Se yökerho, tiedätte varmaan. Koska se avataan taas? Kai sentään joskus? Mulla on ihan älytön ikävä juuri sitä! En tiedä olenko vaan luonut jonkun kumman tunnesiteen niihin tiloihin, koska se oli ensimmäinen yökerho jossa aloin enemmän käymään, mutta mulle se oli viihtyisämpi kuin mikään. Tutustuin siihen Tivolina alunperin, joten se teema ehkä oli itselleni se kaikista miellyttävin, mutta ei sillä oikeastaan ole mitään väliä, millainen sisustus siellä olisi, vaan ne tilat. Jotenkin se yläkerta ja alakerta yhdessä tuntui juuri sopivan kokoiselta paikalta bilettää ja vaihdella paikkaa mielen mukaan, ja kaikki, tanssilattia, karaoke jne. tuntui olevan oikealla paikalla. Rikala. Pena ja Hometown tuntuvat kaikki jotenkin hieman ahtailta, liian pieniltä siihen verrattuna. Johtuukohan tämän lempibaarini jatkuva konkkaan meneminen sitten siitä, että niin hyvät tilat maksavat liikaa ylläpidettäväksi. Vai olenko ainoa, joka osaa arvostaa niitä? Kaverini ovat aina tuntuneet menevän muun asiakaskunnan ikäjakauman perässä tiettyyn yökerhoon, kun itse vain haluaisin valita sen ympäristön jossa parhaiten viihdyn, vähät siitä keitä muita siellä bilettää oman porukan lisäksi.
Monaco/ Ipanema/ Tivoli
Anonyymi
0
247
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027