Nauru adventismille: Hhehehehehehhe, hahahahahaha, hoohohoohohoo :-)
T: Iloinen nauraja
Nauru adventismille
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko nimimerkki Kerettiläinen vielä maisemissa??? :-D
T: Iloinen nauraja- Anonyymi
Jos minua tarkoitat, niin käyn aina välillä vilkaisemassa, mistä täällä kirjoitellaan ja joskus kommentoinkin, jos aihe kiinnostaa. Aloitin myös ketjun Suomen kamalimmasta lahkosta (lestadiolaisuus). Joku täällä kirjoitteli kirkostakin, mutta se en ollut minä, vaikka moni saattoi niin kuvitellakin. Harvemmin enää kiinnostaa kirjoitella, kun aiheet ovat useimmiten samoja ja niin loppuun kaluttuja. V.aarin järkeviä kommentteja kaipailen sekä exapin leikinlaskua.
Mitä sinä olet puuhaillut, kun ei hohotteluasi ole pitkään aikaan kuulunut ? Oletko pitänyt puutarhastasi hyvää huolta ? :-D
T. kerettiläinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minua tarkoitat, niin käyn aina välillä vilkaisemassa, mistä täällä kirjoitellaan ja joskus kommentoinkin, jos aihe kiinnostaa. Aloitin myös ketjun Suomen kamalimmasta lahkosta (lestadiolaisuus). Joku täällä kirjoitteli kirkostakin, mutta se en ollut minä, vaikka moni saattoi niin kuvitellakin. Harvemmin enää kiinnostaa kirjoitella, kun aiheet ovat useimmiten samoja ja niin loppuun kaluttuja. V.aarin järkeviä kommentteja kaipailen sekä exapin leikinlaskua.
Mitä sinä olet puuhaillut, kun ei hohotteluasi ole pitkään aikaan kuulunut ? Oletko pitänyt puutarhastasi hyvää huolta ? :-D
T. kerettiläinenNo mut mä kaipailen mainitsemiesi henkilöiden lisäksi sun läsnäoloasi palstalla. Vaikket mun kommenttejani kaipailiskaan. Palsta on muuttunut lähestulkoon löyhkääväksi tunkioksi ilman teidän kommenttejanne. Kai_A:kaan ei tänne enää kommentoi kun täällä ei ole mitään järjellistä kirjoittelua. Kaitakin lueskelisi mielellään.
- Advis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. kerettiläinenEn jaksa tuhlata aikaani tällä palstalla. Minulla ei ole puutarhaa, vaan ostan pilveni kadulta... :-)
T: Iloinen nauraja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut mä kaipailen mainitsemiesi henkilöiden lisäksi sun läsnäoloasi palstalla. Vaikket mun kommenttejani kaipailiskaan. Palsta on muuttunut lähestulkoon löyhkääväksi tunkioksi ilman teidän kommenttejanne. Kai_A:kaan ei tänne enää kommentoi kun täällä ei ole mitään järjellistä kirjoittelua. Kaitakin lueskelisi mielellään.
- AdvisNo minua ei kannata kaipailla, jos haluaa tänne järjellistä kirjoittelua... :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minua ei kannata kaipailla, jos haluaa tänne järjellistä kirjoittelua... :-D
Unohdin nimimerkkini eli siis kerettiläinen.
- Anonyymi
Kerettiläisyys eli virallisesta uskonopista poikkeava harhaoppi. Eli samaa paskaa mitä adventismikin on.
Kerettiläisiä on paljon ja he ovat yhtä pölvästejä kuin muutkin uskovaiset.
Kusetettuja reppanoita.- Anonyymi
Kun vain tietäisit kenestä puhutaan...
- Anonyymi
Adventismitarvitseekinnaurua. KiitosJumalallesinusta!
- Anonyymi
Kannabis kukkii taas ja vesipiippu pehmentää aloittajan aivoja (jos niistä on mitään enää jäljellä)
- Anonyymi
Adventismi voi aiheuttaa henkivallan takia jopa sairasläkkeeelle joutumista.
Adventismin henkivalloista vaikea irrottautua. Anonyymi kirjoitti:
Adventismi voi aiheuttaa henkivallan takia jopa sairasläkkeeelle joutumista.
Adventismin henkivalloista vaikea irrottautua.Palstalla on eräs fillariaankin rakastava tyyppi, joka on palanut loppuun juuri Suomen adventtikirkon toimesta.
- Anonyymi
Adventtiairut kirjoitti:
Palstalla on eräs fillariaankin rakastava tyyppi, joka on palanut loppuun juuri Suomen adventtikirkon toimesta.
Ja toinen, joka on paatunut mollaaja, joka ei osaa tarkastella asioita kuin yhdeltä kantilta...omaltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toinen, joka on paatunut mollaaja, joka ei osaa tarkastella asioita kuin yhdeltä kantilta...omaltaan.
Uskovaiset ovat todellakin niitä pahimpia mollaajia. Ei riitä, että he mollaavat niitä, jotka eivät usko kuten he, vaan he mollaavat vielä itseään ja toisia saman lahon jäseniä. Se se vasta on pölvästien puuhastelua.
- Anonyymi
Niin se vain nauraa, ennen kuolemaansa.
Kun katsoo näistä huumeita käyttävistä dokumenttia, niin minä ainakin itken. Sinunkin puolestasi.
