Valvokaa, kehoitti Jeesus

Tämä palsta on yksi hyvä valvomisen väline uskovalle 😃
Vaikkakaan tämän palstan ateistit edustavatkin sitä äärilaitaa ateisteista joilla on enemmän tarve solvata uskovia henkilöinä kuin keskustella uskovien uskosta ja sen perusteista.
Uskovaisen ja ateistin tuleekin olla eri mieltä uskonasioista ja jos alat olla samaa mieltä ateistien kanssa niin sen pitää herättää uskova valvomaan.

Ainakin minun uskoni on vahvistunut tällä palstalla 😃

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja siksikin tämä palsta on hyvä koska yksi helluntalainen sanoi kun kolmasti kehottaa uskotonta kääntymykseen ei ole väliä kääntyykö uskoton mutta helluntalainen on sillä ansainnut taivaspaikkansa .

Minä lupasin auttaa hänelle taivaspaikan ja kehotin käännyttämään minua kolmasti silleen ateistina autoin yhden helluntalaisen taivaisiinsa

Nyt muutkin helarit voi käyttää palstaa samaan tarkoitukseen kyllä me tai minä ainakin ateistina autan teille taivaosuuksia enkä ota edes rahaa.

• 😂 minä kuule luulen, että kukaan uskova ei kaipaa sinun ”taivaaseesi”

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

😂 minä kuule luulen, että kukaan uskova ei kaipaa sinun ”taivaaseesi”

Ei minulla taivasta olekkaan mut autan niin kuin teknisesti heitä omiin taivaisiinsa

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla taivasta olekkaan mut autan niin kuin teknisesti heitä omiin taivaisiinsa

Siihen sinä et kykene eikä kukaan sinun apuasi edelleenkään kaipaa 😃

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

Siihen sinä et kykene eikä kukaan sinun apuasi edelleenkään kaipaa 😃

Ainahan sit voit vaihtaa ja koittaa jotain toista uskonnotonta jos et mulle tahdo evankeliumiasi levittää kyllä se taivashomma muidenkin kanssa onnistuu tarjosin vain apua siihen viimeiseen kliimaksiin(taivaisiin)

• Anonyymi kirjoitti:

Ainahan sit voit vaihtaa ja koittaa jotain toista uskonnotonta jos et mulle tahdo evankeliumiasi levittää kyllä se taivashomma muidenkin kanssa onnistuu tarjosin vain apua siihen viimeiseen kliimaksiin(taivaisiin)

Toki voit 😃

• Kummallinen sanonta äärilaidan ateisti?

Se se on hieman on/off tilanne. Jos ei usko minkään jumalan olemassa oloon niin hän on ateisti. Mutta äärilaidan ateisti : D : D

• Niinkö, minusta tällä palstalla on äärilaidan ateisteja kuten kuvasin.
        Tunnen paljon ja olen päivittäin tekemisissä ateistien kanssa, mutta eivät he käyttäydy kuten tämän palstan äärilaidan ateistit 😃 heillä ä käytöstavat ja kunnioitus myös uskovia kohtaan vaikka omaammekin erilaisen vakaamuksen.

• usko.vainen kirjoitti:

Niinkö, minusta tällä palstalla on äärilaidan ateisteja kuten kuvasin.
        Tunnen paljon ja olen päivittäin tekemisissä ateistien kanssa, mutta eivät he käyttäydy kuten tämän palstan äärilaidan ateistit 😃 heillä ä käytöstavat ja kunnioitus myös uskovia kohtaan vaikka omaammekin erilaisen vakaamuksen.

Siis miten äärilaidan ateistit toimivat suhteessa "mediaaniateisteihin?
        Onko lausumasi tullut jostakin Patmoksen hengellisestä ajatushautomosta.

• epikuros kirjoitti:

”tämän palstan ateistit edustavatkin sitä äärilaitaa ateisteista joilla on enemmän tarve solvata uskovia henkilöinä kuin keskustella uskovien uskosta ja sen perusteista. ”

Sorruit taas heti tähän äärilaidan ateismiin 😂

• usko.vainen kirjoitti:

”tämän palstan ateistit edustavatkin sitä äärilaitaa ateisteista joilla on enemmän tarve solvata uskovia henkilöinä kuin keskustella uskovien uskosta ja sen perusteista. ”

Sorruit taas heti tähän äärilaidan ateismiin 😂

Haista huilu- et sinä osaa keskustella, ainoastaan nimitellä.

• epikuros kirjoitti:

😃 mistä sinä muka olisit halunnut keskustella kun oikein haistatteluunkin alennut❓
        Minä nimesin - en nimitellyt. On hyvä jakaa myös teitä ateisteja eri tasoille eikä niputtaa kaikkia yhteen, vai eikö ole 😂

• Anonyymi
        epikuros kirjoitti:

Aloitus on totta, todistit sen heti.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on totta, todistit sen heti.

Ateistit ovat todella vaisuja nyt.

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

Ateistit ovat todella vaisuja nyt.

Enemmän kuin vaisuja.....

