Ja minä sinua niin kauan että jäisimme itkemään kun toisesta aika jättää
Voisitko rakastaa minua
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen jo itkenyt vaikkei olla edes yhdessä.
- Anonyymi
Voi, kysyisitpä tätä viestillä, niin vastaisin.
- Anonyymi
Kyllä minä itkisin jos aika sinusta jättäisi. Ehkä samalla myös sitä etten tunteistani ikinä sinulle ehtinyt kertoa.
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi kertoa, kun vielä voi.
- Anonyymi
Todellakin voisin.❤
- Anonyymi
Lupaan sinulle mies että soitan sinulle sitten kuolinvuoteeltani, sillä uskon että minä kuolen ensimmäisenä.. :) vaikka eihän sitä ikinä tiedä jos onneton elämä tapahtuukin ja sattuu vaikka auto-onnetomuus.. tuskin, ajelen sen verran varovasti nykyisin..
- Anonyymi
Rakastan
- Anonyymi
ikävä on,,,
missä viivyt rakkaimpain - Anonyymi
On täällä elämä raskasta työtä ja harvemmin on onni myötä, sen tietää vain, yksin suomalainen. Pohjantähden alla.
- Anonyymi
Rakastan kyllä. Jäisin itkemään jos hän kuolisi, vaikkemme edes ole missään tekemisissä.
- Anonyymi
voisin. Jos ei tästä edetä, en saisi edes kuulla kuolemasta
- Anonyymi
Kyllä se niin menisi hyvinä ja pahoina päivinä tukisimme toisiamme. Kaipauksen hetkellä pukeudun mustaan ,- niin nytkin
- Anonyymi
Minä rakastan sinua, aina. Kun olen mennyt, saat minulta kirjeen. Olen kirjoittanut sen kolme vuotta sitten. Silloin särjit sydämeni ensimmäisen kerran.
- Anonyymi
Mitä silloin tapahtui? Liittyykö tähän joku reissu?
- Anonyymi
Et kai aio tehdä itsemurhaa?
- Anonyymi
En kerro. Olen avoin ja puhun paljon, usein liikaa.
Mutta tuo liippaa niin syvältä, että koen sen vain minun asiakseni tällaisella riska palstalla.- Anonyymi
Siis roska..
- Anonyymi
Voisin luultavasti elääkin hänen kanssaan siihen asti kunnes kuolema meidät erottaa.
- Anonyymi
Pysytään kaukana toisistamme,,niin ei tarvi itkeä.
- Anonyymi
Häntä kyllä.
- Anonyymi
Olet jotain niin enemmän.. ei tässä pitänyy käydä näin. Mutta itken kun sinusta aikaa jättää tuskin edes tunteistani tulen kertomaan. Itken
- Anonyymi
Lopeta minusta aika jättää ennemmin, eikä mun takia kannata kyynelehtiä.Hei mutta eläämäähän on viälä jäljellä, joten eletään
- Anonyymi
Jos hänet, rakastamani miehen, omakseni saisin, rakastaisin kunnes tähdet sammuvat ja universumi jäätyy. Siitä huolimatta, että tiedän hänessä puutteita. Mutta en saa häntä koskaan. Haaveilen vain.
- Anonyymi
Älä sano noin eihän sitä tiedä.Hei kaikilla meillä on toiveita, kyllä ainakin osa toteutuu.
- Anonyymi
Hei onks meitä sellaisiakin, että ei ole puutteita epäilen.Paitsi onhan niitä omasta mielestään täydellisiä,antaa niitten elää siinä uskossa.
- Anonyymi
Ehdottomasti, ei epäilystäkään <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944