Teikäläisen tonttuakatemian isännyys on pelekästää palstapierrskelystä johtuvaa itiöitten hengittelyä,senkin keuhkooja älä selvitä älä keuhkoo sillä tämä on koulu,enää 8 yötä kouluun jotta opetuslapset pääsee laskemaan allensa 4 4 on AA kerho vai onko tämä ei ole totta sillä laskutoimituksena tulevat perintä laskuina tuhkaluukkuun täh ps. Ole rauhassa olen kertotaulun maisteri aapisessa vai olenko vaan kolumbuksen perunanjakaja hyvää illanjatkoa
Koulu on 24 päivä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
missä perinteinen youtube linkki
- Anonyymi
perinteikkäästi linkit venäjälle katkaistiin sillä babushkat kävivät kuumina.fi ps. Meikäläisen palstavuodet kgb:n päämajassa siperialaisessa kaivossa päätty poltergeistiin, toisen maailmansodan aaveena luulin olevani vielä elossa,kuitenkin kolumbuksen manattua minut esiin olin vielä hengessä mukana vaikken ollut ole rauhassa, olen laulamassa laulua enkelten hyvää illanjatkoa yhteyskatkoa voon ja virusten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perinteikkäästi linkit venäjälle katkaistiin sillä babushkat kävivät kuumina.fi ps. Meikäläisen palstavuodet kgb:n päämajassa siperialaisessa kaivossa päätty poltergeistiin, toisen maailmansodan aaveena luulin olevani vielä elossa,kuitenkin kolumbuksen manattua minut esiin olin vielä hengessä mukana vaikken ollut ole rauhassa, olen laulamassa laulua enkelten hyvää illanjatkoa yhteyskatkoa voon ja virusten
Oliko kolumbus manaajakin?
- Anonyymi
Hengitä paperipussiin jos on paniikki
- Anonyymi
kyllä on taas niin sekava aloitus..voi itku
- Anonyymi
Kolumbuksen imitaattorina imin tietoa kgbn kenttäministeriltä sain palkankorotuksen ja horo-otusten vihan päälleni,olen kopio näyttelijä Cia Oy yrityksessä sillä tarinan päähenkilö on tällä hetkellä vessassani sammuneena juotuaaan ämpärillisen perunakiljua,kolumbuksen henkilökohtaisena ravustaja sain verkkooni hakkerin, skodamiehen.fi ps. Moni ei uskoisi,sillä järjenjuoksuni aapisen lukemis3ssa on mm kisojen tasolla osaatko tavata kak-kka hauska tavata hyvää illanjatkoa senkin palsternakka,ole rauhassa älä selvitä
- Anonyymi
Skodamiehet koukkuun.fi.
- Anonyymi
Ketä on skodamiehet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä on skodamiehet
Skodamiesten historiankirjoissa on sangen jänniä kakkoja nakeltavana kolumbuksen perunoihin sillä skodamiehet oli ryövänneet kolumbuksen, ylen uutisoitua asiasta vuonna 1500 ekr skodamiesten pieruvanat tulivat esiin,kolumbuksen etsivätoimisto cian kärsä oy palkattiin haistamaan johtolankaa ylilaudalta sillä monia miehiä oli yli laidan skodamiesten sirkustellassa merillä jack sparrowin kera, äälä selvitä olen tutkija en mikään hutkija senkin parrakas papukaija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodamiesten historiankirjoissa on sangen jänniä kakkoja nakeltavana kolumbuksen perunoihin sillä skodamiehet oli ryövänneet kolumbuksen, ylen uutisoitua asiasta vuonna 1500 ekr skodamiesten pieruvanat tulivat esiin,kolumbuksen etsivätoimisto cian kärsä oy palkattiin haistamaan johtolankaa ylilaudalta sillä monia miehiä oli yli laidan skodamiesten sirkustellassa merillä jack sparrowin kera, äälä selvitä olen tutkija en mikään hutkija senkin parrakas papukaija
Vau.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Nakkeilut sikseen, onnea kärsille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770