En enää edes muista miltä näytät :)
Viimenäkemisestä on pitkä aika
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään muista täältä kenenkään ulkonäköä. Eikä kauheesti edes kiinnosta tietää. Tahdon vain, että rikolliset saavat heille kuuluvan rangaistuksen.
- Anonyymi
Niin on tosi pitkä aika, minä kyllä muistan miltä näytät.🤗
- Anonyymi
Ei auta sekään kun on huono muistamaan kasvoja eikä tykkää katsoa silmiin pitkään. Mutta ei kannata luovuttaa koskaan. Kaipaus ja särkynyt sydän ovat hyviä asioita lopulta. Se oikea nainen arvostaa surun ja murheen tuomaa viisautta ja myötätuntoa. Kärsiminen on osa kasvua. Mikään ei tapahdu turhaan viisaalle ihmiselle. Ei yksinäisyys ei hylätyksi tuleminen ei mikään. Kärsin yksinäisyyden ilomielin yhdelle naiselle. En valita.
- Anonyymi
Haista kuule, sanonko mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Miksi tuosta suutuit? Ole kiltti ja kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopa kuule
- Anonyymi
Hei sinä
eilen 13:35
Hieno viesti sinulta! Itse tykkäsin paljon vastauksestasi. - Anonyymi
Vastoinkäymiset kasvattaa ja kehittää meitä ihmisinä. Opimme sen myötä ehkä arvostamaan ja rakastamaan paremmin. Joskus se tosin voi olla liian myöhäistä jonkun mielestä, mutta minä uskon että niin kauan kun on aikaa, on myös rakkaus olemassa.
- Anonyymi
En minäkään, ja joskus vaan katson kuvista itseäni.
- Anonyymi
Ja taas joku dementikko päässyt nettiin hoitolaitoksessa. Kait se muistaa iltalääkkeensä ottaa.
- Anonyymi
Koskettelemalla muistan.
Kosketelkaa toisianne
.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskettelemalla muistan.
Kosketelkaa toisianne
....Hyvin sanottu.....
- Anonyymi
Pahempi tilanne on sulla kun et ole älynnyt hakea lääkitystä!
- Anonyymi
Muistan hänet,hänen siron olemuksensa ja kauniit piirteensä.
- Anonyymi
Minä muistan miltä sinä näytät. Näen sinusta usein uniakin.
- Anonyymi
muistan hämärästi miltä vetelä munasi tuntuu suussani....siitä jo aikaa
- Anonyymi
Sä sanot et sä haluut, mut sä pelkäät et jos sä lähet niin ei oo paluut
https://youtu.be/H91L-REcS2k - Anonyymi
Kyllä minä tunnistin hänet S-marketilla. Oli laihtunut paljon ja tummat silmänaluset. Mitä merkitystä sillä enää on? Näyttää olevan pahasti jonkun kahleissa, josta ei pääse irti. Ehkä haudassa vasta.
- Anonyymi
Loppu tulossa.
- Anonyymi
no entäs itse sama 160cm ja huppupää bussilla pakoon
ja eestakasi pyörit loputtomast
- Anonyymi
Käy katsomassa Facebookissa. Eikös siellä ihmiset harrasta sitä stalkkaamista niin hyvässä kuin pahassa🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862