Mulla on Janssenin 54mg concerta lääkityksenä ja joskus kun yövuoroja ja aamuvuoroja on viikolla sekasin niin haluaisin vaikutuksen olevan lyhyempi.
Lääkkeen punaisen kuoren alta löytyy ruskea osa, niin onko siinä itse lääkettä, vai onko se vaan joku lääkkeen imeytymisen hidasta ja? Voisin nyppästä sen pois, mutta paljonko jäljelle jäävässä osassa on lääkettä? Onko se 54mg, vai esim. kolmasosa?
Olen tästä pitkäkestoisuuden haitasta puhunut lääkärille, mutta ei suostu määräämään mitään lyhyempi kestoisempaa ,enkä uskalla kysyä em. kysymystä siltä. Aijon kyllä ottaa asian uudelleen puheeksi sillä eikö tämä ole aivan hullua että joudun itse pilkkomaan lääkettä vaikka apteekista saisi valmiina, eikä pelkoa että vaikuttaisin lääkkeen toimintaan liikaa??!
Concerta lyhennys
Anonyymi
0
324
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127