Kuinka tyhjän äärestä haet elämääsi jotain. Sitä suren.- Anonyymi
Miksi ihmeessä suret tuntemattomien huumeidenkäyttäjien kohtaloa? Jos tässä pitäisi ruveta jokaista erikseen suremaan, menisi elämä ihan pilalle. Kyllä iloinen nauraja tietää tasan tarkkaan mitä tekee. Hän käyttää huumeita, koska hänen elämänsä on muuten tyhjää. Kyllä näitten huumeitten käyttäjien tilanne on sama kuin muutenkin ihmisten: sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä suret tuntemattomien huumeidenkäyttäjien kohtaloa? Jos tässä pitäisi ruveta jokaista erikseen suremaan, menisi elämä ihan pilalle. Kyllä iloinen nauraja tietää tasan tarkkaan mitä tekee. Hän käyttää huumeita, koska hänen elämänsä on muuten tyhjää. Kyllä näitten huumeitten käyttäjien tilanne on sama kuin muutenkin ihmisten: sitä saa mitä tilaa.
"Kyllä näitten huumeitten käyttäjien tilanne on sama kuin muutenkin ihmisten: sitä saa mitä tilaa."
Eli siis mitä teidän mielestänne Iloisen naurajan tapauksessa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä näitten huumeitten käyttäjien tilanne on sama kuin muutenkin ihmisten: sitä saa mitä tilaa."
Eli siis mitä teidän mielestänne Iloisen naurajan tapauksessa ?Luepa naurajan kirjoitukset viime vuosilta niin tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luepa naurajan kirjoitukset viime vuosilta niin tiedät.
No mistä minä alan niitä kaivamaan? Kerro lyhyesti tietosi, mitä nauraja on saanut, mitä on tilannut?
Onko hän mennyt pilven vuoksi rappiolle...saanut potkut töistä, eukko jättänyt, menettänyt asunnon vai mitä?
Viimeksi kun minä olen lukenut hänen kirjoituksiaan, niin hän oli ymmärtääkseni onnellisesti avioliitossa, hänellä oli hyväpalkkainen työ ja omistusasunto Helsingissä.
Jotain on siis ilmeisesti tapahtunut sen jälkeen, mistä minä en ole tietoinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä minä alan niitä kaivamaan? Kerro lyhyesti tietosi, mitä nauraja on saanut, mitä on tilannut?
Onko hän mennyt pilven vuoksi rappiolle...saanut potkut töistä, eukko jättänyt, menettänyt asunnon vai mitä?
Viimeksi kun minä olen lukenut hänen kirjoituksiaan, niin hän oli ymmärtääkseni onnellisesti avioliitossa, hänellä oli hyväpalkkainen työ ja omistusasunto Helsingissä.
Jotain on siis ilmeisesti tapahtunut sen jälkeen, mistä minä en ole tietoinen?Kuka sen koiran hännän nostaa jos ei nauraja itse. Hahhahhahhahha!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sen koiran hännän nostaa jos ei nauraja itse. Hahhahhahhahha!
Minulla on nyt hieman taas sellainen tunne, että uskovaiset kuvittelevat olevansa tietäväisiä...siis sellaisia "kaikkitietäväisiä", jollaiseksi he ovat jumalansakin luoneet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on nyt hieman taas sellainen tunne, että uskovaiset kuvittelevat olevansa tietäväisiä...siis sellaisia "kaikkitietäväisiä", jollaiseksi he ovat jumalansakin luoneet...
Tietävyys ei ole vain uskovan osa, vaan kaikki, jotka seuraavat huumeongelmia televisiosta, niin jokainen saa tietoa, millainen ongelma se on maailmassa. Siksi tieto huumeista maailmassa on surullinen luku ihmisen elämässä. Sillä ruokitaan sitä suurta ongelmaa, jossa huumekauppa hyväksikäyttää ihmistä, tuhoaa elämää, sekä ihmiskauppa rehottaa.
Huumemyyjät kertomansa mukaan saavat naiset käyttytymään itseään ihmisyyttä katsoen sitä vastaan. Monet miehet, kun ovat huumeissa, riisuvat ja luulevat olevansa voittamattomia jumalia, johon tarvitaan useita poliiseja "raudoittamaan" ihmisen ja viemään hänet hoitoon. Toiset hyppivät kuolemaansa.
Sitten käytetään ihmisiä muuleina, jossa jopa vanhemmat ihmiset ymmärtämättä joutuvat vuosiksi vankilaan. jne.
Eli huumemaailmaa ei voi terveellä tavalla katsoa hyväksi. Se ei tuota hyvää, eikä iloa ihmiselle pidemälläjuoksulla millään lailla.
- Anonyymi
Adventtikirkon oppien mukaan kaikki raha on vain jumalalta lainassa. Se pitää palauttaa lopun lähestyessä seurakunnalle.
Rahat laitetaan kannon päälle syvällä metsässä. Jumala käy ne noutamassa, hänellä kun on ainainen rahan tarve.
Raha-asiat naurattaisivat, jolle kysymyksessä olisi advarikirkon ahneus.
Adventtikirkko syö myös meidän pöydässä, vaikkei kukaan perheessä usko raamattuun tai luojaan. Perinnöstäni ohjautuu osa advareille. Vuosikymmenien aivopesu on tuottamassa tulosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3673160Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3101508En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991295Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847