Uutisten rippeitä on tihkunut, mutta ei koko stooria. Kerrotaan, että paikalle olisi ilmestynyt joku jäsen, jolla olisi ollut nippu valtakirjoja.
Oliko jäsen?
Olivatko valtuuttajat jäseniÄ?
Mikä oli valtuutuksen sisältö?
Tekikö esityksiä ja saiko niille kannatusta? Mitä esityksiä?
On kerrottu, etteivät valtakirjat päde ihan yleensä, mikä lienee totta?
Ei luulisi olevan suuri vaiva vastata, jos olette uusista jäsenistä kiinnostuneita. Eihän kukaan liity, jos ei tiedä mitään puolueen tilasta ja tapahtumista!
Mitä siellä Kajaanissa tapahtui?
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Valtakirjat pätee jos kokouksen ajankohtaa on tietoisesti laitettu niin että jäsenten on ollut hankala saapua paikalle, niinkuin tässä tapauksessa oli tehty
Haa haa pelle porukka
- Anonyymi
Valtakirjat eivät käy, SKE:n omat säännöt eivät tunne valtakirjoilla äänestämistä. Joulukortilla on tietenkin mahdollista äänestää Käpylässä.
- Anonyymi
Eipä noiden sökötysten perusteella tieto lisäänny.
- Anonyymi
Kajaanissa tapahtui kauheita, Tuukka heilui nuijan kanssa nuijan yllyttämänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477