siksi, etten saa nähdä/tavata sua nainen. Vielä suurempi harmistuksen aihe on se, että ei meidän homma edisty. Pitkään on vatvottu tätäkin "suhdetta", mutta mitään ei vielä ole jäänyt käteen, ei edes lähietäisyydelle.
Olen toisinaan vihainen kuin karhu. Kai ymmärrät, mistä huonotuulisuus johtuu.
Olen pahalla päällä
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oma vika oma moka. Tekisit jotain oikeasti äläkä vaan leikkisi
- Anonyymi
Paras mitä voi tehdä on jättää rauhaan kokonaan.
- Anonyymi
Jos olisit hän, silittäisin poskesta, jos se auttaisi saamaan sun ihanan hymyn esiin.
- Anonyymi
Voi nalle. Älä ole mulle vihainen. Oma pikku karhuseni.
- Anonyymi
Etkös härkä olekin?
- Anonyymi
Mitä hommaa oikein tarkoitat, olenko jäänyt jostakin paitsi?
- Anonyymi
Jotenkin vilpittömyydessään ihana viesti? Elämässä kaikki ei mene niinkuin meinaa?
- Anonyymi
Juu, ei varsinkaan kun ei uskalla puhua asioista ja tunteista muualla kuin palstoilla
- Anonyymi
Kuinka pitkään olette vatvoneet asiaa?
- Anonyymi
Siis kuinka kauan hän on häirinnyt yleisesti elämääni ilman yhtään hyvää syytä. Liian kauan, eikä hän vieläkään tajua ettei hänen toiminnasta ole mitään muuta kuin haittaa ja loppuelämän traumat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuinka kauan hän on häirinnyt yleisesti elämääni ilman yhtään hyvää syytä. Liian kauan, eikä hän vieläkään tajua ettei hänen toiminnasta ole mitään muuta kuin haittaa ja loppuelämän traumat.
Mitä aijot itsellesi tehdä? Jäätkö siihen vinkumaan vai potkitko itsesi ylös?
- Anonyymi
Ymmärrän, itse äyskin jo sienille, kun en voi sua katsoa/koskea.
- Anonyymi
siis seinille. En käytä mitään sieniä.
- Anonyymi
Kyllä täällä toisinaan saaa nauraakin :D Oon ilmeisesti vähän väsynyt..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis seinille. En käytä mitään sieniä.
Ai, luulin että kiukkat viattomalle jalkasienelekin jo😀
- Anonyymi
miksi et voi tavata mua?
- Anonyymi
No voin, mutta haluatko sinä? Aina ei vaikuta siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kovasti. Vaikka pelkään karhuja, pelkään että muutut sudeksi ja mä punahilkaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kovasti. Vaikka pelkään karhuja, pelkään että muutut sudeksi ja mä punahilkaksi.
Niinpä. Joskus sinusta tulee punahilkka mieleen, en tiedä miksi, koska et kyllä häntä muistuta.
Näytä se halu konkreettisesti. Jotenkin, ihan sama miten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin välttelee sen ratkaisevan askeleen ottamista. Tai siis ei uskalla ottaa sitä. Sunhan on pakko ollut huomata mun jatkuva vihjailu sulle. Viimeksi tavatessamme mä pääsin yllättämään ja huomasin jotain susta. Alan pikku hiljaa olla varma, että sinäkin olet liikkeellä takiani :).
- Anonyymi
Mä oon lempeä kuin ilves.
- Anonyymi
Heh, vitsikäs ketju.
- Anonyymi
Olen persiille ammuttu karhu joten parempi pysyä kaukana.😬
- Anonyymi
Ymmärrän. Se johtuu siittä ettei toiveesi toteutuneet tai haaveesi. Niin se on elämässä.
Mutta elämä jatkuu.- Anonyymi
Monta haavetta, iloa, onnistumisia, ylpeyttä, taitoa, tekoja ja paljon muuta olisi ollut ja PALJON! Mutta kapuloiden laittaminen rattaisiin on vain erityisen tärkeää. Kunhan kaikki asiat menee päin helvettiä, hän on iloinen ja onnistunut tuhoamaan kaiken mahdollisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta haavetta, iloa, onnistumisia, ylpeyttä, taitoa, tekoja ja paljon muuta olisi ollut ja PALJON! Mutta kapuloiden laittaminen rattaisiin on vain erityisen tärkeää. Kunhan kaikki asiat menee päin helvettiä, hän on iloinen ja onnistunut tuhoamaan kaiken mahdollisen.
Olisiko tosiaan iloinen siitä, että kaikki menee päin helvettiä?
- Anonyymi
Se että näkisimme ja muutaman sanan vaihdamme ei ole keltään pois mutta siihen se saa jäädä. Pidän hänestä ja olen iloinen että hänen laisensa on olemassa. Joskus voimme olla jopa kavereita/ystäviä jos mahdollista. Tämä suden kesyttäjälle.
- Anonyymi
Ja joku ei ehkä ihan ymmärrä mitä se tarkoittaisi minun elämässäni jos ihan tuosta noin vaan sinut tapaisin. Usko siitä ei seuraisi minulle mitään hyvää. Vai sitäkö tahdot. En tätä tarvitse jauhaa ei tässä ole mitään puhuttavaa enää .Kaikki sanottu jo ajat sitten. Paska reissu mutta tulipahan tehtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joku ei ehkä ihan ymmärrä mitä se tarkoittaisi minun elämässäni jos ihan tuosta noin vaan sinut tapaisin. Usko siitä ei seuraisi minulle mitään hyvää. Vai sitäkö tahdot. En tätä tarvitse jauhaa ei tässä ole mitään puhuttavaa enää .Kaikki sanottu jo ajat sitten. Paska reissu mutta tulipahan tehtyä.
Ethän syyllistä häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän syyllistä häntä?
Syyllistä mistä minä nyt syylistäisin. Mitä vittua heti aamusta heipä hei jaksa enää enempää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyllistä mistä minä nyt syylistäisin. Mitä vittua heti aamusta heipä hei jaksa enää enempää..
Tuo ei ollut väite vaan kysymys. Meeppä vähäksi aikaa rauhoittumaan. Kyllä se siittä taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ollut väite vaan kysymys. Meeppä vähäksi aikaa rauhoittumaan. Kyllä se siittä taas.
Menen enkä takaisin tuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut oikeaa tapaamista vaan että jos ohimennen sattuu toisen jossain näkemään. Emme kunnolla koskaan ole jutelleet eikä minulla ole tarvetta siihen eikä varmaan hänelläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menen enkä takaisin tuu.
Tuu vaan.
- Anonyymi
Miten ois ihan perinteinen treffikutsu ulos vaikka elokuviin? Siitähän sen saa selville, onko toisella romanttista kiinnostusta sua kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078