Mennään taas pojat Kuuhun että heilahtaa!

Anonyymi

11

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On leikattu videota tositilanteesta ja saman tai muun miehistön harjoituksista samaan kokonaisuuteen. Joko väärinkäsityksestä tai tarkoituksella. Joka tapauksessa erehdyttävää. Tottakai laskeutumistakin harjoiteltiin.

      • Dramaattisella musiikilla muuten yritetään saada aikaan vaikutelma, että tässä tosiaan tapahtuu dramaattinen petos. Jos äänen kääntää pois, vaikutelma latistuu. Tämä on yleinen valistus/propagandakikka.


      • Anonyymi
        pähkäilijä kirjoitti:

        Dramaattisella musiikilla muuten yritetään saada aikaan vaikutelma, että tässä tosiaan tapahtuu dramaattinen petos. Jos äänen kääntää pois, vaikutelma latistuu. Tämä on yleinen valistus/propagandakikka.

        Tietysti kuuhun menoa on saatanan kovasti harjoiteltava.
        Eikös tuossa sitä tehty?


      • pähkäilijä kirjoitti:

        Dramaattisella musiikilla muuten yritetään saada aikaan vaikutelma, että tässä tosiaan tapahtuu dramaattinen petos. Jos äänen kääntää pois, vaikutelma latistuu. Tämä on yleinen valistus/propagandakikka.

        Ensin on tietysti ollut testattava, miten laskeutumisjärjestelmä teknisesti pelaa. Silloin ei kapselissa ole ollut ketään. Jommastakunnasta tilanteesta on tuossa kysymys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kuuhun menoa on saatanan kovasti harjoiteltava.
        Eikös tuossa sitä tehty?

        Valitan, että varma todiste petoksesta osoittautuu vähemmän varmaksi.


      • Anonyymi
        pähkäilijä kirjoitti:

        Valitan, että varma todiste petoksesta osoittautuu vähemmän varmaksi.

        Salaliittoteoreetikot ovat alkaneet käyttää musiikkia likaisten tarkoitusperiensä saavuttamiseen.


    • Anonyymi

      Dithr varmaan olettaa, että NASA:n pitäisi tehdä kaikki ensimmäisellä yrityksellä testaamatta mitään millään tavalla. Tai jos jotain testataan, niin sitä ei ainakaan saisi videokuvata.

      • Anonyymi

        Paskat kuukäyntejä mitään tartte harjotella.
        Viimeksi mentiin 6 x eikä harjoteltu sitten yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paskat kuukäyntejä mitään tartte harjotella.
        Viimeksi mentiin 6 x eikä harjoteltu sitten yhtään mitään.

        Jo testaamisessa ja harjoittelussa oli ja on riskinsä:
        https://www.youtube.com/watch?v=BkIwHkwh3Ws

        Mutta se tietysti pienensi ja taas pienentää ratkaisevasti kuussakäynnin riskejä.


    • Anonyymi

      Jälleen tämäkin video osoittaa että kuussa ei ole käyty ja maa on siis litteä.

      • Anonyymi

        Muistakaamme että NASA on jäänyt kiinni sadoista valeista.
        Kuukäynnit ovat vain yksi niistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      108
      797
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      634
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe