Hän sai katseellaan minut sulamaan, niin etten tiennyt mitä olin tekemässä tai sanomassa. Hänen pelkkä läsnäolonsa ja hymynsä sai lämmön virtaamaan sisimpääni, ja tunsin miten hän veti minua puoleensa magneetin lailla. Olin myyty.
Kaikesta huolimatta tiesin koko ajan ettei tästä voi tulla mitään. Tunteideni vuoksi yritin unohtaa sen, mutta lopulta olin ristiriidan vuoksi romahtaa. Sain lopulta itseni ymmärtämään asian, ja välillemme jäi vain pelkkä lämpöaalto. Pidän siitä vieläkin huolta, ja saan siitä iloa. Mutta sydämeni tyhjyyttä se ei täytä. On löydettävä joku syliin otettavaksi ja käsillä hiveltäväksi, routani sulattajaksi, ja aidoksi rakkaudeksi, jolla täyttää puolityhjä sydämeni.
- Leer Hertz
Sulin, mutta tyhjäksi jäin
45
905
Vastaukset
- Anonyymi
No, olipa hyvä lämpöaalto. Ja sitten kätkit sen.
- Anonyymi
Miksi ei tullut mitään? Tunteet kuulostaa kuitenkin aika voimakkailta.
- Anonyymi
Miksi ei voinut tulla mitään? Teoriassa toisilleen sopivien välillä ei useinkaan lämpöaaltoa muodostu?
- Anonyymi
Hänen elämässään on asia, jota en voisi kumppaniltani hyväksyä. Kyse ei ole toisen toisen miehen lapsista tai vääristä päihteistä.
Olen mies ja kohde on nainen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen elämässään on asia, jota en voisi kumppaniltani hyväksyä. Kyse ei ole toisen toisen miehen lapsista tai vääristä päihteistä.
Olen mies ja kohde on nainen...Mikä se sellainen asia on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies ja kohde on nainen...Ehkäpä keskityt sellaiseen ihmiseen jonka voit hyväksyä ja jätät mälväämiset sikseen, olit provoilija tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies ja kohde on nainen...Minkälainen asia? Sivusta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies ja kohde on nainen...Varmaan varattu nainen joka pettää?
Et voisi jatkossa itse luottaa etteikö tekisi sulle samoin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan varattu nainen joka pettää?
Et voisi jatkossa itse luottaa etteikö tekisi sulle samoin?Ei nyt näinkään, mutta jääköön tämän puiminen tähän. Täällä on yllättäen ihimisiä, jotka voivat tunnistaa. En siksi halua paljastaa liikaa...
- Anonyymi
Juuri noinkin se voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt näinkään, mutta jääköön tämän puiminen tähän. Täällä on yllättäen ihimisiä, jotka voivat tunnistaa. En siksi halua paljastaa liikaa...
Puhuisit edes hänen kanssaan kunnolla. Olisi reilua molemmille, ja voihan olla, että et tiedä kaikkea siitä asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuisit edes hänen kanssaan kunnolla. Olisi reilua molemmille, ja voihan olla, että et tiedä kaikkea siitä asiasta.
Tiedän jopa enemmän kuin olisi ehkä tarpeen. Saa omat tunteeni tuntumaan hölmöiltä, vaikka en niitä muuten häpeile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän jopa enemmän kuin olisi ehkä tarpeen. Saa omat tunteeni tuntumaan hölmöiltä, vaikka en niitä muuten häpeile.
Olisi silti parempi puhua asiasta hänen kanssaan. Jos hän tuntee yhtä kovaa vetoa sinuun, on hänelle luultavasti tuskaista nähdä, että olet kiinnostunut, mutta et lähesty. Itselläni on yhden miehen kanssa samantapainen tilanne. Kumpikin tuntee voimakasta vetoa toiseen, mutta jostain syystä mies ei suostu puhumaan tunteistaan, eikä asia etene mihinkään. Kaikkein eniten kaivelee kun ei tiedä todellista syytä siihen, miksi mies pitää 'käsivarren mitan päässä'. Jos en kelpaa hänelle, olkoon niin. Mutta kertoisi edes miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies ja kohde on nainen...Rakastuitko ilotyttöön?
- Anonyymi
Mitä ihmeellistä tuossa on. Olit ihastunut toinen ei vastannut kuviteltua mielikuvaasi ja nyt itkettää.
- Anonyymi
Uli uli...
Tiesin asian kyllä, mutta on ihmeellistä miten asioita voi sulkea mielestään kun on ihastunut.
Turha tuomita miestä hölmöksi, jos ei halua nähdä koko totuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uli uli...
Tiesin asian kyllä, mutta on ihmeellistä miten asioita voi sulkea mielestään kun on ihastunut.
