Naiselta naiselle

Anonyymi

Olemme niin epätodennäköinen yhdistelmä mutta silti vedät mua hulluna puoleesi edelleen.

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi epätodennäköinen?

• Anonyymi

Yääk

• Anonyymi

Tai no sanotaan että hieman epätodennäköinen mutta hyvin yllättävä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai no sanotaan että hieman epätodennäköinen mutta hyvin yllättävä!

Minnepäin suomea tämä viesti meni?

• Anonyymi

Ehkä täydennätte hyvin toisianne :) Samanlainen ajatus minusta ja hänestä.

• Anonyymi

Minulla jäisi aloite naisena naiselle tekemättä. Näin kävisi vaikka tietäisin toisen olleen aiemmin suhteessa naisen kanssa,

• Anonyymi

Miksi? Onko se niin eri asia? Ja jos tietää että toinen kuitenkin pitää naisista myös, ei ole sitä riskiä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Onko se niin eri asia? Ja jos tietää että toinen kuitenkin pitää naisista myös, ei ole sitä riskiä..

On riski menettää hyvä kaveruus. On mukavaa tuntea ihmisiä joiden kanssa voi puhua mistä vain ja vuorovaikutus on vastavuoroista. Sellaista kaveruutta haluaa vaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On riski menettää hyvä kaveruus. On mukavaa tuntea ihmisiä joiden kanssa voi puhua mistä vain ja vuorovaikutus on vastavuoroista. Sellaista kaveruutta haluaa vaalia.

Niin, onhan se toki sääli jos näin käy. Ystävyys voi myös syventyä. Siitäkin kokemusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, onhan se toki sääli jos näin käy. Ystävyys voi myös syventyä. Siitäkin kokemusta.

Niin voihan ystävyys syventyä vaikka tulisi torjutuksi. Tarvitsen toiselta selvempiä kiinnostuksen ilmauksia. Olen arka aloitteiden tekijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voihan ystävyys syventyä vaikka tulisi torjutuksi. Tarvitsen toiselta selvempiä kiinnostuksen ilmauksia. Olen arka aloitteiden tekijä.

Minkäikäinen olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen on mielestäsi selkeä kiinnostuksen ilmaisu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen on mielestäsi selkeä kiinnostuksen ilmaisu?

Flirtti, katseet, ehkä sopivasti kevyt vihjailu kahdenkesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos hän ehdottaa sinulle näkemistä ihan kahden? Esim leffaan, teatteriin, ravintolaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene muille sivuille. Saattaa olla myös miehen provoilua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos hän ehdottaa sinulle näkemistä ihan kahden? Esim leffaan, teatteriin, ravintolaan?

Me nähdään kyllä ihan oikeassa elämässä ja jutellaan. Hän osaa kyllä toimia lähestymisen suhteen, jos haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene muille sivuille. Saattaa olla myös miehen provoilua!

No täällä voi olla mikä vain provoilua, kun ollaan netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäikäinen olet?

Elämää on takana hyvän matkaa ja edessä myös. Takana myös parisuhteita ja ehkä myös edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko ap tässä keskustelussa mukana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko ap tässä keskustelussa mukana?

En näissä kommenteissa.

t. ap

• Anonyymi

Olemme epätodennäköinen pari ihastukseni kanssa. Ehkä en edes kiinnosta häntä. Hän saa sydämeni läpättämään. Olen nähnyt helliä unia hänestä. Kai tää ihastus haihtuu ajan kanssa pois.

• Anonyymi

Minäkin olen nähnyt hänestä unia jo pitkään. Mihin päin suomea viestisi menee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen nähnyt hänestä unia jo pitkään. Mihin päin suomea viestisi menee?

Ruuhka Suomeen menee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruuhka Suomeen menee..

Ruuhka-Suomessa minunkin ihastus on syttynyt. Olisi muuten kauhean surullista jos molemmat ajattelisi vain että liian epätodennäköistä ja jättäisi siksi aloitteen tekemättä. Vaikka itse olen häntä kyllä jollain tasolla lähestynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruuhka-Suomessa minunkin ihastus on syttynyt. Olisi muuten kauhean surullista jos molemmat ajattelisi vain että liian epätodennäköistä ja jättäisi siksi aloitteen tekemättä. Vaikka itse olen häntä kyllä jollain tasolla lähestynyt.

Kuinka vaivihkaista lähestymisesi oli? Ymmärtääkö siitä vielä välttämättä, että olet kiinnostunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka vaivihkaista lähestymisesi oli? Ymmärtääkö siitä vielä välttämättä, että olet kiinnostunut?

Voisi olettaa että kyse kiinnostuksesta , jos sellainen sattuisi mieleen tulemaan mutta ei tietenkään aivan varma voi olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä puntaroin onko mua lähestytty vai ei. Joo pitkiä katseita on kyllä vaihdettu, on halattu, juttu luistaa. Onko vaan ystävyyttä vai vähän muutakin? Mä en todellakaan tiedä. Tiedän, että hän on ollut joskus suhteessa naisen kanssa ja myös miehen kanssa. Mulla on ollut miessuhteita mutta pidän myös naisista..

• Anonyymi

Minä rakastan sitä naista vaikka aika yllättäen nää tunteet iski ;) <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6606
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4241
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3559
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2941
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1551
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      978
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      953
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      939
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      918
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      899
    Aihe