Kuitenkin olette pääsääntöisesti fiksuja, jopa -yli sellaisia. Muistutatte -70 luvun taistolaiskommareita jotka uskoivat ja edistivät neuvostokommunismin ihanuutta siis valheita.
Noillakin idiooteilla oli näkevät silmät ja kuulevat korvat, mutta halu näkemiseen ja kuulemiseen puuttui.Vain sokea usko satuihin oli sallittua ja auta armias jos joku uskalsi sanoa ettei näe keisarillaan vaatteita.
Jo Aadolf Hitler sanoi kirjassaan Mein kamf että kun kerrot valheen niin kukaan ei usko sinua. Mutta kun kerrot emävalheen niin kaikki uskovat sinua.vanhoillislestadiolaisuus osoittaa kansallissosialistin tienneen mitä puhui.
YYA v-lestadiolaiset, nuo hyödylliset idiootit
Anonyymi
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi
Virallisesti lestadiolaiset kumarsivat kommareita -70 luvulla Keskustapuolueen kautta.
- Anonyymi
Olisi aika alkaa ajattelemaan omilla aivoillaan.
Srkvlkultti on kepuliopportunisteja täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527