Kemikaalivarastossa Espoossa poliisioperaatio: alueelle tunkeutunut naamioituneita tummiin pukeutuneita henkilöitä – Pyydetty virka-apua Helsingistä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eabbe9b7-b191-46a4-b938-caa6b4eac8e2
Ruotsin malliin isku kemikaalivarastoon?
13
80
Vastaukset
- Anonyymi
Onko isis-porukat jo kotiutettu Suomeen?
- Anonyymi
Vihervassarithan tykkää naamioitua että viittaisi niiden leiriin.
- Anonyymi
Joo ehkä ruotsista tulleet .
Nyt olisi vahvistettava läntistä rajavalvontaa noiden terroristien varalta.
Haaparantaan nuokin luultavasti matkalla .- Anonyymi
Niin eihän länsirajalla ole mitään valvontaa kun se uhkan pitäisi tulla aina idästä?
- Anonyymi
..no niin! Siellä isis äidit hankkimassa lapsille leikkikaluja-sinihappoa ja salpietaria. Tee se itse pommi- teko ohjeethan jokaisella isis terroristilla opeteltuna.
...by the way-mitä helkuttia he sieltä hakivat, oliko varastalolla muslimeita töissä, jotka olisivat kertoneet että jotakin arvokasta varastossa-mutta mitä?!? .. "Asemiehet käyttivät Tanskaan rekisteröityä autoa"
Auto nyt voi olla kenen tahansa, mutta "Tanska" viittaa viime viikon Tanskan poliisin estämään multiterrori-iskuun.
Tervetuloa maailma - ovemme ovat avoinna.
"Poliisi: Tanskassa valmisteltu isoa terrori-iskua - 20 ihmistä pidätetty" IL 11.12.2019
"Poliisi kertoi, että se on pidättänyt 20 ihmistä. Heidät on pidätetty 20 osoitteesta ympäri Tanskaa. Poliisin mukaan kaikki asiasta epäillyt saatiin pidätettyä. Epäillyt olivat hankkineet välineitä räjähteiden valmistamiseksi ja yrittäneet hankkia aseita.
Tanskan turvallisuuspoliisin operaatiojohtaja Flemming Drejenin mukaan tapaus ei heikennä Tanskan turvallisuustasoa."
Kaikkia ei siis saatu pidätettyä ja vaikka Tanskan turvallsiuustaso ei laskenut, niin Suomessa se laski.Kylläpä taas sattui sopivasti. Ihan kuin tilaustyönä. Sataa sataa ropisee... PS:n laariin.
Herää ajatus Porvoossa sekoilleesta sevduveljeskaksikosta, olisivatko olleet samalla asialla, mutta epäonnistuivat.- Anonyymi
Askarteluvälineitä isissannojen pennuille, että kotoutuminen lähtee kunnolla käyntiin.
- Anonyymi
Huh huh. Eli kun Tanskassa epäonnistuttiin, yritetään nyt samaa Suomessa?
- Anonyymi
Ilmastokokous pelkkä farssi. Valmistautkaa massa maahansiirtymiseen ja kuolemaan.
- Anonyymi
Terroristit ovat ehkä tyhmiä mutta eivät idiootteja. He näkevät miten paljon terroristiystävällisempää politiikkaa kuin muut pohjoismaat kommareiden, vihreiden, SDP:n ja Kepun hallituksemme harjoittaa.
Meillä on vetovoimatekijät kunnossa!- Anonyymi
Suomen tampax-halltuksen matuja syleilevä politiikka ehti jo levitä terroristi piireihin.
Tervetuloa Peräpohjolan Hölmölään,meiltä saa kaikkea!
- Anonyymi
Piritynnyri joutunut väärään varastoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683