Sun "kaksoisolento"

Anonyymi

oli taas kaupassa yhtäaikaa :D Vai olisitkohan se sittenkin oikeasti ollut sinä,hhmmm... no en usko ;)

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Apua, onko mulla kaksoisolento.

• Anonyymi

Todellakin on.

• Anonyymi

kuules antti sinä et sun kakoisolentohöpölöpöhöpöhöpö

• Anonyymi

Täh? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh? :)

mut oon gei olen gei aina ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut oon gei olen gei aina ollut

Tykkäätsä ottaa vähä nato ohjusta takalistoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäätsä ottaa vähä nato ohjusta takalistoo?

foobikko :(

• Anonyymi

ettet vaan vaihda mua siihen kaksoisolentoon, kun sitä katselet koko ajan ?

• Anonyymi

No en tietenkään! Se on vaan sitä kun olet ajatuksissa kokoajan, niin kaikki jotka vähänkään muistuttaa sinua kauempaa katsottuna saa säpsähtämään ;)) Sitäpaitsi tämä "kaksoisolento" on varmaan ollut joka ikinen kerta eri henkilö :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tietenkään! Se on vaan sitä kun olet ajatuksissa kokoajan, niin kaikki jotka vähänkään muistuttaa sinua kauempaa katsottuna saa säpsähtämään ;)) Sitäpaitsi tämä "kaksoisolento" on varmaan ollut joka ikinen kerta eri henkilö :D

huh :) itsekin kurkin vastaantulijoita ja ohimeneviä, olisko, ei, ehkä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin luulen näkeväni sut jokapaikassa. No nähtiimhän pikeastikin siellä tungoksessa silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin luulen näkeväni sut jokapaikassa. No nähtiimhän pikeastikin siellä tungoksessa silloin.

minkälaisessa tungoksessa törmäiltiin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minkälaisessa tungoksessa törmäiltiin ?

Ihan hirveässä, se oli hulluutta edes olla siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

huh :) itsekin kurkin vastaantulijoita ja ohimeneviä, olisko, ei, ehkä :)

Sitten kun näkee oikeasti niin sitä epäilee omia silmiään, vaikkei olis syytä, mutta kun on niin monesti erehtynyt.. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tungoksessa ja koska?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun näkee oikeasti niin sitä epäilee omia silmiään, vaikkei olis syytä, mutta kun on niin monesti erehtynyt.. ;)

Niinpä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hirveässä, se oli hulluutta edes olla siellä.

täyttä hulluutta, vieläkin pökerryttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täyttä hulluutta, vieläkin pökerryttää

Sama täällä 😘

• Anonyymi

Joskus kaksoisolennon näkemisen on arveltu ennustavan onnettomuutta.
      Kaksoisolennosta tuli suosittu symboli kauhukirjallisuudessa, uskomuksen kaksoisolento on jokin olento, joka näyttäytyy ihmisen hahmossa olematta kuitenkaan tämä itse.
      Kaksoisolento voi olla osa ihmisen omaa henkistä olemusta, tai se voi olla erillinen henkiolento tai haltija, esimerkiksi ihmisen suojelushaltija...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      51
      5575
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2601
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1940
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1732
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1693
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1438
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1135
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      925
    Aihe