Olet jotain mitä haluan elämääni.
Haluaiain sinut lähelle viereeni
Olet minulle niin paljon enemmän
Sotkit koko ajatukseni ja elämän.
Haluan sinut vanhempi mies.
Juuri tulit mieleeni
11
50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää huomenta. Kuka on se onnellinen?
- Anonyymi
Hän on mies joka on pikkuhiljaa tullut tärkeämmäksi. Voisin kuunella ja keskustella...hänen kanssaan loputtomasti. Hän haluaa olla kova, mutta todellisuudessa sisällä on lämmin ihminen. Mutta luulen ettei riskinottoa koskaa tapahdu. Monesti olen asiaa miettinyt ja itse ottaisin kaiken paheksunnan ylpeästi vastaan. Todellisuudessa kaikki jää haaveeksi... kumpa en menettäisi häntä kokonaan...
- Anonyymi
Salaisesti kävisi. Seksikäs asu se hame silloin.
- Anonyymi
Aika monellakin naisella on ollut hame joskus, tilaa oma vaikka cubukselta
- Anonyymi
Minä en halua mitään salaista. Arvostus pitää säilyä kaikkia kohtaan, vaikka tunteita olisikin. Sivusta tähän.
Ja kyllä, minullakin on tunteita toiseen, mutta välitän edelleen myös puolisostani. Uskon että hän välittää myös omastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua mitään salaista. Arvostus pitää säilyä kaikkia kohtaan, vaikka tunteita olisikin. Sivusta tähän.
Ja kyllä, minullakin on tunteita toiseen, mutta välitän edelleen myös puolisostani. Uskon että hän välittää myös omastaan.Välittää, silti mietin toista kun touhuamme..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä, minullakin on tunteita toiseen, mutta välitän edelleen myös puolisostani. Uskon että hän välittää myös omastaan.Niin se on , mutta samalla mietin olisiko toisin paremmin. Olisiihan se isoasia vaihtaaa puolikasta tässä kohtaan, kun molemmilla on pitkäsuhde jo olemassa itse tosin olen asiaa käynyt läpi paljon. Tiedän että vain hän saa minut enää hehkumaan. Puoliskoni on minulle rakas, mutta ei Rakkauteni täyttymys.
- Anonyymi
Mikä estää sinua lähettämästä tuollaista viestiä?
- Anonyymi
Koska minä ola trolli
- Anonyymi
Kuinka paljon teillä on ikäeroa?
- Anonyymi
Onhan siinä aikuisiän verran todennäköisesti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077746
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1105997- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552977
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056