Sanna Marin ja hänen hallituksensa on KATASTROFI!

Anonyymi

Viron sisäministeri vain sanoi ääneen sen, mitä suurin osa ihmisistä meillä ja maailmalla asiasta asjattelee.

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viron persusisäministeri on katastrofi Virolle. Viron hallitus häpeää ja itkee sisäministerinsä toilailuja. Näin käy joka maassa joissa on oikeistopopulistit ja porvarit hallituksessa, hävetä saa.

      • Anonyymi

        Olen tavattoman ylpeä Suomesta. Täällä köyhän perheen lapsi voi kouluttautua pitkälle ja yltää elämässään moneen. Kaupan kassasta voi tulla vaikka pääministeri. Ilman duunareita ei Suomi selviäisi. Arvostan jokaisen työntekijän, ammatinharjoittajan ja yrittäjän työtä korkealle!

        Sanoi Marin

        Mieluummin pääministerinä työtä tehnyt duunari kuin elämässään ei päivääkään rehellistä työtä tehnyt poliittinen broileri.


      • Anonyymi

        Taisi osua Viron sisäministerin sanominen arkaan paikkaan. Totuuden kuuleminen voi joskus olla järkyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavattoman ylpeä Suomesta. Täällä köyhän perheen lapsi voi kouluttautua pitkälle ja yltää elämässään moneen. Kaupan kassasta voi tulla vaikka pääministeri. Ilman duunareita ei Suomi selviäisi. Arvostan jokaisen työntekijän, ammatinharjoittajan ja yrittäjän työtä korkealle!

        Sanoi Marin

        Mieluummin pääministerinä työtä tehnyt duunari kuin elämässään ei päivääkään rehellistä työtä tehnyt poliittinen broileri.

        Sellaista länsimaista demokratiaa ei olekaan, jossa köyhistä oloista lähtöisin oleva henkilö ei voisi tulla pääministeriksi, joten mitään poikkeuksellista siinä ei ole, eikä mitään sen kummempaa ylpeydenaihetta verrokkimaihin nähden.


    • Anonyymi

      Juu...se tuntuu nykyään olevan iso ongelma tuo totuuden ääneen sanominen. Liittyy se sitten liian kokemattomiin ministereihin tai vaikka haitalliseen maahanmuuttoon. Myöskään ilmastoasioista ei saa esittää ikäviä tosiasioita.

      Hulluksi on maailma menny!

      • Anonyymi

        Eihän keisarilla ole vaatteita.


      • Anonyymi

        Välillä tuntuu että maata johtavat teinitytöt. Kyselytunnilla ministeri Kulmuni raplasi vähän väliä puhelintaan ja välillä tuijotteli pitkät tovit lehterillä olevia ihmisisä!
        Rantakankaan siunaustilaisuudessa kirkosta lähetti someen kuvan arkusta, ennenkuin viralliset toimittajien kuvat ehtivät maailmalle. Ei minkäänlaisia käytöstapoja näköjään ole- leikkii vain puhelimensa kanssa.
        Matti Vanhanen voisi nyt pitää oppitunnin arvokkaasta käytöksestä ja ottaa Kulmunilta puhelin pois.!!


    • Vaaleanpunaisessa unelmahötössä valtionjohto kulkee. Toimet ovat ohutta yläpilveä täysin erillään reaalimaailmasta. Jumala Suomea varjelkoon!

      • Anonyymi

        just näin.


    • Anonyymi

      Kaupan kassasta voi tulla suoraan vaikka pääministeri.Ylioppilas voi esiintyä maailmalla vierailevana professorina.Ja Hei! Me tienataan tällä. YES WE CAN!

      • Anonyymi

        mäkin oon neurokirurgi (olevinaan) mutta liksa on niin helkatin huono.


    • Anonyymi

      Paikallinen persu (pervi?) puhuu pahaa ulkomaalaisista. Eihän tuossa mitään yllättävää ole.

    • Anonyymi

      Populistisella vanhalla pierulla on sananvapautensa silläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe