Olin suomalainen

Anonyymi

Olen pettynyt olemaan suomalainen. Olen pettynyt talvisodan hengen menettämiseen. Olen pettynyt humaanisen suvaitsevaisuuden voittokulkuun ideologisten tahtotilojen kollektivismin tähden. Olen pettynyt median yksipuoliseen tulkintahalukkuuteen. Olen pettynyt jopa televisio ohjelmiin. Kaikilla esiintyjillä on hauskaa, kaikki nauravat. En tiedä mille ja miksi. Olen pettynyt kirkollisten joulujuhlien kieltämisestä kouluissa. Olen pettynyt tulevasta Joulusta kun tiernapoikien esitys kielletään. Olen pettynyt kaikkeen En koe olevani suomalainen. Muutan Intiaan. voin viedä vapaasti roskapussini mereen

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo pelkkä ajatus siitä, että heität roskapoussin mereen, kertoo ettet ansaitse olla suomalainen!

• Anonyymi

Jo se että kerron heittäväni roskapussin nimeltään tämän hetken suomalainen todistaa siitä että olen aito ja alkuperäinen suomalainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jo se että kerron heittäväni roskapussin nimeltään tämän hetken suomalainen todistaa siitä että olen aito ja alkuperäinen suomalainen.

Et esittämilläsi todisteilla! Ne kertovat sinun olevan pölkkypää jolla tuskin on edes toivoa päästä oikeaksi suomalaiseksi. Mehän olemme maailman parhaan koulun aikaansaannoksia, tuolla ajatuksen juoksulla en usko sinun koulua edes käyneen ja jos kävit niin hukkaan meni!

Oikea suomalainen et ole! Sinä olet roskapussin arvoinen mutta saastutat silti merta, joten hyppää kaivoon ja pyydä kavereitasi, jos niitä on, peittämään sinut kaivo täyttämällä.

• Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

Et esittämilläsi todisteilla! Ne kertovat sinun olevan pölkkypää jolla tuskin on edes toivoa päästä oikeaksi suomalaiseksi. Mehän olemme maailman parhaan koulun aikaansaannoksia, tuolla ajatuksen juoksulla en usko sinun koulua edes käyneen ja jos kävit niin hukkaan meni!

Oikea suomalainen et ole! Sinä olet roskapussin arvoinen mutta saastutat silti merta, joten hyppää kaivoon ja pyydä kavereitasi, jos niitä on, peittämään sinut kaivo täyttämällä.

Siinä oikeaoppinen kokoomuslainen. Otan osaa.

• Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

Sitten kun muutan Intiaan pussitan roskapussiini kaltaisesi ja isänmaani jätökset. Ne heitän mereen.

• Anonyymi

Persuprovo. Persut ovat omineet isänmaallisuuden käsitteen. Ei heillä siihen ole oikeutta.

• Anonyymi

Taitaa olla ainut puolue joka pitää huolta isänmaastaan. Osanottoni sinullekin.

• Anonyymi

Kerro ihmeessä mikä muu puolue on isänmaallinen sanan varsinaisessa merkityksessä. Älä ala kertomaan mututuntumalta uusisänmaallisuudesta, johon kuulunevat kaikkia ja kaikkea suvaitseva humaani syleily. Terroristien (kaulankatkojien) sopankeittäjien kotiin palautus lienee lähellä sydäntäsi. Otan osaa.

• Anonyymi

jihad terroristi väittää suomea jo isänmaakseen. on siinä otsaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla ainut puolue joka pitää huolta isänmaastaan. Osanottoni sinullekin.

Persujen rasismi ei ole millään tavoin Suomesta huolenpitoa. Fanaattista fasismia yritetään kutsua isänmaallisuudeksi. Valitan, ei mene näin.

• Anonyymi

Intiaaniksi joo. Ei tarvitse olla niin suomalainen, kun erottaa yksin virkavalta ja kuolo vain.

• Anonyymi

Jos jään leskeksi, jos vielä voimia on voi olla että muutan vaikka Intiaan. En tunne Suomea isänmaakseni. Ne uhrit mitä meille antoivat talvi- ja jatkosodassa kaatuneet ja haavoittuneet. Ne uhriveret on hiekkaan haudattu. Suomesta on tullut pellevaltio. Suvaitsevaisuuden kehto hinnalla millä hyvänsä. Esimerkkivaltio ilman esimerkkiä. En koe olevani enää suomalainen. Häpeän olla suomalainen.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2346
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      120
      1923
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1509
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1459
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1160
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1097
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe