Kokemuksia VW:n huolloista Lahdessa?

T-P

En ole käyttänyt juurikaan Passattiani (-95) liikkeissä huolloissa, joten nyt kyselen kokemuksia hinta-laatu korjaamoista Lahdessa tai lähialueella?

6

4485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T-P

      Huoltoa vailla on siis airbag-osasto, koska valo palaa, eikä kotikonstit ole tuottanut tulosta...

    • eräs porukasta

      Kysele näiltä hepuilta...

      Lahden VW-harrastajia...
      http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=31

      Onhan täällä merkkihuolto, eli Autotalo Laakkonen, Nastolassa VW-ystävällinen Parkkonen ja Orimattilassa ent. merkkihuolto Sampolan Auto Ky.

    • OR

      Kannattaa etsiä hyvää paikkaa. Teen sitä itsekin kyllästyttyäni Autotalo Laakkoseen Lahdessa. Huollot ja korjaukset tehdään huolimattomasti. Esim. vakionopeudensäätäjän vian korjaus kesti kolme päivää. Ensin oli vaihdettu viiksi ja sain auton ns. korjattuna takaisin. Ei toiminut vakkari. Vietiin takaisin ja sitten korjattiin kaksi päivää kunnes vika löytyi kytkimen katkaisijasta. Edelleenkään vakkarin ilmaisinvalo ei toimi. Ja sama meininki määräaikais- ja muissa huolloissa. Katsatushuollon jälkeen osa takavalopolttimoista puuttui ja luukut olivat auki. Muistivat kyllä veloittaa. Viime määräaikaishuollon jälkeen öljyt loppuivat 700 km jälkeen. Laakkosen omassa kyselyssä olen antanut toiminnasta arvosanan 2. Maksimi on 5.

      • 11+10

        Ketjun aloittaja lienee vienyt autonsa jo huoltoon, kun aloituksesta on kulunut jo lähes kuusi vuotta.


      • Just piti ...
        11+10 kirjoitti:

        Ketjun aloittaja lienee vienyt autonsa jo huoltoon, kun aloituksesta on kulunut jo lähes kuusi vuotta.

        Kaskas,
        olin just harkitsemassa Lahtea Hyvinkääläisenä mutta ajan sitten vaikka Jyväskylään.
        Taitaa olla samaa ylimielistä sontaa joka paikkakunnalla.
        Jyskälän vw stä olen saanut tosi hyvä palvelua osia tilatessani ja puhelimessa.
        Hinta toki aina sieppaa.
        Itsellä 2,5tdi t4 portterialkoi yhtäkkiä laskemaan lämpöjä puoleen.


      • 10cc
        Just piti ... kirjoitti:

        Kaskas,
        olin just harkitsemassa Lahtea Hyvinkääläisenä mutta ajan sitten vaikka Jyväskylään.
        Taitaa olla samaa ylimielistä sontaa joka paikkakunnalla.
        Jyskälän vw stä olen saanut tosi hyvä palvelua osia tilatessani ja puhelimessa.
        Hinta toki aina sieppaa.
        Itsellä 2,5tdi t4 portterialkoi yhtäkkiä laskemaan lämpöjä puoleen.

        Onko hyvinkään laakkonen sitten flopannut jotenkin kun ei käy?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe