En ole käyttänyt juurikaan Passattiani (-95) liikkeissä huolloissa, joten nyt kyselen kokemuksia hinta-laatu korjaamoista Lahdessa tai lähialueella?
Kokemuksia VW:n huolloista Lahdessa?
6
5394
Vastaukset
- T-P
Huoltoa vailla on siis airbag-osasto, koska valo palaa, eikä kotikonstit ole tuottanut tulosta...
- eräs porukasta
Kysele näiltä hepuilta...
Lahden VW-harrastajia...
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=31
Onhan täällä merkkihuolto, eli Autotalo Laakkonen, Nastolassa VW-ystävällinen Parkkonen ja Orimattilassa ent. merkkihuolto Sampolan Auto Ky. - OR
Kannattaa etsiä hyvää paikkaa. Teen sitä itsekin kyllästyttyäni Autotalo Laakkoseen Lahdessa. Huollot ja korjaukset tehdään huolimattomasti. Esim. vakionopeudensäätäjän vian korjaus kesti kolme päivää. Ensin oli vaihdettu viiksi ja sain auton ns. korjattuna takaisin. Ei toiminut vakkari. Vietiin takaisin ja sitten korjattiin kaksi päivää kunnes vika löytyi kytkimen katkaisijasta. Edelleenkään vakkarin ilmaisinvalo ei toimi. Ja sama meininki määräaikais- ja muissa huolloissa. Katsatushuollon jälkeen osa takavalopolttimoista puuttui ja luukut olivat auki. Muistivat kyllä veloittaa. Viime määräaikaishuollon jälkeen öljyt loppuivat 700 km jälkeen. Laakkosen omassa kyselyssä olen antanut toiminnasta arvosanan 2. Maksimi on 5.
- 11+10
Ketjun aloittaja lienee vienyt autonsa jo huoltoon, kun aloituksesta on kulunut jo lähes kuusi vuotta.
- Just piti ...
11+10 kirjoitti:
Ketjun aloittaja lienee vienyt autonsa jo huoltoon, kun aloituksesta on kulunut jo lähes kuusi vuotta.
Kaskas,
olin just harkitsemassa Lahtea Hyvinkääläisenä mutta ajan sitten vaikka Jyväskylään.
Taitaa olla samaa ylimielistä sontaa joka paikkakunnalla.
Jyskälän vw stä olen saanut tosi hyvä palvelua osia tilatessani ja puhelimessa.
Hinta toki aina sieppaa.
Itsellä 2,5tdi t4 portterialkoi yhtäkkiä laskemaan lämpöjä puoleen. - 10cc
Just piti ... kirjoitti:
Kaskas,
olin just harkitsemassa Lahtea Hyvinkääläisenä mutta ajan sitten vaikka Jyväskylään.
Taitaa olla samaa ylimielistä sontaa joka paikkakunnalla.
Jyskälän vw stä olen saanut tosi hyvä palvelua osia tilatessani ja puhelimessa.
Hinta toki aina sieppaa.
Itsellä 2,5tdi t4 portterialkoi yhtäkkiä laskemaan lämpöjä puoleen.Onko hyvinkään laakkonen sitten flopannut jotenkin kun ei käy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847