Runkkari65

Mites muut vanhemmat miehet runkkaa ja miesten kanssa vehtailee? Ei oikein enää naisia eikä niilee enää seioiskaan kunnolla..miehiin kova vanhemmiten. Varsinkin sinkkuna ollessa eronneenna. Itse jo kohta 10v pelkästään miesten kesken tuntuu hyvältä ja seisoo helposti miehen suussa sekä takaapäin. Itsellä seksi säännöllistä tiheää näin varsinkin kesäaikaan. Bi ollut ihan runkkupojasta asti vanhemmiten naiset jääneet seksikuvioista pois kokonaan.
Kiva ois kuulla mites muut vanhemmat miehet toimii ja kokemuksia asiasta?
K-häme 65v top mies ois halukas..kuulemaan.

48

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän sitä tulee miesten kanssa runkkailtua ja se on mukavaa puuhaa

      • Anonyymi

        On jonkin verran kokemusta miesten välisestä, tykkään saada kullia pyllyyni. Nykyisin on ollut tyytyminen normiseksiin naisten kanssa , mutta yksinollessa hekumoin dildoilla joka on kiihottavaa sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jonkin verran kokemusta miesten välisestä, tykkään saada kullia pyllyyni. Nykyisin on ollut tyytyminen normiseksiin naisten kanssa , mutta yksinollessa hekumoin dildoilla joka on kiihottavaa sekin.

        tulethan luokseni olen leskimies olisit ensmmäinen joka panisi minua perään otan kyllä mielelläni kullisi suuhoitoon saat laskea lastin suuhuni tulethan luokseni


    • Anonyymi

      Hitto kun olet kaukana : ( Hesalainen 50ukm olisi mielellään sitä lutkuttanut ; )

      • Anonyymi

        Nettikiusaaja


      • Anonyymi

        Muualta tuntuu löytyvän,muttei Hesasta...???


      • Anonyymi

        Eikä Hesassa 60v miestä/miehiä,jo(t)ka pyytäisi kylään ja laittaisi 50ukm:n lutkutushommiin😯?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Hesassa 60v miestä/miehiä,jo(t)ka pyytäisi kylään ja laittaisi 50ukm:n lutkutushommiin😯?

        Hesan sedä herätys!! Kyläkutsuja?!


    • Anonyymi

      Olisihan se kiihottava kokemus tulla miehen ottamaksi

    • Anonyymi

      Onko siel jo märkää sormis

    • Anonyymi

      Aloittajalla samankaltainen menneisyys kuin itselläni, nuoresta runkkarista asti olen kyrpien perään kuolannut ja nyt viimevuosiina vasta saanut muutaman kerran imeä, toisesta sain vellit nieluun toinen antoi vain maistaa mutta imi multa loppuun, harmi ettei niellyt. olen 66v l suomi.

      • Anonyymi

        Kokeile muhun ja mä haluisin tehdä jotain muuta sulle.


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä inhottavaa, kun ei niele. Mulla oli yks josta olis voinut tulla ihan vaki-imijä. Homma homma kaatui siihen, että äijä aivan yökki saatuaan mällit suuhun, ja hirveällä kiireellä vessaan sylkemään spermat pois. Himoitsi kyllä edelleen revanssia, mutta minä en halunnut, kun oli noin spermakammonen.
        Itsellä on yksi kokemus jossa oli tarkoitus ensin, että kaveri runkkaa laskit mun naamalle, mutta homma oli niin kiihottavaa, että otin imin suurimman osan valtavasta mällistä suuhun. Olin sen jälkeen niin kiimoissa, että olisin halunnut ehdottomasti uusinnan. Vähän aikaa viestiteltiin, mutta sitten kaveri hävisi maan alle, ja uusinta jäi haaveeksi. Tuon kaverin tuottama spermamäärä oli jotain niin mahtavaa, että huh huh. Harmi, että häneen ei saa enää yhteyttä. Suomi24 tunnustakaan ei ole.


    • Anonyymi

      missäpäin aloittaja puuhailee? voiko sinun luona? vai onko juku paikka jossa puuhailet? 55 ukm kyselee, niin olen hml

      • Anonyymi

        tule riihimäkeen täällä mies odottaa sinua minun kaksio aina käytössä saamme nauttia rauhassa saat laskea lastin suuhuni odotan


    • Anonyymi

      Itse kohta 60v ja runkkaan päivittäin. Aamuisin yleensä tulee vedeltyä, että saa päivän käyntiin.
      Myös miehet kiinnostaa enemmän kuin naiset. Erosinkin tuossa viitisen vuotta sitten, kun ei pillu enää saanut kalua kovaksi. Miesten kanssa seisoo kuin seiväs.
      Onneksi tuolta runkkupaikat-kartalta löytyy hyvin seuraa nopeastikin puutteeseen.

      • Anonyymi

        Mistäpäin suomea olet?,kyselee tuo 50ukm Hesasta... jos Hesa,pyydä kylään ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin suomea olet?,kyselee tuo 50ukm Hesasta... jos Hesa,pyydä kylään ; )

        Nooo... Vanhemmat miehet Hesasta! Etkö olisi suuta vailla sillon tällön,miel. vakkari ; ) pyydä kylään... T.um54Hesa


    • Tampereen seutuvillakin olis halukkuutta,kun löytäisi sopivan kaverin.

      • Anonyymi

        mitä tampereen mies haluaisi?täältä ainakin saisit kalun runkattavaksi ja suuhun otettavaksi.kalusi koosta riippuen saisit pannakkin loppuun asti


      • Anonyymi

        hei olisin kiinostavaa tavata sinua ottaisin miellenäi sinun kullisi suuuni hyväilyyn voitais tehdä muutakin täällä kiimainen mies odottaa riihimäellä otathan yhteyttä


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Usein ihmetellyt kirjoitusten määrää ja valtavaa kiinnostusta yhteisiin rientoihin, mutta kun etenee tapaamisiin yhteys katkeaa?
      Itse asustelen pks alueella eli Nurmijärvellä ja yrittänyt etsiä kaveria yhteisiin ilotteluihin ja tapaamisiin yhteys katkeaa.
      Kuitenkin tällä palstalla usein valitetaan, että ei löydy yhteyttä runkkailuun ja/tai muuhuin aktiviteeteihin.

      • Anonyymi

        Ihan samaa olen ihmetellyt... vanhemmat miehet täällä etsii runkkukaveria tai imuria,mutta kun ehdotan,että kutsuisivat kylään ja laitan sp.osoitteenkin,eipä sitten mitään kuulukkaan☹️
        T.um54Hesa


      • Anonyymi

        Minä voin kyllä tulla kokeilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa olen ihmetellyt... vanhemmat miehet täällä etsii runkkukaveria tai imuria,mutta kun ehdotan,että kutsuisivat kylään ja laitan sp.osoitteenkin,eipä sitten mitään kuulukkaan☹️
        T.um54Hesa

        Ei löydy ei imettäjäsetää Helsingistä : (


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa olen ihmetellyt... vanhemmat miehet täällä etsii runkkukaveria tai imuria,mutta kun ehdotan,että kutsuisivat kylään ja laitan sp.osoitteenkin,eipä sitten mitään kuulukkaan☹️
        T.um54Hesa

        Samaa mieltä, tuskinpa edes tarkotuksella.


    • Anonyymi

      Hämeenlinnassa50 mies myös runkkuseuraa vailla alaston.hml(at)gmail.com

      • Anonyymi

        hämeenlinnan mies tule minulle kylään otan mielleäni sinun kullin suuni hyväilyyn täällä kiimainen mies odottaa sinua tulethan riihimäkeen vietämme ihanan päivän odotan sinua


      • Anonyymi

        tule huomenna etelän suuntaan parkkipaikalle käteni on käytössä myös nuolen kullisi loppuun asti että saan sinun lastin suuhuni nuolen terskasi puhtaaksi mies odottaa sinua nauttimaan puolen päivän aikaan viinin punainen farmari odottaa sinua


    • Anonyymi

      UKM 54 Hesa, kommentoit aamuista kirjoitustani ja olit huomannu saman ongelman etsinnässä.
      laitahan spostia [email protected]

    • Anonyymi

      Täällä Jyväskylässä bi-um seniori, terve, estoton etsii sinkku eläkeläistä, leskeä, eronnutta yksin asuvaa nautinnon haluista miestä, joka janoaa miehen läsnäoloa.
      [email protected]

      • Anonyymi

        jos mahdollista tule riihimäkeen olen yksinäinen eläkeläinen mies viettäisimme ihanan päivän seksin merkeissä tulethan odotan sinua


    • Anonyymi

      Rauma,löytyykö lutkuttajaa...haluisin vaan löytyy suihin ottajan.

      • Anonyymi

        Mä olisin innokas lutkuttaja, jos terve 25v nuorimies kelpaa? Jos käytät kik sovellusta niin lisää Minajalw


    • Anonyymi

      hei runkkasin puolituntia oli pakko panna dildo perään kun ei ollut mieskaveria olen mies kiimassa tulethan auttaamaan minun kiimaani

    • Anonyymi

      Tossa muutamat valitti että kun ilmaisee halukkuuttaan seksiin niin sitten kun tosipaikka tulee, peruutetaankin takavasemmalle. Mun mielestä se on niin, et se on helppoa netissä mutta paljon vaikeampaa käytännossä. Kuka tahansa todellisessa elämässä ei saa edes seisomaan, jos tyyppi ei ole ,uuten miellyttävä. Menkää käymään randomina videohatissa, niin saatte vähän esimakua. Aika harvassa siellä on sellaisia joita itse panisin ja joille antaisin.

    • Anonyymi

      kun runkkaan kauemmin olen tullut siihen tulokseen että peräreikäni kostuu kiimasta silloin tulee toisen miehen kulli mieleen että se olisi kiimaisessa perässäni saisin tuntea sen ihanuuden laskisit lastin perääni sen sykkeen haluaisin kokea jonka sen jälkeen otan kullisi suuni huoltoon otamme uusinnan tule luokseni

    • Runkkaan aamulla suihkussa. Laivalla käyn tarjoamassa peppua pojille. Monia nuoria kiinnostaa tallainen Opettajan näköinen hahmo.

    • Anonyymi

      Hei! Saako suhun miten yhteyttä? Täällä 40v ex-ukm k-häme....

      • Anonyymi

        Meinasin viestillä aloittakaa. T: 40v ex-ukm k-häme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin viestillä aloittakaa. T: 40v ex-ukm k-häme

        Heh, aloittajaa siis :)


      • Anonyymi

        joosepinkuja 6 B 17 riihimäki mies odottaa sinua päivän rientoon tulethan nauttimaan kanssani odotan sinua


    • Anonyymi

      Olen 67v ukkomies,olen ahkera runkkaaja.Välillä kun on oikein kiimakausi,runkkaan päivittäin,yleensä aamuisin että saan päivän käyntiin.Olen vanhemmalla iällä kiinnostunut miehistä.Tykkään imeä miestä loppuun asti,nielen spermat.Kerran on mies minua nainut,tykkäsin.

      • Anonyymi

        Moikka! Missäpäin asustelet? Olisi mukavaa tavata sun kaltainen kaveri? ;)


    • Anonyymi

      Naiset ei enää kiinnosta. Mielellään runkkailis ja imettäis kaluaan miesten kanssa, joiden kans kemiat toimii.
      t. vähän yli 50v Turku

      • Anonyymi

        Eihän "neitiä" naiset kiinnosta!


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2809
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      376
      2664
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1838
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1708
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1482
    Aihe