ootteko ylpeitä?

karis..75

ootteko ylpeitä ku fanitatte tollast paskaa??
ne ei osaa laulaa..ei tehdä musiikkia.. ne vaan meikataan ja laulut tehdään niil sit annetaan keikan jälkeen viinaa ja sit ollaan ku 15vuotiaita..
levy-yhtiö rahastaa teinei tollasel.. kohta tulee joku uus ja sit negative unohtuu..
nyt se on nniiiiiin ihanin ja aina maailman paras ja sit ens vuonna sitä ei enää muisteta..
ootte te kyl tyhmii..!!
arvostakaa muusikoita älkää tollasia pellejä..
ni ja sehän laulaja on viel lisäks homo.. mitä te teinitytöt turhaa hypitte sen edes.. :D

5

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuulia

ootkos huomannu että tää on _fanien_palsta?
      vai etkö sä osaa lukea tai jotain?
      :D

• ....

mä en tajuu mitä sä teet tääl? tuut sä haukkuu meijän musiikkimakuu paskaks jos sä et ite satu tykkää siitä?! ja mä oon ainaki ihan vit*n ylpee et mä tykkään negativesta!

• määää

Totta kai ollaan v*tun ylpeitä, kiitos kysymästä. Osaa jonne laulaa ja tehdä musaa, osaa jopa ite meikatakin. Jos et tienny ni jonne tekee melkein kaikki laulut ite tai sit larryn kans. Kiitos, itekin oot täys torvi. Ne ON muusikoita! Ei pellejä. V*TTU, mä oon niin täynnä tota homo juttuu, lue lehtiä ni tajuut ainakin niistä että jonne ei oo homo, eikä muutkaan. Sil on TYTTÖystävä jossei se sitten jo asu sen kanssa yhdessäkin...

• negativegirl^^

Kiitos kysymyksestä, mä olen helvetin ylpeä siitä, että olen negativen fani, koska, jos et ole sattunut huomaamaan, niin negativen musiikki on todella hyvää. Livebändinä ne on vieläkin parempia. Että olen syystäkin ylpeä, että olen löytänyt noin upean bändin.

• Sini

Joo, mä luen täält paljon paskaa. Kaikkii ei jaksa vastata. Nyt kyl pikkasen kiehahti päässä.
      VITTU SAATANA PIDÄ TURPAS KII! SÄ OOT JOKU KESKI-IKÄNEN PASKA JOKA EI OO SAAVUTTANU ELÄMÄS MITÄÄ!!!!!! Joo, eli negative ei oo paskaa.
      Jokaikinen saa kuunnella sitä musiikkia mitää haluaa. Jos sä et kuuntele Negativea, pidä pääs kii perkele äläkä hauku muitten musamakua!
      JONNE TEKEE NE LAULUT!!!!!!!!!!!!! Myös Larry ja Christus on kans tehny jotaki. Bändi sovittaa biisit itte. Kukaan niitä ei niille valmiiks tee. Negative ei unohu. Ne ei tullu millään formaatti ohjelmalla pinnalle.
      Ne on muusikoita. Ne ei oo pellejä.
      Jonne ei oo homo.
      Me teinitytöt hypitää sen edessä, koska kerranki on bändi joka osaa. Mä rakastan muitaki bändejä. Vanhempia. Mötley Crüe, Hanoi Rocks... Lista jatkuu. Negative on uus bändi näihin verrattuna. Ne tuo vanhaan glamrockiin jotain uutta.
      Ja sinä saatanan kateellinen. Kato peilii ja hyppää kaivoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1615
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      105
      1560
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      14
      1403
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1048
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      826
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      807
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe