Ihan enkeliltä nainen? Olet erikoinen jotenkin, en osaa sanoa... Omaatko jotain maagisia kykyjä...?
Miksi näytät
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniiseen naiseen olet silmäsi iskenyt, onnea teille!
- Anonyymi
Kyllä minä siitä miehestä ajattelen, että hän on erikoinen ja ihan kuin ajatusten lukija. Hän huomaa kaiken ja katse imee.
- Anonyymi
Tuikkiva katse. Sivusta naiselle
- Anonyymi
Ei varmaan mulle, mutta kyllä, olen outo. Huomasin sen jo ollessani 4v...
- Anonyymi
Tavallinen tanninen hieman mielenvikainen :)
- Anonyymi
Kukaan ei ole enkeli; me ollaan täällä ihmisiä, kunnes mennään rajan taakse. Ikuisuus on täällä läsnä kanssamme kaiken aikaa. Jumala toimii Henkensä kautta maailmassa. Järki on nostettu liian suureen asemaan, vaikka ihmisjärki on niin rajallinen. Järjen käyttö on tietysti tärkeää, mutta rajansa kaikella.
- Anonyymi
Hyvin sanottu, tätä kannattaa miettiä ajatuksella ja sydämen tunteella.
- Anonyymi
Minussa olisikin sinulle paljon salaisuuksia ja pohdintoja avattavaksi, jos paremmin tutustuisimme.
- Anonyymi
olisi varmaan.sängyn puolella ne isoimmat salaisuudet tulisi näytille. sellaiselle tiukka peppuiselle iso rintaiselle naiselle
- Anonyymi
Maagiset kykyni on arkipäivää minulle, ja outoja toisille.
Välillä säpsähtelen itsekkin kun huomaan jälleen tienneeni kaiken ennalta.
Olenko enkeli? Sitä en osaa itse sanoa, mutta joku osaa sen kertoa.- Anonyymi
Jos oletkin, niistä ei ole lupa puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oletkin, niistä ei ole lupa puhua.
Trolli tarinoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli tarinoi
Näin on trolli tarinoi aloitukseensa, itseriittoinen ja kaikkivaltias klangi on. Me ollaan inhimillisiä ja virheellisiä kaikki ja sama ihminen voi olla pisteliäs ja kultainen, kaikilla meillä on ego ja haavat, puolustusmekanismit että tultais joskus ns valmiiksi opin kautta.
- Anonyymi
Tiesitkö ennalta senkin että tulen rakastumaan sinuun? :)
- Anonyymi
Kyllä. Näen sisimpääsi, mies.
Siellä on vain sitä, mistä minua varoitettiin. - Anonyymi
voi jos voisin lentää luoksesi ;)
- Anonyymi
Joo kyllä omaan, minä saan keksit ja herkut katoamaan. Mikä sun supervoimasi on?
- Anonyymi
Hei sä veit mun, toi oli mulle varattu ;D
- Anonyymi
Eräs näyttää kanssa kovalta ,mutta
on kaikkea muuta sydämmessä. - Anonyymi
Voi olla, se selvinnee sinulle ja (minulle) vielä joskus.
- Anonyymi
Aloittaja on negrofiili. Nusasee ruumista ja puhuu enkeleistä samalla. Kait vainaa on erikoinen niissä hommissa.
Maagiset kyvyt rajoittuu kuivaan suihinottoon. - Anonyymi
Kiusaamista riittää. Huvinsa kullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730