Sulla on nainen hyvän näköinen peppu.
Ihan nätti on
26
53
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö muuta näe naisessa.
- Anonyymi
Vedellään mutkat suoriksi. Kirjoitat sitten itse kaiken tänne.. Huokaus.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kyllä ihmisessä täytyy muutakin kiinnostavaa olla kuin peppu. Mutta pintaa pintaa vaan. Ei kiinnosta sellaiset ihmiset.
- Anonyymi
Olisi ihana hieroa pyllyäni etumustasi vasten, tai pyöriä pyllyni kanssa syliisi istumaan.
- Anonyymi
Pyllyilijät löytäköön toisensa.
- Anonyymi
Tuo olisi hänen kanssaan mahtavaa ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olisi hänen kanssaan mahtavaa ap
Mikään ei tule itsestään, mutta olen kyllä sikäli onnekas, että esimerkiksi syömäni pizza menee aina suoraan pyllyyni!
Miss Bum Bum -peppukisan voittaja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei tule itsestään, mutta olen kyllä sikäli onnekas, että esimerkiksi syömäni pizza menee aina suoraan pyllyyni!
Miss Bum Bum -peppukisan voittaja?Tarvitseehan se sopivaa treeniä. Juoksua yms. Ainakin minun ajatuksien peppu kisan voittaja :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitseehan se sopivaa treeniä. Juoksua yms. Ainakin minun ajatuksien peppu kisan voittaja :)
Saako toista ihmistä sitten kohdella objektina tai pitää leluna edes mielessään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako toista ihmistä sitten kohdella objektina tai pitää leluna edes mielessään?
En tuota ole noin ottanut kuten sinä
- Anonyymi
Tuo olisi ihanaa jos noin tekisit. Haluaisin sitä ja tuntea ihanan pyllysi etumustani vasten ;)
- Anonyymi
Kyll määr mää sen jo tierän.
- Anonyymi
Onhan se hyvä leggingspeppu....
- Anonyymi
Mitä siitä sitten? Tuota saa kuulla ihan tarpeeksi. Sydän valitsee miehen joka sanoo.... en kerrokkaan. Oikea mies lausuu ja tekee oikeat jutut sanelematta ja kerjäämättä.
- Anonyymi
Tuskinpa sinulle tää.
- Anonyymi
Unelmien mies on ajatusten lukia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa sinulle tää.
Hyvä ettei olekkaan. Olen yhden suhteen läpi jo elänyt missä oli vain seksi ja suoritus. Tarvitsen miehessä muutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ettei olekkaan. Olen yhden suhteen läpi jo elänyt missä oli vain seksi ja suoritus. Tarvitsen miehessä muutakin.
Hyvä että ajattelutapasi on suppea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että ajattelutapasi on suppea
Hyvä että olen elänyt suppeassa suhteessa niin tiedän mitä en halua. Vai onko se kiellettyä naisen tietää mitä haluaa ja mitä ei. Ei ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että olen elänyt suppeassa suhteessa niin tiedän mitä en halua. Vai onko se kiellettyä naisen tietää mitä haluaa ja mitä ei. Ei ole!
Silti täällä ei kannata vetää johtopäätöksiä aloituksista ja siitä mitä ihminen toisesta ihmisestä ajattelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unelmien mies on ajatusten lukia!
Tuskin olen, kumpaakaan.
- Anonyymi
Ja tämähän kiinnostaa meitä kaikkia kuin kilo sitä ihtiään pakoputkesta
- Anonyymi
Ihan nätti= ei nyt kehumista mutta jos ei nyt susi rumakaan niin yritetään sanoa jotain " nättiä"
Ihan kivalle tytölle.
(Ihan nätti=melkein nätti.)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117