Olet jotain mitä haluan elämääni.
Haluaiain sinut lähelle viereeni
Olet minulle niin paljon enemmän
Sotkit koko ajatukseni ja elämän.
Haluan sinut vanhempi mies.
Juuri tulit mieleeni
11
52
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää huomenta. Kuka on se onnellinen?
- Anonyymi
Hän on mies joka on pikkuhiljaa tullut tärkeämmäksi. Voisin kuunella ja keskustella...hänen kanssaan loputtomasti. Hän haluaa olla kova, mutta todellisuudessa sisällä on lämmin ihminen. Mutta luulen ettei riskinottoa koskaa tapahdu. Monesti olen asiaa miettinyt ja itse ottaisin kaiken paheksunnan ylpeästi vastaan. Todellisuudessa kaikki jää haaveeksi... kumpa en menettäisi häntä kokonaan...
- Anonyymi
Salaisesti kävisi. Seksikäs asu se hame silloin.
- Anonyymi
Aika monellakin naisella on ollut hame joskus, tilaa oma vaikka cubukselta
- Anonyymi
Minä en halua mitään salaista. Arvostus pitää säilyä kaikkia kohtaan, vaikka tunteita olisikin. Sivusta tähän.
Ja kyllä, minullakin on tunteita toiseen, mutta välitän edelleen myös puolisostani. Uskon että hän välittää myös omastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua mitään salaista. Arvostus pitää säilyä kaikkia kohtaan, vaikka tunteita olisikin. Sivusta tähän.
Ja kyllä, minullakin on tunteita toiseen, mutta välitän edelleen myös puolisostani. Uskon että hän välittää myös omastaan.Välittää, silti mietin toista kun touhuamme..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä, minullakin on tunteita toiseen, mutta välitän edelleen myös puolisostani. Uskon että hän välittää myös omastaan.Niin se on , mutta samalla mietin olisiko toisin paremmin. Olisiihan se isoasia vaihtaaa puolikasta tässä kohtaan, kun molemmilla on pitkäsuhde jo olemassa itse tosin olen asiaa käynyt läpi paljon. Tiedän että vain hän saa minut enää hehkumaan. Puoliskoni on minulle rakas, mutta ei Rakkauteni täyttymys.
- Anonyymi
Mikä estää sinua lähettämästä tuollaista viestiä?
- Anonyymi
Koska minä ola trolli
- Anonyymi
Kuinka paljon teillä on ikäeroa?
- Anonyymi
Onhan siinä aikuisiän verran todennäköisesti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542419Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281779Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701464Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2481355- 1371219
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11973vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23958- 68943
- 61891