että tää on vakavaa. En selviä ilman sinua. En jaksa ilman sinua. Mutta kun et tiedä, niin et voi olla edes huolestunut. Jos vaikka ojentaisit auttavan kätesi, mutta kun et voi tietää. Tämä tapaus murtaa minut.
Se on todettava
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin taitaa olla.. huomasin helpotusta.. puhut jos haluat.. sinä asetat askeleet..
- Anonyymi
Yritin sen vuoksi olla hänelle tyly ja mahdollisimman suorapuheinen, ettei jäisi tänne trollien viestejä lukemaan. Se ei ollut ilkeyttä, vaan paras tapa toimia ihmisen kanssa, jolla on todellisuus muuttunut haaveilun mukana. Minä en täällä vedätä rakkauslirkutuksilla, jollei ole ajatuksia johonkin suhteeseen.
- Anonyymi
Ei osu minuun, mutta aika todellisuudesta irrallaan on myös sinun käsitys toisesta ihmisestä, olisin todella loukkaantunut tuollaisesta oletuksesta. Lirkutuksia ja lirkuttelijoita eli provoilijoita anoyymipalstoilla riittää. Ja että vielä tyly ja suorapuheinen, siis täälläkö? Ettei palstaharha olisi ottanut vallan
- Anonyymi
No, tyly olet kyllä ollut, mutta suorapuheisuudesta en tiedä.
Siis eikö ole ollut koskaan kiinnostusta, eikö tällä hetkellä ole kiinnostusta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osu minuun, mutta aika todellisuudesta irrallaan on myös sinun käsitys toisesta ihmisestä, olisin todella loukkaantunut tuollaisesta oletuksesta. Lirkutuksia ja lirkuttelijoita eli provoilijoita anoyymipalstoilla riittää. Ja että vielä tyly ja suorapuheinen, siis täälläkö? Ettei palstaharha olisi ottanut vallan
Jos on täällä tyly ja suorapuheinen niin silloin voi aivan mainiosti samassa todellisuudessa kertoa sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, tyly olet kyllä ollut, mutta suorapuheisuudesta en tiedä.
Siis eikö ole ollut koskaan kiinnostusta, eikö tällä hetkellä ole kiinnostusta?suorapuheinen olen ollut ja jopa avoin. Yhteenkään asiaan, joka on koskenut vaikkapa omaa käytöstänsä tai sitä onko loukannut, tai vaikka sitä mitä olen halunnut kertoa omasta tilanteestani, ei ole pysähtynyt kuulemaan. Eikä sitä nytkään tuosta osaa lukea. Tarvittaisiin rautalanka, eikä sen vääntäminen keskustelupalstalla tule nyt vain kyseeseen.
Sen sanon vielä kerran että en ole rakastunut, enkä missään nimessä kaipaa ihastusta tässä tilanteessa, vaikka olen ollut joskus kiinnostunut. Pitää hyväksyä, että olen melko normaali kanssakäymisissä. Pidän tämän tason kommunikointia mielipuolisena, kun se jatkuu ja jatkuu. Ihmisten elämään mahtuu monia ihastumisia ja tapaamisia.
Suosittelen luomaan terveen tavan kommunikoida ilman ajatuksia rakkaussuhteesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suorapuheinen olen ollut ja jopa avoin. Yhteenkään asiaan, joka on koskenut vaikkapa omaa käytöstänsä tai sitä onko loukannut, tai vaikka sitä mitä olen halunnut kertoa omasta tilanteestani, ei ole pysähtynyt kuulemaan. Eikä sitä nytkään tuosta osaa lukea. Tarvittaisiin rautalanka, eikä sen vääntäminen keskustelupalstalla tule nyt vain kyseeseen.
Sen sanon vielä kerran että en ole rakastunut, enkä missään nimessä kaipaa ihastusta tässä tilanteessa, vaikka olen ollut joskus kiinnostunut. Pitää hyväksyä, että olen melko normaali kanssakäymisissä. Pidän tämän tason kommunikointia mielipuolisena, kun se jatkuu ja jatkuu. Ihmisten elämään mahtuu monia ihastumisia ja tapaamisia.
Suosittelen luomaan terveen tavan kommunikoida ilman ajatuksia rakkaussuhteesta.Ei kuulostanut siltä, että olisi minulle tarkoitettu.
Hän ei ole puhunut käytöksestäni eikä loukkauksista eikä omasta tilanteestaankaan, ainakaan kovin henkilökohtaisella tasolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suorapuheinen olen ollut ja jopa avoin. Yhteenkään asiaan, joka on koskenut vaikkapa omaa käytöstänsä tai sitä onko loukannut, tai vaikka sitä mitä olen halunnut kertoa omasta tilanteestani, ei ole pysähtynyt kuulemaan. Eikä sitä nytkään tuosta osaa lukea. Tarvittaisiin rautalanka, eikä sen vääntäminen keskustelupalstalla tule nyt vain kyseeseen.
Suosittelen luomaan terveen tavan kommunikoida ilman ajatuksia rakkaussuhteesta.No, huh huh sentäs. Onkos niin, että ihminen ihastuu tilanteessa missä kaipaa sitä. Ei se noin vaan mee.
- Anonyymi
Mistä tiedät toisen todellisuudesta? Hieman alentavaa tehdä tuollaisia oletuksia. Mitä kukin uskoo tai ei usko. Luuletko liikoja itsestäsi. Juu ja olin kusipää ihan hyvyyttäni uskoo kuka tahtoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, huh huh sentäs. Onkos niin, että ihminen ihastuu tilanteessa missä kaipaa sitä. Ei se noin vaan mee.
AI tuonkin voi tulkita niin, että kyllä se nyt ihan hyvin voi olla ihastunut, se ei vaan kaipaa sitä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AI tuonkin voi tulkita niin, että kyllä se nyt ihan hyvin voi olla ihastunut, se ei vaan kaipaa sitä??
Ei vaan ihminen voi ihastua vaikkei etsiskään ihastumista tai muuta semmosta senkin älypää arvostelija tulkitsijat.
- Anonyymi
IRL eli in the real life.
Kerro se hänelle IRL. - Anonyymi
Kerro kaikki.
- Anonyymi
Niin olisi tarkoitus. Mutta jaksatko kuunnella (loppuun)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057