Olin suomalainen

Anonyymi

Olen pettynyt olemaan suomalainen. Olen pettynyt talvisodan hengen menettämiseen. Olen pettynyt humaanisen suvaitsevaisuuden voittokulkuun ideologisten tahtotilojen kollektivismin tähden. Olen pettynyt median yksipuoliseen tulkintahalukkuuteen. Olen pettynyt jopa televisio ohjelmiin. Kaikilla esiintyjillä on hauskaa, kaikki nauravat. En tiedä mille ja miksi. Olen pettynyt kirkollisten joulujuhlien kieltämisestä kouluissa. Olen pettynyt tulevasta Joulusta kun tiernapoikien esitys kielletään. Olen pettynyt kaikkeen En koe olevani suomalainen. Muutan Intiaan. voin viedä vapaasti roskapussini mereen

13

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo pelkkä ajatus siitä, että heität roskapoussin mereen, kertoo ettet ansaitse olla suomalainen!

      • Anonyymi

        Jo se että kerron heittäväni roskapussin nimeltään tämän hetken suomalainen todistaa siitä että olen aito ja alkuperäinen suomalainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jo se että kerron heittäväni roskapussin nimeltään tämän hetken suomalainen todistaa siitä että olen aito ja alkuperäinen suomalainen.

        Et esittämilläsi todisteilla! Ne kertovat sinun olevan pölkkypää jolla tuskin on edes toivoa päästä oikeaksi suomalaiseksi. Mehän olemme maailman parhaan koulun aikaansaannoksia, tuolla ajatuksen juoksulla en usko sinun koulua edes käyneen ja jos kävit niin hukkaan meni!

        Oikea suomalainen et ole! Sinä olet roskapussin arvoinen mutta saastutat silti merta, joten hyppää kaivoon ja pyydä kavereitasi, jos niitä on, peittämään sinut kaivo täyttämällä.


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Et esittämilläsi todisteilla! Ne kertovat sinun olevan pölkkypää jolla tuskin on edes toivoa päästä oikeaksi suomalaiseksi. Mehän olemme maailman parhaan koulun aikaansaannoksia, tuolla ajatuksen juoksulla en usko sinun koulua edes käyneen ja jos kävit niin hukkaan meni!

        Oikea suomalainen et ole! Sinä olet roskapussin arvoinen mutta saastutat silti merta, joten hyppää kaivoon ja pyydä kavereitasi, jos niitä on, peittämään sinut kaivo täyttämällä.

        Siinä oikeaoppinen kokoomuslainen. Otan osaa.


      • Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

        Et esittämilläsi todisteilla! Ne kertovat sinun olevan pölkkypää jolla tuskin on edes toivoa päästä oikeaksi suomalaiseksi. Mehän olemme maailman parhaan koulun aikaansaannoksia, tuolla ajatuksen juoksulla en usko sinun koulua edes käyneen ja jos kävit niin hukkaan meni!

        Oikea suomalainen et ole! Sinä olet roskapussin arvoinen mutta saastutat silti merta, joten hyppää kaivoon ja pyydä kavereitasi, jos niitä on, peittämään sinut kaivo täyttämällä.

        Sitten kun muutan Intiaan pussitan roskapussiini kaltaisesi ja isänmaani jätökset. Ne heitän mereen.


    • Anonyymi

      Persuprovo. Persut ovat omineet isänmaallisuuden käsitteen. Ei heillä siihen ole oikeutta.

      • Anonyymi

        Taitaa olla ainut puolue joka pitää huolta isänmaastaan. Osanottoni sinullekin.


      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä mikä muu puolue on isänmaallinen sanan varsinaisessa merkityksessä. Älä ala kertomaan mututuntumalta uusisänmaallisuudesta, johon kuulunevat kaikkia ja kaikkea suvaitseva humaani syleily. Terroristien (kaulankatkojien) sopankeittäjien kotiin palautus lienee lähellä sydäntäsi. Otan osaa.


      • Anonyymi

        jihad terroristi väittää suomea jo isänmaakseen. on siinä otsaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla ainut puolue joka pitää huolta isänmaastaan. Osanottoni sinullekin.

        Persujen rasismi ei ole millään tavoin Suomesta huolenpitoa. Fanaattista fasismia yritetään kutsua isänmaallisuudeksi. Valitan, ei mene näin.


    • Anonyymi

      Intiaaniksi joo. Ei tarvitse olla niin suomalainen, kun erottaa yksin virkavalta ja kuolo vain.

    • Anonyymi

      Jos jään leskeksi, jos vielä voimia on voi olla että muutan vaikka Intiaan. En tunne Suomea isänmaakseni. Ne uhrit mitä meille antoivat talvi- ja jatkosodassa kaatuneet ja haavoittuneet. Ne uhriveret on hiekkaan haudattu. Suomesta on tullut pellevaltio. Suvaitsevaisuuden kehto hinnalla millä hyvänsä. Esimerkkivaltio ilman esimerkkiä. En koe olevani enää suomalainen. Häpeän olla suomalainen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe