säilytän niitä ja meidän taikaa sydämessä ihan hiljaa. Kuten sä sanoit antaa taian kantaa..
kun mulle tulee pahin ikävä
36
630
Vastaukset
Olipas suloisesti sanottu.
- Anonyymi
Mullakin on ne tallessa selaimessa ne sun sanasi ja ne lämmittää aivan mielettömästi sydänalaani, kunpa voitaisiin jutella jo kasvokkain ja lähteä täältä palstalta. :)
- Anonyymi
ei kai ihmeiden aika ohi ole vieläkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kai ihmeiden aika ohi ole vieläkään
Ei me tarvita enää mitään ihmeitä kun kaikki toteutuu kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä toivon, siihen uskon :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä toivon, siihen uskon :)
Samoin, olen täysin luottavainen ja hämmentävän varma tästä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, olen täysin luottavainen ja hämmentävän varma tästä. :)
Aamulla herätessä kuvittelin painavani huuleni sun leukaa vasten. Hiljaa hyväilin sun leukaa, kaulaa, korvia huulillani.. rinnassa palaa täysi roihu sua kohtaan, ei mikään pikkuliekki. Jos kuvitelmat tuntuu tältä, miltä se tuntuisikaan tehdä oikeasti, seitsemäs taivas? :) Tätä varmempi en oo ollut koskaan siitä kenet haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko edelleen tätä samaa mieltä? Mulla ei meinaa usko tänään riittää siihen, että ilman ihmeitä selvitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko edelleen tätä samaa mieltä? Mulla ei meinaa usko tänään riittää siihen, että ilman ihmeitä selvitään.
Sovitaan siis deitti tässä ja nyt? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan, minne päin ajattelit? :) Tulisitko siihen suuntaan, missä aiemmin nähtiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan, minne päin ajattelit? :) Tulisitko siihen suuntaan, missä aiemmin nähtiin..
Nähtäisiinkö siellä edustalla? Nyt on vähän myöhä kyllä mutta vaikka päivällä/illalla? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtäisiinkö siellä edustalla? Nyt on vähän myöhä kyllä mutta vaikka päivällä/illalla? :)
Joo, nyt jo väsyttää, illalla tai päivällä sopii hyvin.
Mikä päivä ja kelloaika sulle sopii?
Mä tulen kyllä sinne edustalle sua venailemaan:). Ja hihkaiset, jos en heti tunnista, koko ajan niin hämärää ettei tunnista, jos toisella vieras pipo tai jotain... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, nyt jo väsyttää, illalla tai päivällä sopii hyvin.
Mikä päivä ja kelloaika sulle sopii?
Mä tulen kyllä sinne edustalle sua venailemaan:). Ja hihkaiset, jos en heti tunnista, koko ajan niin hämärää ettei tunnista, jos toisella vieras pipo tai jotain...Käykö nyt illalla 18 aikoihin tänään tai lauantaina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö nyt illalla 18 aikoihin tänään tai lauantaina?
Tänään lauantaina klo 18 sopii hyvin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään lauantaina klo 18 sopii hyvin :)
Käy hyvin ja jos ei olekaan juuri se paikka niin ei voi mitään :) Toivotaan, ja hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisko siskoo,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy hyvin ja jos ei olekaan juuri se paikka niin ei voi mitään :) Toivotaan, ja hyvää yötä.
Nainen valmistelee tapaamista mutta vähättelee miestä mitä tapahtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen valmistelee tapaamista mutta vähättelee miestä mitä tapahtuu?
Katsopa päivämäärää ;D
- Anonyymi
Joskus luin vanhoja kirjoituksiani.
Vilpittömästi kirjoitin ne. Enää ei ole sanottavaa. Tyhjyyttään kumisevat kirjaimet. - Anonyymi
Minä en sano ku pissa kakka pieru, muuta sanottavaa ole hänelle.
- Anonyymi
Taika jaksaa kantaa ja meidät tähtiin nostaa :)
- Anonyymi
Sä et nukkunut ollenkaan:) Siksikö mäkin pyörin ja kierin valveilla puoli yötä. Taika piti hereillä:) Kantaa se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et nukkunut ollenkaan:) Siksikö mäkin pyörin ja kierin valveilla puoli yötä. Taika piti hereillä:) Kantaa se.
Naisen kuumuus ilmassa.
- Anonyymi
Harvoin luen keskusteluketjuja, jos aloitus ei tunnu kiinnostavalta. Minlta ainakin jäisi tälläiset tapaamiset huomaamatta!
- Anonyymi
Niin, harva ymmärtää mikä juuri susta on se mielenkiintoinen. Harmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, harva ymmärtää mikä juuri susta on se mielenkiintoinen. Harmi.
Mikä tää nyt taas oli. En välitä muiden ymmärryksistä. Vain yksi kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tää nyt taas oli. En välitä muiden ymmärryksistä. Vain yksi kiinnostaa.
