Vesipumppuko sökö? Kauhee ääni tyhjäkäynnillä ja kierroksilla kovenee.Pystyy ajaa normaalisti.ääni kuuluu jakopään puolelta.-98vm 1.8.syö öljyä paljon ja savuttaa kylmänä kunnolla.ei pala valoja mittaristossa.ei tuu ääni tehostajasta kun kääntelee rattia niin ei ääni muutu tyhjäkäynnillä.nestettä on jäähyttimessä.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Onhan siellä koneen päädyssä muutakin tavaraa mikä pyörii, kuin vesipumppu.
Apulaitehihnan kiristin ja laturi nyt tulee ensimmäisenä mieleen.- Anonyymi
Ei ole apulaitteille kiristimiä.laturilla kieryden säätö ja ohjaustehostimen pumpulla toinen kireys säätö.kampi ot ja la kampi vp.
- Anonyymi
Remmi irti ja käsin pyörittelee pyöriä ja tunnistelee miltä tuntuu.
- Anonyymi
Mulla oli joskus vm. -82 Mazda 323 josta meni vesipumppu ja ääni oli suunnilleen kuin betonimyllyssä olisi irtokiviä pyöritellyt. Melko varmasti laakeri meni paskaksi. Ei vuotanut vielä jäähdytysnestettä, pumppu meni pikaisesti vaihtoon.
- Anonyymi
Mulla oli -89 626 jossa alkoi vesipumppu lorottamaan nesteitä ulos, ei pitänyt mitään ylimääräistä ääntä.
- Anonyymi
Mul ei ole ollut mätzää eikä tule!
- Anonyymi
Vesipumppu lähes rikki.Osa letkuista kuumia ja kylmiä.hävittänyt nestettäkin.Lämmöt pysyny normaalissa.Veemäinen vaihettava pumppu.....Ei ole jakojihna käytttöinen pumppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520