Olin suomalainen

Anonyymi

Olen pettynyt olemaan suomalainen. Olen pettynyt talvisodan hengen menettämiseen. Olen pettynyt humaanisen suvaitsevaisuuden voittokulkuun ideologisten tahtotilojen kollektivismin tähden. Olen pettynyt median yksipuoliseen tulkintahalukkuuteen. Olen pettynyt jopa televisio ohjelmiin. Kaikilla esiintyjillä on hauskaa, kaikki nauravat. En tiedä mille ja miksi. Olen pettynyt kirkollisten joulujuhlien kieltämisestä kouluissa. Olen pettynyt tulevasta Joulusta kun tiernapoikien esitys kielletään. Olen pettynyt kaikkeen En koe olevani suomalainen. Muutan Intiaan. voin viedä vapaasti roskapussini mereen

13

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo pelkkä ajatus siitä, että heität roskapoussin mereen, kertoo ettet ansaitse olla suomalainen!

• Anonyymi

Jo se että kerron heittäväni roskapussin nimeltään tämän hetken suomalainen todistaa siitä että olen aito ja alkuperäinen suomalainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jo se että kerron heittäväni roskapussin nimeltään tämän hetken suomalainen todistaa siitä että olen aito ja alkuperäinen suomalainen.

Et esittämilläsi todisteilla! Ne kertovat sinun olevan pölkkypää jolla tuskin on edes toivoa päästä oikeaksi suomalaiseksi. Mehän olemme maailman parhaan koulun aikaansaannoksia, tuolla ajatuksen juoksulla en usko sinun koulua edes käyneen ja jos kävit niin hukkaan meni!

Oikea suomalainen et ole! Sinä olet roskapussin arvoinen mutta saastutat silti merta, joten hyppää kaivoon ja pyydä kavereitasi, jos niitä on, peittämään sinut kaivo täyttämällä.

• Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

Et esittämilläsi todisteilla! Ne kertovat sinun olevan pölkkypää jolla tuskin on edes toivoa päästä oikeaksi suomalaiseksi. Mehän olemme maailman parhaan koulun aikaansaannoksia, tuolla ajatuksen juoksulla en usko sinun koulua edes käyneen ja jos kävit niin hukkaan meni!

Oikea suomalainen et ole! Sinä olet roskapussin arvoinen mutta saastutat silti merta, joten hyppää kaivoon ja pyydä kavereitasi, jos niitä on, peittämään sinut kaivo täyttämällä.

Siinä oikeaoppinen kokoomuslainen. Otan osaa.

• Anonyymi
        varakaanari kirjoitti:

Sitten kun muutan Intiaan pussitan roskapussiini kaltaisesi ja isänmaani jätökset. Ne heitän mereen.

• Anonyymi

Persuprovo. Persut ovat omineet isänmaallisuuden käsitteen. Ei heillä siihen ole oikeutta.

• Anonyymi

Taitaa olla ainut puolue joka pitää huolta isänmaastaan. Osanottoni sinullekin.

• Anonyymi

Kerro ihmeessä mikä muu puolue on isänmaallinen sanan varsinaisessa merkityksessä. Älä ala kertomaan mututuntumalta uusisänmaallisuudesta, johon kuulunevat kaikkia ja kaikkea suvaitseva humaani syleily. Terroristien (kaulankatkojien) sopankeittäjien kotiin palautus lienee lähellä sydäntäsi. Otan osaa.

• Anonyymi

jihad terroristi väittää suomea jo isänmaakseen. on siinä otsaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla ainut puolue joka pitää huolta isänmaastaan. Osanottoni sinullekin.

Persujen rasismi ei ole millään tavoin Suomesta huolenpitoa. Fanaattista fasismia yritetään kutsua isänmaallisuudeksi. Valitan, ei mene näin.

• Anonyymi

Intiaaniksi joo. Ei tarvitse olla niin suomalainen, kun erottaa yksin virkavalta ja kuolo vain.

• Anonyymi

Jos jään leskeksi, jos vielä voimia on voi olla että muutan vaikka Intiaan. En tunne Suomea isänmaakseni. Ne uhrit mitä meille antoivat talvi- ja jatkosodassa kaatuneet ja haavoittuneet. Ne uhriveret on hiekkaan haudattu. Suomesta on tullut pellevaltio. Suvaitsevaisuuden kehto hinnalla millä hyvänsä. Esimerkkivaltio ilman esimerkkiä. En koe olevani enää suomalainen. Häpeän olla suomalainen.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      177
      3493
    2. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      66
      2626
    3. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      27
      2567
    4. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      65
      2169
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      199
      2075
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      41
      1670
    7. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      1562
    8. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      26
      1391
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      199
      1371
    10. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      97
      1371
    Aihe