No anteeksi. Väärinluettu. Anteeksi.
- Anonyymi
Hienoa, että sinulla on jotain joka kantaa. Teillä on silloin ollut jotain tärkeää yhdessä, jotain joka on arvokkainta elämässä. Pidä siitä kiinni. Mutta, täällä olemiseen on syy. Olisiko se loputon itsekkyys? Sinulla on jotain, mistä pitää kiinni. Mutta entä hänellä? Annoitko hänelle jotain kaunista (josta hän voi pitää kiinni?) vai annoitko pelkkää väheksyntää, rähinää ja pahaa mieltä? Silloin sinulla ei ole mitään mistä pitää kiinni. Pelkkä itsekkyytesi ja se mitä itse tahdot. Voit silloin alkaa nauttia kaikesta mitä ikinä oletkin haalinut hänen tilalleen. Mutta maksa velkasi hänelle unohtamalla hänet.
- Anonyymi
Hänelle en ole velkaa mitään. Mutta antaisin silti sydämeni, lahjaksi, jos ottaisi vastaan. Unohdusta en voi hänelle antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle en ole velkaa mitään. Mutta antaisin silti sydämeni, lahjaksi, jos ottaisi vastaan. Unohdusta en voi hänelle antaa.
Jos olet häntä satuttanut, silloin mielestäni toista satuttanut henkilö on toiselle "velkaa". Itsekkäät ihmiset nyt eivät milloinkaan koe olevansa toisille mitään velkaa. Tiedäpä tuosta, antaisitko niin ehdotta sydämesi hänelle. Vain äärimmäisen mäisen harvat ihmiset pystyvät antamaan mitään toiselle odottamatta jotain takaisin. Jos sitä todella haluaisit, olisit tehnyt sen jo. Niimpa koen vahvasti, että olet hänelle "velkaa" unohduksen. Saat hänen tilalleen kaiken sen mitä olet haalinut elämääsi. Ehkä opit arvostamaa sitä enemmän, kun häntä et koskaan arvostanut. Surullista kyllä 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet häntä satuttanut, silloin mielestäni toista satuttanut henkilö on toiselle "velkaa". Itsekkäät ihmiset nyt eivät milloinkaan koe olevansa toisille mitään velkaa. Tiedäpä tuosta, antaisitko niin ehdotta sydämesi hänelle. Vain äärimmäisen mäisen harvat ihmiset pystyvät antamaan mitään toiselle odottamatta jotain takaisin. Jos sitä todella haluaisit, olisit tehnyt sen jo. Niimpa koen vahvasti, että olet hänelle "velkaa" unohduksen. Saat hänen tilalleen kaiken sen mitä olet haalinut elämääsi. Ehkä opit arvostamaa sitä enemmän, kun häntä et koskaan arvostanut. Surullista kyllä 😥
En ole häntä koskaan satuttanut. Haukut väärää puuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole häntä koskaan satuttanut. Haukut väärää puuta.
En hauku ketään, kunhan huomautin 😁 Ja jostain syystä en alkuunkaan usko sinua. Uskon, että olet häntä satuttanut. Turha on muuta selitellä. Haluaisi ja haluasin antaa hänelle sydämeni, mutta.... Aina jokin tekosyy ja veruke. Jos sitä haluaa, sen tekee. Olisit silloin jo aikapäiviä sen tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit, unohdusta en voi hänelle antaa. Mutta mitäpä, jos se olisi ainoa asia, jota hän sinulta pyytää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit, unohdusta en voi hänelle antaa. Mutta mitäpä, jos se olisi ainoa asia, jota hän sinulta pyytää?
En mä voi häntä unohtaa tuosta vaan. Ei sellaista voi vaatia, koska se on mahdotonta. Voin olla hiljaa ja kadota hänen maailmasta, mutten voi unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä voi häntä unohtaa tuosta vaan. Ei sellaista voi vaatia, koska se on mahdotonta. Voin olla hiljaa ja kadota hänen maailmasta, mutten voi unohtaa.
Tiedän, että ihmisen voi olla mahdotonta unohtaa. Voit kyllä kadota hänen maailmastaan ja olla hiljaa. Mutta kyse ei ollut siitä, vaan siitä
vaan siitä että unohdat hänet. Ei hän sitä vaatisi, vaan se olisi ainoa mitä hän pyytäisi sinulta. Mitäpä tekisit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että ihmisen voi olla mahdotonta unohtaa. Voit kyllä kadota hänen maailmastaan ja olla hiljaa. Mutta kyse ei ollut siitä, vaan siitä
vaan siitä että unohdat hänet. Ei hän sitä vaatisi, vaan se olisi ainoa mitä hän pyytäisi sinulta. Mitäpä tekisit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770