• Anonyymi

No ne matkii ja kääntää asian: ovat kuulleet -> puhuttavan 'äärilaidan uskova' eli muljattaen sanan vaan ylösalaisin niin saadaan puhuttua hokkuspokkus 'äärilaidan ateistista' , helppoa :D- sillä ei sitten tietenkään ole väliä miten juttu natsaa tai istuu oikeasti. Se on vain se 'piikki' joka on tärkein.

Kun ei ole väliä niin ei ole vaan kaikki on kuin villiä länttä. :)

• Anonyymi
        epikuros kirjoitti:

"Siis miten äärilaidan ateistit toimivat suhteessa "mediaaniateisteihin?"

Ääriliikkeeseen kuuluu lähetystyö? Keskivertokannattaja ei osaa määritellä vakaumuksensa perustaa tai puolustaa sitä. Tämä jako toistuu kaikissa liikkeissä. Miettii: serious

• Anonyymi kirjoitti:

"Siis miten äärilaidan ateistit toimivat suhteessa "mediaaniateisteihin?"

Ääriliikkeeseen kuuluu lähetystyö? Keskivertokannattaja ei osaa määritellä vakaumuksensa perustaa tai puolustaa sitä. Tämä jako toistuu kaikissa liikkeissä. Miettii: serious

Mää tuli ateistiks ihan itte. Miettimällä maailma menoo ja uskontoi. Nii ja ku mää kuunteli kummottis uskova ova niin ateismi o päätös. En tosin ole koskaan todellisuudessa tavannut julistajaa joka viekoittelisi ihmisiä ateismiin.
        Siis itseoppinut ateisti.

• Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

😃 mistä sinä muka olisit halunnut keskustella kun oikein haistatteluunkin alennut❓
        Minä nimesin - en nimitellyt. On hyvä jakaa myös teitä ateisteja eri tasoille eikä niputtaa kaikkia yhteen, vai eikö ole 😂

Ihan vain vinkkinä: tuo sinun loputon hymiöillä peippailemisesi antaa sinusta hieman vajaaälyisen vaikutelman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vain vinkkinä: tuo sinun loputon hymiöillä peippailemisesi antaa sinusta hieman vajaaälyisen vaikutelman.

😅😛🤣🥳🤣🤣😟🧐😏😒☺️😏😏😏🙃😏🧐😟🤣😄🧐🧐🧐🤣🤓🥰😏😍🤓😄😕😄😕🙃😏🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😛🤣🥳🤣🤣😟🧐😏😒☺️😏😏😏🙃😏🧐😟🤣😄🧐🧐🧐🤣🤓🥰😏😍🤓😄😕😄😕🙃😏🤣

MOT.

• Anonyymi

Ääriateistit on hyvä määritys.

• Anonyymi

Joo, mainio.

• Anonyymi

Niin minustakin.

• Anonyymi

"Ainakin minun uskoni on vahvistunut tällä palstalla"

Hmm... Harvoin täällä itse uskonvirkistystä saa. Keskustelu tyrehtyy usein, vaikka näkee vaivaa kirjoittaessa. Jotkut pilkkaavat pyhiä asioitani enempää selittelemättä. Uskovat harvemmin antautuvat keskusteluihin - asia mikä kyllä virkistäisi.

Ehkä tämä on enemmän duuni- ja pohdiskelupaikka, kuin virkistyksen lähde... Tervehdyksin: serious

• Anonyymi

Serious, keskustellaan uskonnosta -kerropa, että miksi uskot enemmän fariseuksen kertomaan salamanvälähdykseen, josta Paavali teki uskonnon kuin Jeesusta, joka sanoi, että fariseukset vain valehtelevat ja ovat isästä perkeleestä.

Miksi uskot enemmän Paavalia kuin Jeesusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Serious, keskustellaan uskonnosta -kerropa, että miksi uskot enemmän fariseuksen kertomaan salamanvälähdykseen, josta Paavali teki uskonnon kuin Jeesusta, joka sanoi, että fariseukset vain valehtelevat ja ovat isästä perkeleestä.

Miksi uskot enemmän Paavalia kuin Jeesusta?

Itse olen kokenut että Jeesus ja Paavali ovat samalla linjalla. He puhuvat eri asioista kylläkin. Jeesus oli lähetetty juutalaisten luokse, kun Paavali oli pakanoiden apostoli. Apostolien teot mainitsee, että fariseuksiakin oli, jotka uskoivat Jeesuksen olevan luvattu messias.

Jeesus Luuk 12:ssa sanookin oppilailleen mikä vika fariseuksissa usein oli. Ylpeys...

"ENNEN KAIKKEA varokaa fariseusten hapatusta, se on ulkokultaisuutta."

Mutta... Ei heitetä kirvestä kaivoon kenenkään pelastuksen mahdollisuudesta. T: serious

• Anonyymi

Tunnetusti yksi suurimmista kansantaloudellisista ja -terveydellisitä ongelmista on laaduton ja liian vähäinen nukkuminen. Jessen ohjeilla on siis aika surkea osumaprosentti.

• Anonyymi

Mene sitten nukkuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      27
      5364
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3593
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      53
      3502
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      26
      3397
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      123
      2990
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      32
      2717
    7. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      21
      2409
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      120
      2380
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2205
    10. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      41
      2112
    Aihe