Turha tuomita miestä hölmöksi, jos ei halua nähdä koko totuutta.En oo sanonu ketään hölmöksi. Tottakai se sattuu kun tajuaa että toinen ei ole sellainen kuin kuvittelee.uliuuli itsellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uli uli...
Turha tuomita miestä hölmöksi, jos ei halua nähdä koko totuutta.Jos on kuvitelmissaan epärealistinen ja olettaa asioita, turha syyttää kohdetta siitä. Vastuu omasta pettymyksestä ei ole toisen vastuulla. -
Muut ovat meille velkaa, minkä luulimme saavamme heiltä?
- Anonyymi
Toivottavasti ei mulle :( Onko kohde tietoinen asiasta?
- Anonyymi
Tietää jotain, kun kerran asiasta puhuimme.
Ihan kaikkea en ole kertonut, etten turhaan sekoittaisi ajatuksiaan enempää. Hän pitää minua hyvänä tyyppinä ja luottaa minuun, joten en halunnut pilata sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikkea en ole kertonut, etten turhaan sekoittaisi ajatuksiaan enempää. Hän pitää minua hyvänä tyyppinä ja luottaa minuun, joten en halunnut pilata sitä.Kylläpä alkoi vaivaamaan. Mikä asia voi olla sellainen? Esiintyi toisena ihmisenä päästäksren lähemmäksi sinua?
Todella toivon, ettei olis mulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikkea en ole kertonut, etten turhaan sekoittaisi ajatuksiaan enempää. Hän pitää minua hyvänä tyyppinä ja luottaa minuun, joten en halunnut pilata sitä.Oletko pettänyt hänen luottamuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pettänyt hänen luottamuksen?
En, tietääkseni. Siksipä en edes anonyymipalstalla ala kaikkea kaivamaan auki. Ajatusten purkamisen voi tehdä myös paljastamatta toisesta liikaa. Hänen salaisuutensa säilyköön minun toimestani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä alkoi vaivaamaan. Mikä asia voi olla sellainen? Esiintyi toisena ihmisenä päästäksren lähemmäksi sinua?
Todella toivon, ettei olis mulle.On esiintynyt ihan omana itsenään, tiedän kyllä. Tuskinpa olet kuitenkaan hän, jostain pohjoisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, tietääkseni. Siksipä en edes anonyymipalstalla ala kaikkea kaivamaan auki. Ajatusten purkamisen voi tehdä myös paljastamatta toisesta liikaa. Hänen salaisuutensa säilyköön minun toimestani.
Tietääksesi? Kai se on kyllä tai ei?
Miksi yleensä aloit asiaa täällä purkaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikkea en ole kertonut, etten turhaan sekoittaisi ajatuksiaan enempää. Hän pitää minua hyvänä tyyppinä ja luottaa minuun, joten en halunnut pilata sitä.Hyvä ja luotettava tyyppihän se just läyryää toisen asioista internetissä luotettavan keskustelun sijaan, ettet olisi provo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveä ihminen olet :D ei helvetti
- Anonyymi
Ei oikea mies kirjoittele palstoille tällaisia.
- Anonyymi
Vaivaako enemmän se etten kerro kaikkea vai se, että ihan aikuinen heteromies voi haluta purkaa tänne päätään? V- tuttaa se miestäkin, jos tajuaa seisoneensa väärällä laiturilla odottamassa tavarajunaa pikajunan sijasta. Ja enempää en näille palstoille kirjoita, näkyy olevan nihilistejä liiaksi liikkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaivaako enemmän se etten kerro kaikkea vai se, että ihan aikuinen heteromies voi haluta purkaa tänne päätään? V- tuttaa se miestäkin, jos tajuaa seisoneensa väärällä laiturilla odottamassa tavarajunaa pikajunan sijasta. Ja enempää en näille palstoille kirjoita, näkyy olevan nihilistejä liiaksi liikkeellä.
Eikö mitään jälkeensä jattänyt muka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö mitään jälkeensä jattänyt muka?
Se tavarajuna ei kuvaa mitenkään henkilön ulkoista olemusta, ei todellakaan. Ei vaan ole oikea kyyti minulle joutua karjavaunuun, niin monien muiden miesten seuraksi...
Sai myös ymmärtämään, että se viereisen laiturin pikajuna on paljon mielenkiintoisempi ja hienompi kuin aluksi tajusinkaan. Ikävä vaan kun se ehti jo lähteä, ehdinkö vielä soittaa seuraavalle asemalle ja pyytää odottamaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tavarajuna ei kuvaa mitenkään henkilön ulkoista olemusta, ei todellakaan. Ei vaan ole oikea kyyti minulle joutua karjavaunuun, niin monien muiden miesten seuraksi...
Sai myös ymmärtämään, että se viereisen laiturin pikajuna on paljon mielenkiintoisempi ja hienompi kuin aluksi tajusinkaan. Ikävä vaan kun se ehti jo lähteä, ehdinkö vielä soittaa seuraavalle asemalle ja pyytää odottamaan?Tiedätkö että hänellä on monta vai luuletko vain? Uskotko huhuja vai oketko ottanut adiasta selvää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sai myös ymmärtämään, että se viereisen laiturin pikajuna on paljon mielenkiintoisempi ja hienompi kuin aluksi tajusinkaan. Ikävä vaan kun se ehti jo lähteä, ehdinkö vielä soittaa seuraavalle asemalle ja pyytää odottamaan?Mulla ei ole ketään muuta miestä mielessä, kuin sinä. Elämässäni sinä et ole, vaan joku muu. Ei ole ollut hetkeä ilman ajatusta susta, siitä lähtien, kun sut näin 1. kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole ketään muuta miestä mielessä, kuin sinä. Elämässäni sinä et ole, vaan joku muu. Ei ole ollut hetkeä ilman ajatusta susta, siitä lähtien, kun sut näin 1. kerran.
Meneeköhän ihan oikealle henkilölle?
En ole antanut mitään tunnistettavia seikkoja... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneeköhän ihan oikealle henkilölle?
En ole antanut mitään tunnistettavia seikkoja...osuu vaan ja kuvitelmat myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osuu vaan ja kuvitelmat myös.
Täällä erehtyy välillä itse kukin luulemaan anoa joksikin tuntemakseen/toivomakseen henkilöksi. Sen verran voin paljastaa lisää, että työskentelemme molemmat samassa työpaikassa. Ihan vain rajatakseni väärinymmärryksiä vähemmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä erehtyy välillä itse kukin luulemaan anoa joksikin tuntemakseen/toivomakseen henkilöksi. Sen verran voin paljastaa lisää, että työskentelemme molemmat samassa työpaikassa. Ihan vain rajatakseni väärinymmärryksiä vähemmälle.
Mistä olet saanut sen käsityksen että olisit yksi monista miehistä hänen elämässään?
- Anonyymi
Naisella oli vissiin avanne, ärtyvä paksusuoli tai vähintään karvainen syylä nenänpäässä.
Uliuli, kyllä harmittaa. - Anonyymi
Oletko aivan varma että tiedät asioiden oikean laidan?
Olet siis itse nähnyt tai suoraan tämän naisen kanssa asiasta keskustellut?!
Mieti jos vain luulet jostain syystä jotain ja se ei olekaan totta. Lämpimästi suosittelen suoraa keskustelua asiasta.- Anonyymi
Tiedän asian, koska kuulin sen häneltä itseltään. Kertoi, jotten kuulisi ensin muualta. Fiksu veto häneltä sinänsä. Siltikin onnistuin pyyhkimään sen lähes kokonaan muistista pois pitkäksi ajaksi.
Vahva on hänen vaikutuksensa kyllä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän asian, koska kuulin sen häneltä itseltään. Kertoi, jotten kuulisi ensin muualta. Fiksu veto häneltä sinänsä. Siltikin onnistuin pyyhkimään sen lähes kokonaan muistista pois pitkäksi ajaksi.
Vahva on hänen vaikutuksensa kyllä...Palstaksi aiheellesi sopii ihastumisen sijaan katkeruus. Mene sinne ettet vaikuta ihastuneiden mieliin mitkä ovat ihastuneina muutenkin myllerryksissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaksi aiheellesi sopii ihastumisen sijaan katkeruus. Mene sinne ettet vaikuta ihastuneiden mieliin mitkä ovat ihastuneina muutenkin myllerryksissä.
Hirveä ihminen keksii tällaisia julkiselle palstalle. Saastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveä ihminen keksii tällaisia julkiselle palstalle. Saastaa
En ole suinkaan katkera, vaan pettynyt siitä etten halunnut nähdä kaikkea. Ja ihastuneet tuskin tätä ketjua jaksavat lukea, vaikka hyvä ehkä olisi. Kuohunnan keskellä ei näe kaikkea...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole suinkaan katkera, vaan pettynyt siitä etten halunnut nähdä kaikkea. Ja ihastuneet tuskin tätä ketjua jaksavat lukea, vaikka hyvä ehkä olisi. Kuohunnan keskellä ei näe kaikkea...
Et ole hyvä ihminen, oikea mies ei vaivaudu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hyvä ihminen, oikea mies ei vaivaudu
Jospa oikea mies vaivautuu taas parin viikon jälkeen selventämään jotain.
Sain tällä purettua päätäni, mutta toivottavasti en paljastanut liikaa ko. henkilön asioita. Sivullinen ei voi tietää kenestä on kyse, mutta hän tunnisti/ tunnistaa itsensä. Ja kaikki junavertaukset ovat omia mielikuviani, en tarkoita loukata niillä. Se viereisen raiteen pikajuna ei sitten tainnutkaan olla niin hieno kuin luulin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808