Olen pahalla päällä

Anonyymi

siksi, etten saa nähdä/tavata sua nainen. Vielä suurempi harmistuksen aihe on se, että ei meidän homma edisty. Pitkään on vatvottu tätäkin "suhdetta", mutta mitään ei vielä ole jäänyt käteen, ei edes lähietäisyydelle.

Olen toisinaan vihainen kuin karhu. Kai ymmärrät, mistä huonotuulisuus johtuu.

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oma vika oma moka. Tekisit jotain oikeasti äläkä vaan leikkisi

• Anonyymi

Paras mitä voi tehdä on jättää rauhaan kokonaan.

• Anonyymi

Jos olisit hän, silittäisin poskesta, jos se auttaisi saamaan sun ihanan hymyn esiin.

• Anonyymi

Voi nalle. Älä ole mulle vihainen. Oma pikku karhuseni.

• Anonyymi

Etkös härkä olekin?

• Anonyymi

Mitä hommaa oikein tarkoitat, olenko jäänyt jostakin paitsi?

• Anonyymi

Jotenkin vilpittömyydessään ihana viesti? Elämässä kaikki ei mene niinkuin meinaa?

• Anonyymi

Juu, ei varsinkaan kun ei uskalla puhua asioista ja tunteista muualla kuin palstoilla

• Anonyymi

Kuinka pitkään olette vatvoneet asiaa?

• Anonyymi

Siis kuinka kauan hän on häirinnyt yleisesti elämääni ilman yhtään hyvää syytä. Liian kauan, eikä hän vieläkään tajua ettei hänen toiminnasta ole mitään muuta kuin haittaa ja loppuelämän traumat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuinka kauan hän on häirinnyt yleisesti elämääni ilman yhtään hyvää syytä. Liian kauan, eikä hän vieläkään tajua ettei hänen toiminnasta ole mitään muuta kuin haittaa ja loppuelämän traumat.

Mitä aijot itsellesi tehdä? Jäätkö siihen vinkumaan vai potkitko itsesi ylös?

• Anonyymi

Ymmärrän, itse äyskin jo sienille, kun en voi sua katsoa/koskea.

• Anonyymi

siis seinille. En käytä mitään sieniä.

• Anonyymi

Kyllä täällä toisinaan saaa nauraakin :D Oon ilmeisesti vähän väsynyt..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis seinille. En käytä mitään sieniä.

Ai, luulin että kiukkat viattomalle jalkasienelekin jo😀

• Anonyymi

miksi et voi tavata mua?

• Anonyymi

No voin, mutta haluatko sinä? Aina ei vaikuta siltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan kovasti. Vaikka pelkään karhuja, pelkään että muutut sudeksi ja mä punahilkaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan kovasti. Vaikka pelkään karhuja, pelkään että muutut sudeksi ja mä punahilkaksi.

Niinpä. Joskus sinusta tulee punahilkka mieleen, en tiedä miksi, koska et kyllä häntä muistuta.

Näytä se halu konkreettisesti. Jotenkin, ihan sama miten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikin välttelee sen ratkaisevan askeleen ottamista. Tai siis ei uskalla ottaa sitä. Sunhan on pakko ollut huomata mun jatkuva vihjailu sulle. Viimeksi tavatessamme mä pääsin yllättämään ja huomasin jotain susta. Alan pikku hiljaa olla varma, että sinäkin olet liikkeellä takiani :).

• Anonyymi

Mä oon lempeä kuin ilves.

• Anonyymi

Heh, vitsikäs ketju.

• Anonyymi

Olen persiille ammuttu karhu joten parempi pysyä kaukana.😬

• Anonyymi

Ymmärrän. Se johtuu siittä ettei toiveesi toteutuneet tai haaveesi. Niin se on elämässä.
      Mutta elämä jatkuu.

• Anonyymi

Monta haavetta, iloa, onnistumisia, ylpeyttä, taitoa, tekoja ja paljon muuta olisi ollut ja PALJON! Mutta kapuloiden laittaminen rattaisiin on vain erityisen tärkeää. Kunhan kaikki asiat menee päin helvettiä, hän on iloinen ja onnistunut tuhoamaan kaiken mahdollisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta haavetta, iloa, onnistumisia, ylpeyttä, taitoa, tekoja ja paljon muuta olisi ollut ja PALJON! Mutta kapuloiden laittaminen rattaisiin on vain erityisen tärkeää. Kunhan kaikki asiat menee päin helvettiä, hän on iloinen ja onnistunut tuhoamaan kaiken mahdollisen.

Olisiko tosiaan iloinen siitä, että kaikki menee päin helvettiä?

• Anonyymi

Se että näkisimme ja muutaman sanan vaihdamme ei ole keltään pois mutta siihen se saa jäädä. Pidän hänestä ja olen iloinen että hänen laisensa on olemassa. Joskus voimme olla jopa kavereita/ystäviä jos mahdollista. Tämä suden kesyttäjälle.

• Anonyymi

Ja joku ei ehkä ihan ymmärrä mitä se tarkoittaisi minun elämässäni jos ihan tuosta noin vaan sinut tapaisin. Usko siitä ei seuraisi minulle mitään hyvää. Vai sitäkö tahdot. En tätä tarvitse jauhaa ei tässä ole mitään puhuttavaa enää .Kaikki sanottu jo ajat sitten. Paska reissu mutta tulipahan tehtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja joku ei ehkä ihan ymmärrä mitä se tarkoittaisi minun elämässäni jos ihan tuosta noin vaan sinut tapaisin. Usko siitä ei seuraisi minulle mitään hyvää. Vai sitäkö tahdot. En tätä tarvitse jauhaa ei tässä ole mitään puhuttavaa enää .Kaikki sanottu jo ajat sitten. Paska reissu mutta tulipahan tehtyä.

Ethän syyllistä häntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän syyllistä häntä?

Syyllistä mistä minä nyt syylistäisin. Mitä vittua heti aamusta heipä hei jaksa enää enempää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyllistä mistä minä nyt syylistäisin. Mitä vittua heti aamusta heipä hei jaksa enää enempää..

Tuo ei ollut väite vaan kysymys. Meeppä vähäksi aikaa rauhoittumaan. Kyllä se siittä taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ollut väite vaan kysymys. Meeppä vähäksi aikaa rauhoittumaan. Kyllä se siittä taas.

Menen enkä takaisin tuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut oikeaa tapaamista vaan että jos ohimennen sattuu toisen jossain näkemään. Emme kunnolla koskaan ole jutelleet eikä minulla ole tarvetta siihen eikä varmaan hänelläkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menen enkä takaisin tuu.

Tuu vaan.

• Anonyymi

Miten ois ihan perinteinen treffikutsu ulos vaikka elokuviin? Siitähän sen saa selville, onko toisella romanttista kiinnostusta sua kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe