Voisitko rakastaa minua

Anonyymi

Ja minä sinua niin kauan että jäisimme itkemään kun toisesta aika jättää

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen jo itkenyt vaikkei olla edes yhdessä.

• Anonyymi

Voi, kysyisitpä tätä viestillä, niin vastaisin.

• Anonyymi

Kyllä minä itkisin jos aika sinusta jättäisi. Ehkä samalla myös sitä etten tunteistani ikinä sinulle ehtinyt kertoa.

• Anonyymi

Ehkä kannattaisi kertoa, kun vielä voi.

• Anonyymi

Todellakin voisin.❤

• Anonyymi

Lupaan sinulle mies että soitan sinulle sitten kuolinvuoteeltani, sillä uskon että minä kuolen ensimmäisenä.. :) vaikka eihän sitä ikinä tiedä jos onneton elämä tapahtuukin ja sattuu vaikka auto-onnetomuus.. tuskin, ajelen sen verran varovasti nykyisin..

• Anonyymi

Rakastan

• Anonyymi

ikävä on,,,

missä viivyt rakkaimpain

• Anonyymi

On täällä elämä raskasta työtä ja harvemmin on onni myötä, sen tietää vain, yksin suomalainen. Pohjantähden alla.

• Anonyymi

Rakastan kyllä. Jäisin itkemään jos hän kuolisi, vaikkemme edes ole missään tekemisissä.

• Anonyymi

voisin. Jos ei tästä edetä, en saisi edes kuulla kuolemasta

• Anonyymi

Kyllä se niin menisi hyvinä ja pahoina päivinä tukisimme toisiamme. Kaipauksen hetkellä pukeudun mustaan ,- niin nytkin

• Anonyymi

Minä rakastan sinua, aina. Kun olen mennyt, saat minulta kirjeen. Olen kirjoittanut sen kolme vuotta sitten. Silloin särjit sydämeni ensimmäisen kerran.

• Anonyymi

Mitä silloin tapahtui? Liittyykö tähän joku reissu?

• Anonyymi

Et kai aio tehdä itsemurhaa?

• Anonyymi

En kerro. Olen avoin ja puhun paljon, usein liikaa.
      Mutta tuo liippaa niin syvältä, että koen sen vain minun asiakseni tällaisella riska palstalla.

• Anonyymi

Siis roska..

• Anonyymi

Voisin luultavasti elääkin hänen kanssaan siihen asti kunnes kuolema meidät erottaa.

• Anonyymi

Pysytään kaukana toisistamme,,niin ei tarvi itkeä.

• Anonyymi

Häntä kyllä.

• Anonyymi

Olet jotain niin enemmän.. ei tässä pitänyy käydä näin. Mutta itken kun sinusta aikaa jättää tuskin edes tunteistani tulen kertomaan. Itken

• Anonyymi

Lopeta minusta aika jättää ennemmin, eikä mun takia kannata kyynelehtiä.Hei mutta eläämäähän on viälä jäljellä, joten eletään

• Anonyymi

Jos hänet, rakastamani miehen, omakseni saisin, rakastaisin kunnes tähdet sammuvat ja universumi jäätyy. Siitä huolimatta, että tiedän hänessä puutteita. Mutta en saa häntä koskaan. Haaveilen vain.

• Anonyymi

Älä sano noin eihän sitä tiedä.Hei kaikilla meillä on toiveita, kyllä ainakin osa toteutuu.

• Anonyymi

Hei onks meitä sellaisiakin, että ei ole puutteita epäilen.Paitsi onhan niitä omasta mielestään täydellisiä,antaa niitten elää siinä uskossa.

• Anonyymi

Ehdottomasti, ei epäilystäkään <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen