Nainen, tämä tauti ei parane

Anonyymi

En parane tästä ikävästä ennen kuin olemme yhdessä ja saan pitää sinua pitkään lähelläni. Niin on totuus. Olet osasyyllinen, ja toivottavasti osaonnellinen tulevaisuudessa. Seuraavalla kerralla painaudumme kunnolla toisiimme kiinni. Kyllä sinä osaat ja uskallat. Katsotaan miten kipinöi ja syntyykö lämpöä aivan toisella tapaa, niin paljon, ettet enää voi pitää viileää ulkokuortasi.

Jos sisällä kuitenkin kiehuu myös sinulla, miksi se pitää peittää niin visusti? Tämä on vakavampaa kuin itsekään olen koskaan kuvitellut. Olet saanut elämäni täysin raiteiltaan eikä mikään ole entisensä enää. Voi tätä, voi sinua. Mikä ja kuka sinä oikein oletkaan!

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minnepäin Suomea?

• Anonyymi

Humppilaan menee

• Pistetään sinut takaisin raiteille, sinä tarvitset urat.

• Sinun naisesi on liian voimakas viemään sinua kuin magneetti. Tarvitset nyt vahvat rautaiset kiskot että pysyt raiteilla.

Olet hyvin onnekas.

• Anonyymi

Täällä se ei tule onnistumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä se heti pistit kampoihin paha takki on nyt purattaca vaikka siinä on käytettävä aikaa jos muu auta se takki on leikattava. Elä huoli kasvaa takaisin ilman tuota takkua.

• valtakunta kirjoitti:

Sinä se heti pistit kampoihin paha takki on nyt purattaca vaikka siinä on käytettävä aikaa jos muu auta se takki on leikattava. Elä huoli kasvaa takaisin ilman tuota takkua.

Siis paha takku on nyt purattava.
        Takki on takku.
        😳 voi nolo näitä kirjoitusvirheitä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ei ei onnistuta mutta rohkaistaan sinut kiskoille, ettet sekoa housuihisi hänet nähdessään.

• Anonyymi

Mä en tajua näitä viestejä. Tyyli on kai vihje vastaanottajalle, mutta kuitenkin.

• Anonyymi

no pakkohan sut on jonkun pelastaa takaisin raiteille. Kaikki päättyy varmasti hyvin, ei tuollaiset tunteet synny yksin, siihen tarvitaan kaksi sydäntä.

• Anonyymi

Olen kuullut tuon ennenkin, että sen täytyy olla molemminpuolista. Mitä tarkoitat? Onko omakohtaista kokemusta vai kaveripiirissä esille tullutta? Voisitko avata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut tuon ennenkin, että sen täytyy olla molemminpuolista. Mitä tarkoitat? Onko omakohtaista kokemusta vai kaveripiirissä esille tullutta? Voisitko avata?

No vaikka titanic, mieti miten ne rakasti :D.
        Maailmassa on miljoonia rakkaustarinoita, ihmisiä, joiden sydän lyö vain toisilleen ja kovaa. Jos mitään syvempää ei olisi, nehän vaihtaisi kaikki lennosta vuosittain.
        Jotain siinä on, mitä ihmisjärki ei ymmärrä. eikä voi järjellä selittää. Jotain väreilevää aallonpituutta tms. (en oo fyysikko), mutta jotenkin mä pikkuhiljaa alan näihin uskoa - nimetään ne vaikka rakkausaalloiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vaikka titanic, mieti miten ne rakasti :D.
        Maailmassa on miljoonia rakkaustarinoita, ihmisiä, joiden sydän lyö vain toisilleen ja kovaa. Jos mitään syvempää ei olisi, nehän vaihtaisi kaikki lennosta vuosittain.
        Jotain siinä on, mitä ihmisjärki ei ymmärrä. eikä voi järjellä selittää. Jotain väreilevää aallonpituutta tms. (en oo fyysikko), mutta jotenkin mä pikkuhiljaa alan näihin uskoa - nimetään ne vaikka rakkausaalloiksi.

No noita rakkausaaltoja on ainakin minun puoleltani, ja paljon. Joskus tunnen niitä häneltäkin. Se tunne on upea, rakkautta molemmin puolin, syvää hyväksyntää jne. Mutta monesti sitä epäilee, onko tämä vain päänsisäistä tai omien tunteiden heijastusta.

• Anonyymi

Kuulostat pakkomielteiseltä

• Anonyymi

Tuo on aivan liian laimea ilmaisu tähän tilanteeseen. Sori.

• Anonyymi

Näin se on, sama tilanne.

• Anonyymi

Kenelle menee? Nainen joka tuntee samoin...

• Anonyymi

Se menee naiselle, jonka kanssa tunnemme toisemme, ja näemme aina joskus.

Entä kuka on nainen, joka kysyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen jolla samanlaisia tunteita miestä kohtaan. Tunnemme ja näemme, olemme tekemisissä ja välttelemme riippuen tilanteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnet hyvin? Mä en tunne kyseistä miestä hyvin mutta näen hänet aina silloin tällöin. Edellinen kommentti ei ollut minulta joka kysyi kenelle menee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnet hyvin? Mä en tunne kyseistä miestä hyvin mutta näen hänet aina silloin tällöin. Edellinen kommentti ei ollut minulta joka kysyi kenelle menee...

eihän kukaan ota enää selvää kuka ja kenelle

• Anonyymi

xxx

• Anonyymi

mä ymmärrän noita sun tunteita. Itse oon tänään itkenyt ilman syytä, en surusta, en ilosta, vaan hänestä. Eikä se ollut surullista itkua, en osaa sitä selittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe