ootteko ylpeitä?

karis..75

ootteko ylpeitä ku fanitatte tollast paskaa??
ne ei osaa laulaa..ei tehdä musiikkia.. ne vaan meikataan ja laulut tehdään niil sit annetaan keikan jälkeen viinaa ja sit ollaan ku 15vuotiaita..
levy-yhtiö rahastaa teinei tollasel.. kohta tulee joku uus ja sit negative unohtuu..
nyt se on nniiiiiin ihanin ja aina maailman paras ja sit ens vuonna sitä ei enää muisteta..
ootte te kyl tyhmii..!!
arvostakaa muusikoita älkää tollasia pellejä..
ni ja sehän laulaja on viel lisäks homo.. mitä te teinitytöt turhaa hypitte sen edes.. :D

5

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuulia

      ootkos huomannu että tää on _fanien_palsta?
      vai etkö sä osaa lukea tai jotain?
      :D

    • ....

      mä en tajuu mitä sä teet tääl? tuut sä haukkuu meijän musiikkimakuu paskaks jos sä et ite satu tykkää siitä?! ja mä oon ainaki ihan vit*n ylpee et mä tykkään negativesta!

    • määää

      Totta kai ollaan v*tun ylpeitä, kiitos kysymästä. Osaa jonne laulaa ja tehdä musaa, osaa jopa ite meikatakin. Jos et tienny ni jonne tekee melkein kaikki laulut ite tai sit larryn kans. Kiitos, itekin oot täys torvi. Ne ON muusikoita! Ei pellejä. V*TTU, mä oon niin täynnä tota homo juttuu, lue lehtiä ni tajuut ainakin niistä että jonne ei oo homo, eikä muutkaan. Sil on TYTTÖystävä jossei se sitten jo asu sen kanssa yhdessäkin...

    • negativegirl^^

      Kiitos kysymyksestä, mä olen helvetin ylpeä siitä, että olen negativen fani, koska, jos et ole sattunut huomaamaan, niin negativen musiikki on todella hyvää. Livebändinä ne on vieläkin parempia. Että olen syystäkin ylpeä, että olen löytänyt noin upean bändin.

    • Sini

      Joo, mä luen täält paljon paskaa. Kaikkii ei jaksa vastata. Nyt kyl pikkasen kiehahti päässä.
      VITTU SAATANA PIDÄ TURPAS KII! SÄ OOT JOKU KESKI-IKÄNEN PASKA JOKA EI OO SAAVUTTANU ELÄMÄS MITÄÄ!!!!!! Joo, eli negative ei oo paskaa.
      Jokaikinen saa kuunnella sitä musiikkia mitää haluaa. Jos sä et kuuntele Negativea, pidä pääs kii perkele äläkä hauku muitten musamakua!
      JONNE TEKEE NE LAULUT!!!!!!!!!!!!! Myös Larry ja Christus on kans tehny jotaki. Bändi sovittaa biisit itte. Kukaan niitä ei niille valmiiks tee. Negative ei unohu. Ne ei tullu millään formaatti ohjelmalla pinnalle.
      Ne on muusikoita. Ne ei oo pellejä.
      Jonne ei oo homo.
      Me teinitytöt hypitää sen edessä, koska kerranki on bändi joka osaa. Mä rakastan muitaki bändejä. Vanhempia. Mötley Crüe, Hanoi Rocks... Lista jatkuu. Negative on uus bändi näihin verrattuna. Ne tuo vanhaan glamrockiin jotain uutta.
      Ja sinä saatanan kateellinen. Kato peilii ja hyppää kaivoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe