oli taas kaupassa yhtäaikaa :D Vai olisitkohan se sittenkin oikeasti ollut sinä,hhmmm... no en usko ;)
Sun "kaksoisolento"
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Apua, onko mulla kaksoisolento.
- Anonyymi
Todellakin on.
- Anonyymi
kuules antti sinä et sun kakoisolentohöpölöpöhöpöhöpö
- Anonyymi
Täh? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh? :)
mut oon gei olen gei aina ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut oon gei olen gei aina ollut
Tykkäätsä ottaa vähä nato ohjusta takalistoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätsä ottaa vähä nato ohjusta takalistoo?
foobikko :(
- Anonyymi
ettet vaan vaihda mua siihen kaksoisolentoon, kun sitä katselet koko ajan ?
- Anonyymi
No en tietenkään! Se on vaan sitä kun olet ajatuksissa kokoajan, niin kaikki jotka vähänkään muistuttaa sinua kauempaa katsottuna saa säpsähtämään ;)) Sitäpaitsi tämä "kaksoisolento" on varmaan ollut joka ikinen kerta eri henkilö :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tietenkään! Se on vaan sitä kun olet ajatuksissa kokoajan, niin kaikki jotka vähänkään muistuttaa sinua kauempaa katsottuna saa säpsähtämään ;)) Sitäpaitsi tämä "kaksoisolento" on varmaan ollut joka ikinen kerta eri henkilö :D
huh :) itsekin kurkin vastaantulijoita ja ohimeneviä, olisko, ei, ehkä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin luulen näkeväni sut jokapaikassa. No nähtiimhän pikeastikin siellä tungoksessa silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin luulen näkeväni sut jokapaikassa. No nähtiimhän pikeastikin siellä tungoksessa silloin.
minkälaisessa tungoksessa törmäiltiin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minkälaisessa tungoksessa törmäiltiin ?
Ihan hirveässä, se oli hulluutta edes olla siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huh :) itsekin kurkin vastaantulijoita ja ohimeneviä, olisko, ei, ehkä :)
Sitten kun näkee oikeasti niin sitä epäilee omia silmiään, vaikkei olis syytä, mutta kun on niin monesti erehtynyt.. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tungoksessa ja koska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun näkee oikeasti niin sitä epäilee omia silmiään, vaikkei olis syytä, mutta kun on niin monesti erehtynyt.. ;)
Niinpä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hirveässä, se oli hulluutta edes olla siellä.
täyttä hulluutta, vieläkin pökerryttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täyttä hulluutta, vieläkin pökerryttää
Sama täällä 😘
- Anonyymi
Joskus kaksoisolennon näkemisen on arveltu ennustavan onnettomuutta.
Kaksoisolennosta tuli suosittu symboli kauhukirjallisuudessa, uskomuksen kaksoisolento on jokin olento, joka näyttäytyy ihmisen hahmossa olematta kuitenkaan tämä itse.
Kaksoisolento voi olla osa ihmisen omaa henkistä olemusta, tai se voi olla erillinen henkiolento tai haltija, esimerkiksi ihmisen suojelushaltija...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p515575Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672601Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181940Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361732- 171693
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5143881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62925