ihminen olet sinä. Vain sinä ja yksin sinä, se on ollut selvää jo pidemmän aikaa. Sanon, että olet enemmänkin, mutta siihen vaaditaan hyvä tilaisuus ja hieman pohjaa. Täällä voin sen sanoa sulle, että olet minulle niin rakas, että ei mitään rajaa. Naisen vaistolla voit siitä jotain aavistaa, niin uskon. Luulisin, että olet herkällä tunnolla varustettu ihminen, ja se sisin sinussa on arvokasta ja todella upeaa.
Elämäni tärkein
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Outo tapa vain osoittaa tuo minulle.
Teot, teot.- Anonyymi
Mitä toivoisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä toivoisit?
Suukkoja ja muita asioita. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä toivoisit?
Kosia voisit 24.12.19
- Anonyymi
" Se oli silloin mutta nyt...…..
- Anonyymi
On vain sinun illuusiosi!
- Anonyymi
oliko tämä naiselta naiselle ?
- Anonyymi
Kiitos, kauniisti kirjoitettu.
Nyt nukkumaan, kauniita unia 😘💋 - Anonyymi
Hyvin kauniita sanoja hänelle. ♥️ Olet selkeästi löytänyt jotain minkä eteen kannattaa ottaa riskejä ja josta kannattaa pitää kiinni!
Valitettavasti useimmat meistä kokee noin vain kerran kaksi kertaa elämässä. Jotkut ei koskaan. Tee oikein ja kerro hänelle tunteistasi. Tuo mitä täällä kerroit on hyvä aloitus. Mitään muuta ei tarvita. Jos sinussa on pientä yllätyshullua, lähetä se jouluna. 😉 Luulen, että viestin vastaanottaa onnellinen nainen. 👍 S- Anonyymi
Mutta ei ollut S
Niin kuin ei ole ollut S 20 vuoteen
Surullista et eräs toinen sinua nuorempi ja kauniimpi varasti sekä sinun kaivattusi että vei täältä myös omansa.
Huomasitko edes miten läpällään sinun kaivattusi oli siitä naisesta? Kehui ja kehui
Jäit toiseksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei ollut S
Surullista et eräs toinen sinua nuorempi ja kauniimpi varasti sekä sinun kaivattusi että vei täältä myös omansa.
Huomasitko edes miten läpällään sinun kaivattusi oli siitä naisesta? Kehui ja kehui
Jäit toiseksiEli oli S 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei ollut S
Jäit toiseksiEn ole tarinasi S. Enkä siksi vastannut, että kuvittelisin kirjoituksen minulle olevan. Tiedän ettei se ole. Kunhan vaan sanoin ap:lle, että uskalla yrittää ja pidä kiinni (jos saat).
En itse enää perinteisessä mielessä kaipaa. Tarvitsen energiani muuhun, eikä pään lyöminen seinään johda mihinkään muuhun kuin turhaan kipuun. Tunteitani minun on toki vielä työstettävä (täälläkin), ei ne noin vaan poistu. Silti en enää usko enkä toivo enkä yritä. Lomaa odotellessa. S
- Anonyymi
Saakelin narsisti. Vai pitää ottaa vähän pohjia ja paikka missä ei ole silminnäkijöitä jotta voit antaa tunteidesi tulkkien(nyrkkien) laulaa.
Pahoin pelkään että jos jatkan suhteessa kanssasi niin tulee päivä kun puukolla tulet kaivelemaan arokasta ja upeeta sisintäni. - Anonyymi
Mulla ei ole mitään naisen vaistoa. En tajua jos ei kerrota suoraan. Mutta tuskin oli mulle.
- Anonyymi
Oletteko kaikki lesboja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko kaikki lesboja?
Emme. Kyllä sää oot ainut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko kaikki lesboja?
En ole. Aloituksessa ei lukenut, että meni naiselta naiselle.
T. 23:14
- Anonyymi
Tahtoisin olla jollekin noin tärkeä. Kirjoitan kauniisti. En kenelle tahansa vaan juuri sille yhdelle. Toivotaan, että voin vaikka 10v päästä olla hälle se tärkein. On se vähän hassua, että miljardien ihmisten pallolla, en halua kuin yhden lähelleni. En ole ahne.
- Anonyymi
siis kirjoitaT kauniisti piti sanoa
- Anonyymi
Miten voit sen tietää nomutta onnittelut jollekin joka on tunteidesi kohde, onneksi olkoon molemmille.
- Anonyymi
Kauniit sanat ja uskon niihin ja sinuun. Minulla on jokin aavistus ja tiedän että sinä pystyt aavistamaan sen. Rakkaus ja luottamus välillämme vahvistuu kuin itsestään ajan kanssa, sillä tämä kaikki olisi muuten jo lentänyt kuin hiekka tuuleen. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vahvemmaksi tämä yhteys välillämme kasvaa. Sinä olet tullut näkyväksi minulle, näkyvämmäksi joka päivä, se todellinen ehjä sinä, josta alkuun näin vain sävyjä ja väläyksiä. Sinä olet vahva ja kaunis minun silmissäni ehkä eri tavalla tai syvemmin kuin monen muun silmissä, joissa varmasti myös olet vahva ja kaunis. Olet ainutlaatuinen. Olen pahoillani etten ole ollut tukenasi kaikkina hetkinä. Toivon että tiedät että voit aina luottaa muhun, kääntyä puoleeni, painautua syliini, antautua mulle kokonaan vaikka vain hetkeksi kerrallaan. Voisin kirjoittaa loputtomiin tästä aiheesta... hyvää yötä nyt kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475375Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612136Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181770Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 171505
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301437Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se207917