meinaavat mökillä mennä kyy käärmeet koirien aitaukseen ja kerran jo pistikin koiraa, osuma tuli kuonon päälle eikä myrkky levinnyt joten selvittiin säikähdyksellä.
en halua tappaa käärmeitä joten teen matalan aidan häkkejä kiertämään.
tietääkö joku kuinka hyvä kyykäärme on kiipeämään?
kuinka korkea ja mitä materiaalia aidan pitää olla että käärmeet pysyy ulkopuolella?
käärmeet koiratarhassa.
4
2831
Vastaukset
- Anonyymi
Kiipeävät hyvin. laita joku sileä muovi 20-30 korkea ympäri aitausta
Täysiksvuinen kyy menee 400 mm korkean läkkipellin yli heittämällä, pitää olla vähintään 600 mm. Ja jos on vähänkin jotain, johon pääsee kiertymään ympärille, kiipeää metrikaupalla. Moni haahkanpönttö järven rannassa on kyylle ruokintapaikka.
Harva kyy kuitenkaan menee koiran aitaukseen, joku pönttö penikka ehkä. Et nyt koiran rotua ja ikää kerro, mutta kyllä koira yleensä haukkuu kyyn pois jo kaukaa, ainakin jos on aikaisempaa tuttavuutta tehnyt. Koirahan on kesytetty vahtimaan lapsia käärmeiltäkin, ainakin omat koirani tappoivat kaikki kyyt, jotka pihaan tuivat, pelloilla ja metsissä sitten väistivät. Yhtä koiraani kyy puri, mutta se oli ihan sen oma moka, meni touhotti myyrän perässä kyyn koloon. Huvittavinta oli, että ainoa joka vammoitta selvisi, oli myyrä.- Anonyymi
kyllä ne kyyt menee koirien tarhaan. siellä oleva hirsikopin alusta on ilmeisesti mukavan viileä hellepäivänä.
liian moni koira kuolee kyyn puremaan kun osuma on kurkun alueelle.
yleensä käärme ehtii purra vaikka koirat tappavatkin ne.
parempi käärmeille ja koirille jos saa ne aidattua erilleen toisistaan. enään ei kulje mökillä pikkulapsia ja minun puolesta saavat luikerrella käärmeet jos tahtovat. - Anonyymi
haahkat muuten pesivät MAASSA. kivien ja rakennusten vieressä tai niiden alla.
varmaan 30 senttinen sileäpintainen aita pitää käärmeet tarhan ulkopuolella.
käärmeenpurema on AINA koiralle vaarallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497