Kokemuksia korkojen kohtuullistamisesta, miten?

Anonyymi

Itsellä 2000 euron laina- jossa korko yli 200%.... faktahan on, että laina ei maksamillani lyhennyksillä muuta kuin kasva lisää korkoa ja uutta lainaa en vanhan maksamiseen mistään saa.

Kuluttajaneuvonnan sivuilla vierailleena laitoin pyynnön korkojen kohtuullistamisesta- siihen ei suostuttu. Tällä hetkellä myös tuloni pudonneet, mutta sekään ei auta, vaan laskut on maksettava ja helpotusta eivät myönnä.
Mitäs nyt? Onko kellään kokemusta millaista apua kuluttajaneuvonnasta saa asiaan? Ja kuinka firmat suostuvat tämänkään jälkeen koron kohtuullistamiseen? Harkitsin että pyytäisin siirtää luoton perintään, mutta sanoivat että siitä tulee heti maksuhäiriömerkintä ja sitäkään en todellakaan haluaisi.

Terveisin Tyhmä ihminen
Ps. Laina ferratumilta

3

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla ainakin Ferratumin laina perinnässä eikä ole tullut merkintää. Päästin perintään, jotta pääsen siitä edes joskus eroon. Monet vipit jouduin ottamaan mieheni sairastuessa vakavasti. Nyt tervehtyminen menossa, mutta muutama vuosi menee näitä maksellessa. Mies ei itse tiedä näistä, enkä häntä halua huolestuttaa.

      • Anonyymi

        Minulla on kohtuullistaminen onnistunut.
        Kunhan on ensin maksettu suurin osa velasta.
        Sitten laitan kyselyn: jos maksan loppuvelasta niin ja niin paljon, saanko loput anteeksi.
        Useimmiten pyydän anteeksi kuluista muutamaa kymppiä.
        Rahaa sekin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kohtuullistaminen onnistunut.
        Kunhan on ensin maksettu suurin osa velasta.
        Sitten laitan kyselyn: jos maksan loppuvelasta niin ja niin paljon, saanko loput anteeksi.
        Useimmiten pyydän anteeksi kuluista muutamaa kymppiä.
        Rahaa sekin on.

        Kuinka helvetissä näin vieläkin...
        Eikö tuo lopu häh?
        Uudet moukut samat koukut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe