Kakkaäänet vaa sulla

Anonyymi

Mielessä muuta et halua

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä helvetin kakkaäänien kuuntelija. Kylhän ne pakostakin korviin kuuluu, kun vessat eivät ole äänieristettyjä. Kyllä meki mun miehen kanssa välillä vitsaillaan, kun toinen on vessassa ripulilla ja sieltä kuuluu spruits klumps klömps. Kyllä siis kestetään kakkaamisen ääni. Ei aiheuta traumoja.

• Anonyymi

Tiedätkö miten hyvin kuvailtu tilanne, missä kännykkä tippuu taskusta lattialle kun on tarve mennä tarpeille. Sen takia tulee alaviisto kuvaa stalkkareiden muokattavaksi levitykseen, kun noin sairaalloiseen pisteeseen voivat ajautua.

Ensin tulee halu häpäistä toinen omien vajavaisen piirteiden tuottamien kompensaatioihin hakemistarve, ensin tehdään tekninen tunkeilu (hakkerointi), sitten tirkistelevät (tuplataan yksityisyyden suojan rikkominen), sen jälkeen muokkaavat muiden nähtäväksi, jotta alkuperäinen motiivi täyttyisi -häpäisemällä ja puhumalla toisista pyrkivät säilyttämään kasvonsa (kunnianloukkaukset, vainoominen toiston myötä). Mikä kertoo yhteiskunnan tilasta, jos tuollaisia edes ajattelee saavuttavansa ko toimilla (kasvojensa säilyttämisen) Riittävällä teholla tehtynä alistuvat ryhmittäytymään ko tasolle. Mikä ei todellakaan anna hyvää kuvaa kenestäkään.

• Anonyymi

Hyvin todennäköisesti ovat hakkeroineet puhelimesi ja katselevat ja kuuntelevat sinua puhelimesi kameran ja mikrofonin avulla. Saman pystyy tekee nykyaikaisilla vauvan itkuhälyttimille. Sairaita on olemassa.

• Anonyymi

Nii tietokoneinsinöörit ja koodarit tai naapurin rastatukka jolla ei oo muuta elämää

• Anonyymi

Näin minulle on tapahtunut: aina vaa uudellee siel päivät pitkät oottaa et millo istun paskalle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin minulle on tapahtunut: aina vaa uudellee siel päivät pitkät oottaa et millo istun paskalle..

Nyt elämä on pelkkää paskomista sen jälkeen kun minut hakkeroitiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt elämä on pelkkää paskomista sen jälkeen kun minut hakkeroitiin

Vai noiden hakkereiden? Painavat replay yhä uudelleen, halutessaan rämpiä paskassa. "Yhdessä" jakavat kaikista tärkeimmät asiat ja suorittavat vertailevaa tutkimusta, onko yhtä hyvä kakkaistunto kuin heillä.
        Toivottavasti muistavat itse käydä välillä ettei heille vaan iske rimakauhu ja turhaa pidättele. Huppu päässä istuvat omalla pöntöllään ettei kukaan vaan saisi tietää heidän tekevän ko asioita. Kieltävät tosiasiat itseltäänkin.

Makaaberia. Vakavasti ottaen vakava rikos jos noin tunkeillaan muiden elämään, tainnut hivenen reaaliteetit elämän ja vastuiden suhteen karanneet käsistä. Jos tiedät ilmianna.

• Anonyymi

Ymmärtänette heidän olevan suomeksi sanottuna tirkistelijöitä, tuo ensimmäinen vaihe on tekninen osuus (hakkerointi). Alentavat itsensä paskempaan juttuun kuin voisi ajatellakaan.

• Anonyymi

No hittoako sä shit kuuntelet mun paskomista

• Anonyymi

No jos on shit, niin luonteensa mukaisesti hakeutuvat ko asioiden äärelle. Paskempi juttu. Toivottavasti ei kenenkään tuttu (noin sairas).

• Anonyymi

Yleiseksi huomioksi: ILMOITTAUTUKAA , jotka, ette käy WC:ssä. Täällä eräs päivittäin tapahtuvan toimintansa vuoksi, palstoille huomioiduksi joutunut. Käyntikerrat ja tapahtumat kerrottu yksityiskohtaisesti, mielikuvituksella, koska ei näköyhteyttä tietääkseni.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      127
      7148
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4944
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4286
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      281
      1718
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1466
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe