Mua pelottaa

Anonyymi

Kaipaan sua ja pelkään sua. Tai ehkä pelkään vaan sitä, että tunteeni joutuu nollaukseen. Tämä reilu kolmeviikkoinen päättyy suuntaan tai toiseen pian. Ehkä. En jaksa enää näitä palstoja, oon vähän liian herkässä mielentilassa tänne. Kaipaan lämpöä ja inhimillisyyttä.

60

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkö, itse pelkään juuri sitä että tämän paikan kirjoitukset vaikuttavat juuri noin että epäilyksiä ja pelkoja kasaantuu, vielä kun askelmerkit ovat vasta alkaneet seljetä irl.
      Täällä en viihdy kuin sen verran että olen toivonut löytäväni hänet täältä ja tunnen että se voi olla totta. Kolmisen viikkoa ja tietyt taiat. :) Kun vain pääsen hänen kanssaan liveen missä tunnen hänen ja minun välillä juuri kaipaamaasi lämpöä ja tasapainoisuutta, niin nämä palstat jää kokonaan.

• Anonyymi

Kiitos sanoistasi. Sä oot ihana. Sen kuulee jo sun äänestä, en vaan heti tajunnut sitä ihan ensikuulemalla:) Meidän taika kantoi tänne ja se kantaa poiskin. Oot vaan ihana. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Aivan totta. Mitään ihmissuhteita ei täällä luoda. Voi sopia kontaktin luomiseen sosiaalisista peloista kärsiville, mutta totuus paljastuu livessä. Ja kemiaahan ei tunne, eikä synny myöskään kirjoittelemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sanoistasi. Sä oot ihana. Sen kuulee jo sun äänestä, en vaan heti tajunnut sitä ihan ensikuulemalla:) Meidän taika kantoi tänne ja se kantaa poiskin. Oot vaan ihana. Hyvää yötä.

Hyvää yötä, itse olet myös vähintään yhtä ihana ja kiitos, olit ilokseni jo nyt ja sait minut hymyilemään. :) Nuku hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä, itse olet myös vähintään yhtä ihana ja kiitos, olit ilokseni jo nyt ja sait minut hymyilemään. :) Nuku hyvin.

Tulin vielä vilkaisemaan sun sanoja. Nukahdan hymy huulilla niiden viereen. Nuo muut viestit tuolla ei oo multa, ettet vahingossa luule niiden olevan mun ajatuksia. Mulla ei ole tähän aikaan enää ajatuksia, mutta olisiko mulla joskus sut vieressä...haaveilen unissani :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi vielä nuo mun yölliset sanat että päättyy suuntaan tai toiseen . Ei pääty, alkaa vasta :) oot ihana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi vielä nuo mun yölliset sanat että päättyy suuntaan tai toiseen . Ei pääty, alkaa vasta :) oot ihana

Niinhän meidän tarina on vasta nousemassa siiville (vaikka leijun jo nyt) ja kerron vielä että sun puhe kuulostaa korvissani aivan laulamiselta, ihana :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän meidän tarina on vasta nousemassa siiville (vaikka leijun jo nyt) ja kerron vielä että sun puhe kuulostaa korvissani aivan laulamiselta, ihana :)

sehän vähän oudolle kuulostaa, mahtaa olla aikamoista kiekumista sun korvissas:)
        Sulla on maailman lempein ääni, sellainen lämmin. Menee makuuhuoneosastolle:) Jo toinen asia sussa mikä vie multa jalat alta, toinen jo käsiteltiin aiemmin:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sehän vähän oudolle kuulostaa, mahtaa olla aikamoista kiekumista sun korvissas:)
        Sulla on maailman lempein ääni, sellainen lämmin. Menee makuuhuoneosastolle:) Jo toinen asia sussa mikä vie multa jalat alta, toinen jo käsiteltiin aiemmin:)

Juu ja mulla on kaikki jo valmiina, sellaiseen kostoon ettet tule sitä koskaan hyväksymään :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja mulla on kaikki jo valmiina, sellaiseen kostoon ettet tule sitä koskaan hyväksymään :)

vastaat väärälle, ei kellään oo mitään kostettavaa mulle. Erehdyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku huuteli tuohon väliin, ja paljon ihanammalta kuulostat ja se on laulavaa nuottia se, aivan käsittämätöntä kun äänesikin tuntuu aivan täydelliseltä :) Voitaispa nähdä lähipäivinä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku huuteli tuohon väliin, ja paljon ihanammalta kuulostat ja se on laulavaa nuottia se, aivan käsittämätöntä kun äänesikin tuntuu aivan täydelliseltä :) Voitaispa nähdä lähipäivinä..

Sua näkisin mielelläni ihan joka päivä, koko ajan. Uskothan sen:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin. Hyvää yötä nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin. Hyvää yötä nyt.

Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaanko nähdä lähipäivinä? ennen joulua? vai ei koskaan enää:(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaanko nähdä lähipäivinä? ennen joulua? vai ei koskaan enää:(

Jatkan vielä. ei koskaan ei oo mulle vaihtoehto, sen vaan äsken tuskissani tuohon skriivailin. oot ihana. Missä oot? Ootko selvinnyt myrskystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän palstan kirjoituksiin uskominen vaatii luovaa ajttelua ja rajansa kaikella. Me jatketaan livessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko mennä vaikka Viha palstalle tai hankkia joku lääkitys tuohon sinun psykoosiin? Täällä on ihmiset ikävöimässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän palstan kirjoituksiin uskominen vaatii luovaa ajttelua ja rajansa kaikella. Me jatketaan livessä.

Selvennätkö vähän mitä???? en ymmärrä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos me jatketaan vain livessä, siihen menee aikaa. Oot hidas kuitenkin (luulisin). Pitäähän meillä olla tämä yhteys siihen asti. Ehkä ymmärrän mitä tarkoitat, luulen ymmärtäväni, en vaan yhtään jaksaisi odottaa enää, sori että hätäilen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos me jatketaan vain livessä, siihen menee aikaa. Oot hidas kuitenkin (luulisin). Pitäähän meillä olla tämä yhteys siihen asti. Ehkä ymmärrän mitä tarkoitat, luulen ymmärtäväni, en vaan yhtään jaksaisi odottaa enää, sori että hätäilen.

No jos jo viikko viime näkemästä ja anonyymejä palstat täynnä niin vähän varmempi pitäisi olla kenelle täällä kirjoittaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos jo viikko viime näkemästä ja anonyymejä palstat täynnä niin vähän varmempi pitäisi olla kenelle täällä kirjoittaa..

ok, jos susta siltä tuntuu nyt ykskas kaikkien sanojen jälkeen niin menen pois. Hei sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok, jos susta siltä tuntuu nyt ykskas kaikkien sanojen jälkeen niin menen pois. Hei sitten.

Eli pitäisikö tuntemattomille kirjoittaa edelleen, mikä on sun etunimen keskimmäinen kirjain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli pitäisikö tuntemattomille kirjoittaa edelleen, mikä on sun etunimen keskimmäinen kirjain?

Ootko tuo sama jonka kanssa tässä aiemmin juttelin, siis se, joka vastasi aloitukseen? Jotenkin et nyt "kuulosta" enää samalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko tuo sama jonka kanssa tässä aiemmin juttelin, siis se, joka vastasi aloitukseen? Jotenkin et nyt "kuulosta" enää samalta.

Olen sama ja ensimmäinen viestini oli tuo eilisen 01:15, näkemättömyys vain vaivaa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sama ja ensimmäinen viestini oli tuo eilisen 01:15, näkemättömyys vain vaivaa. :)

sanoitko jossain, että nähtiin viikko sitten? ei nähty. en ainakaan ole huomannut. nähtiin tuo aloituksessa mainittu 3 viikkoa sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

selvennän vähän. en tarkoittanut, että ventovieraille pitäisi kirjoitella. Itsehän sanoin, että haluan täältä pois, tuossa aloituksessa. Jos me ei olla ketä luullaan, lopetetaan. Mutta niistä aiemmista taikaketjuista ymmärsin, että aika samanlainen tilanne meillä on. Ja tässä tuo aikakin mätsäsi. Ehkä erehdyin. Jos mua ei täällä kukaan kaipaa, katoan yhtä äkkiä kun tulinkin:) Mitäpä täällä yksin unelmiaan kannattelee, jos toista ei ole. Mutta haluan olla varma ettet ole hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

selvennän vähän. en tarkoittanut, että ventovieraille pitäisi kirjoitella. Itsehän sanoin, että haluan täältä pois, tuossa aloituksessa. Jos me ei olla ketä luullaan, lopetetaan. Mutta niistä aiemmista taikaketjuista ymmärsin, että aika samanlainen tilanne meillä on. Ja tässä tuo aikakin mätsäsi. Ehkä erehdyin. Jos mua ei täällä kukaan kaipaa, katoan yhtä äkkiä kun tulinkin:) Mitäpä täällä yksin unelmiaan kannattelee, jos toista ei ole. Mutta haluan olla varma ettet ole hän.

Hyvin samanlainen tilanne tosiaan ellemme ole juuri "me", kummastuttaa kyllä kovasti. :) Me ollaan nähty viimeksi viikko sitten ja kolmisen viikoa sitten "herättiin", satun tietämään hänen nimensä ja luulen ettei hän tiedä vielä minun.
        Tunteiden kanavoinnillehan nämä palstat ovat oivia ja olisi huikea sattuma löytää kaivattunsa täältä, mutta tunteiden selventäminen on itselle pääasia. Tämän keskustelun voinemme päättää tähän jos emme ole "me". :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin samanlainen tilanne tosiaan ellemme ole juuri "me", kummastuttaa kyllä kovasti. :) Me ollaan nähty viimeksi viikko sitten ja kolmisen viikoa sitten "herättiin", satun tietämään hänen nimensä ja luulen ettei hän tiedä vielä minun.
        Tunteiden kanavoinnillehan nämä palstat ovat oivia ja olisi huikea sattuma löytää kaivattunsa täältä, mutta tunteiden selventäminen on itselle pääasia. Tämän keskustelun voinemme päättää tähän jos emme ole "me". :)

Kaikki täsmää paitsi tuo viikko sitten näkeminen. Munkin herääminen tapahtui 3 viikkoa sitten, en tiedä hänen nimeänsä, hän tietää mun (en tiedä muistaako tai suoko sille ajatustakaan, ei varmaankaan). Mutta en ole ollut häneen missään kontaktissa viikko sitten. Sanoit tässä viestiketjussa, että etsit häntä myös, eli ei pelkkää kanavointia. Oltiin samanlaisella reissulla. Sellaista "jospa sittenkin" ajattelua. Haihattelua kai sitten. Mä ikäänkuin jämähdin ensin koneelle, googlettelin sitä ja tätä ennenkuin eksyin tänne, siitä on vasta joku pari viikkoa.

Mä ajattelin jo tänne tullessa, että jouluun asti näitä palstoja ja sitten pois. Niin tässä sitten kävi, että ennustin oikein. Toivottavasti en jää näille palstoille jumiin yksin. Se vasta turhauttavaa olisi. Kerran hänet (eli sut) täältä "löysin", ei taida löytyä toista kertaa:) Se sun kuvaama ihana tuntemus, oli sama minkä mä tunsin. Toivon, että te saatte toisenne. On se hyväksyttävä, että tämä uni päättyy nyt. Se on sanottava, että sun ja hänen yhdistelmästä tulisi täydellinen paketti. Hyvää joulua sulle jokunen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ps. ehkä olitkin se oikea, mutta tulit katumapäälle:) No ei , onnea elämääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ps. ehkä olitkin se oikea, mutta tulit katumapäälle:) No ei , onnea elämääsi.

Taidetaan olla eri ihmisiä kun me emme millään reissulla tavanneet vaan ihan arkiasioissa ja samoja tuntemuksia olemme tässä keskustelun lomassa sinun kanssasi tunteneet kuin myös kaipaamani kanssa. :) Toivottavasti itsekin löydät hänet ja olet ihanan oloinen persoona niin saisit arvoisesi kumppanin, ja hyvää joulua sinullekin, kukatar. :)

Luulen että tuskin olet hän kenelle kirjoittelin tässä aiheessa enkä kadu tätä lainkaan, ellen sitten aiheuttanut sulle mitään haittaa vaikka samassa veneessä keikuttiin. :)
        Onnea jatkoon sinullekin.

Hyvää yötä vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidetaan olla eri ihmisiä kun me emme millään reissulla tavanneet vaan ihan arkiasioissa ja samoja tuntemuksia olemme tässä keskustelun lomassa sinun kanssasi tunteneet kuin myös kaipaamani kanssa. :) Toivottavasti itsekin löydät hänet ja olet ihanan oloinen persoona niin saisit arvoisesi kumppanin, ja hyvää joulua sinullekin, kukatar. :)

Luulen että tuskin olet hän kenelle kirjoittelin tässä aiheessa enkä kadu tätä lainkaan, ellen sitten aiheuttanut sulle mitään haittaa vaikka samassa veneessä keikuttiin. :)
        Onnea jatkoon sinullekin.

Hyvää yötä vielä.

Ei me missään samassa reissussa tavattu, ihan arjessa mekin. Tarkoitin, että sun kanssa tämä palstareissu oli samantapainen. En etsi häntä, yritän kanavoida tämän ihastuksen johonkin muuhun tekemiseen, kunnes unohtuu. Ja välttelen mahdollisuutta törmätä häneen pitkään, ehkä ikuisesti. Ei häntä kiinnosta oikeasti, se tuntemus vaan sai mut toivomaan. Ja siksi mua nolottaa edes nähdä häntä. Jos hänellä olisi sama vahva tunne kun mulla, tuskin olisi hiljaa. Näin vahvaa tunnetta on sääli jättää käyttämättä, mutta minkäs teet :)

• Niiminuakin pelottaa ja kaipaan.

• Olisin tahtonut rakentaa ystävyyttä siitä olisi varmasti tullut vahva vuosien kuluessa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olisin tahtonut rakentaa ystävyyttä siitä olisi varmasti tullut vahva vuosien kuluessa.

Niin sinä varmasti ajattelet ja toiselle se olisi ollut vain yhtä helvettiä ja tuskaa. Etkö sinäkään tajua sitä ettei ihmisiä kiinnosta pätkän vertaa ylimääräiset haittavat tunteet? Niistä ei ole mitään muuta kuin haittaa normaalille elämälle. Kaikki häviää ympäriltä, ystävät, työt, opiskelut, terveys, kaikki mahdollinen ja vain sen takia että joku toinen ajattelee toisen tyykkäävän tunteista. Etkö ymmärrä kuinka huono negatiivinen hinta sillä kaikella on? Sinä et ole niin kuin ne jotka kärsivät eivätkä he ole sinä joka vain nauttii.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olisin tahtonut rakentaa ystävyyttä siitä olisi varmasti tullut vahva vuosien kuluessa.

Helvetti että vihaan tuollaisia ihmisiä jotka ajattelevat vain itseään.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin sinä varmasti ajattelet ja toiselle se olisi ollut vain yhtä helvettiä ja tuskaa. Etkö sinäkään tajua sitä ettei ihmisiä kiinnosta pätkän vertaa ylimääräiset haittavat tunteet? Niistä ei ole mitään muuta kuin haittaa normaalille elämälle. Kaikki häviää ympäriltä, ystävät, työt, opiskelut, terveys, kaikki mahdollinen ja vain sen takia että joku toinen ajattelee toisen tyykkäävän tunteista. Etkö ymmärrä kuinka huono negatiivinen hinta sillä kaikella on? Sinä et ole niin kuin ne jotka kärsivät eivätkä he ole sinä joka vain nauttii.

Minähän kärsintu läpi elämän ja tarviin ystäviä jotka tukee minua kuin minä heitä ikävä kyllä tällä hetkellä olen vasta yhden selättänyt ongelma jäljellä on vielä muutama.

Elämä on selviytymistä, pelko vain lamauttaa. Voin sanoa en tiedä miksi elämä pitää minun kohdalla tehdä niin vaikeaksi.
        Eikä elämästä voi ottaa vain kermat päältä kyllä se on koko kakku.
        Tiedän kun teen oikein etten kadu elämistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis tällä hetkellä ratkaissut uusista ongelmista yhden. Syynissä kun ollaan. Tiedätkö minä sain luvan kasvattaa kotihoitoa että ei päiväkodissa erityislasta ja ihmettelivät mikä siinäkin on etten saisi.

Lapseni tunteet menevät hyvin korkealle ja harjoittelemm tunteiden säätelyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Helvetti että vihaan tuollaisia ihmisiä jotka ajattelevat vain itseään.

Minä ajattelen kaikkia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minä ajattelen kaikkia.

Niin juuri, et ymmärrä kuinka huolta se voi tuntua kun ajattelet heitä, et ajattele ollenkaan kuinka pahalta muista tuntuu vaan pelkästään itseäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri, et ymmärrä kuinka huolta se voi tuntua kun ajattelet heitä, et ajattele ollenkaan kuinka pahalta muista tuntuu vaan pelkästään itseäsi.

Kyllä ajattelen koska olen empaattinen ja sympaattinen.
        Tiedän miltä muista tuntuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä kuvittelet etten tunne heidän tunteita kärsin niistä sen vuoksi yritän ratkaista niitä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Miksi ihmeessä kuvittelet etten tunne heidän tunteita kärsin niistä sen vuoksi yritän ratkaista niitä.

Ehkä sinun olisi aika vain mennä nukkumaan, jos vaikka mieli hiukan virkistyisi.

• Anonyymi

En kaipaa mitään muuta kuin oman aidon kirkkaan mielen ilman yhtäkään häiritsijää. En rakkautta, en lämpöä, en yhtään tunnetta, en edes hyvää tunnetta, se ei tunnu hyvältä. En ole koskaan tuntenut kuvitellun olevan hyvää. Ainoa mikä voi olla hyvää on täysi tyhjyys ja kirkas mieli vailla yhtään tunnetta.

• Anonyymi

Jos jokin on voinut tuhota elämäni ovat ne tunteet. Kaikki mahdollinen on mennyt niiden paskojen tunteiden takia pieleen. Arvaa vituttaako? Kyllä, tunteet eivät ole osa ihmisen elämää, eikä ihminen voi hyvin kun se tuntee liian hyvin. Aina kun herkkä tuntee se voi todella huonosti ja ainoa keino on tukahduttaa ne päihteillä. Kukaan ei ymmärrä kuinka paljon herkkä kärsii kun se tuntee. Olen aina sanonut että herkkyys on huonoin asia minkä ihminen voi syntyessääm saada ja olenkin alkanut verrata sitä vakaviin sairauksiin, niin paljon siitä on vain haittaa normaalille elämälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jokin on voinut tuhota elämäni ovat ne tunteet. Kaikki mahdollinen on mennyt niiden paskojen tunteiden takia pieleen. Arvaa vituttaako? Kyllä, tunteet eivät ole osa ihmisen elämää, eikä ihminen voi hyvin kun se tuntee liian hyvin. Aina kun herkkä tuntee se voi todella huonosti ja ainoa keino on tukahduttaa ne päihteillä. Kukaan ei ymmärrä kuinka paljon herkkä kärsii kun se tuntee. Olen aina sanonut että herkkyys on huonoin asia minkä ihminen voi syntyessääm saada ja olenkin alkanut verrata sitä vakaviin sairauksiin, niin paljon siitä on vain haittaa normaalille elämälle.

Tuossa on ihan asiaa mitä allekirjoitan herkkänä ihmisenä. Mutta olen siltikin, ehkä ennemmin herkkä kuin liian kova ja tunteeton. Kyllä välillä sattuu ja lujaa sattuukin ja joskus tai itseasiassa monesti on tuntunut, että pakahtuu niistä tunteista, eikä kestä enää elämää niiden kanssa. Mutta myös onnen tunteen kokee sitten taas vastaavasti niin voimakkaasti, etten usko että kovat siihen koakaan kykenee. Se on sellaista jatkuvaa tasapainoilua tunteiden äärirajoilla herkällä ihmisellä. Päihteillä itsekin on toisinaan pakko lääkitä itseään, kun muuten ei kestä. Pidemmän päälle se ei tietenkään toimi, mutta aina siinä pahimmassa akuutissa vaiheessa, niiden avulla siitä pääsee yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitää kyllä oikeesti mennä hoitoon. Oot varmaan masentunut ja päihteet vain pahentaa tilannetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on ihan asiaa mitä allekirjoitan herkkänä ihmisenä. Mutta olen siltikin, ehkä ennemmin herkkä kuin liian kova ja tunteeton. Kyllä välillä sattuu ja lujaa sattuukin ja joskus tai itseasiassa monesti on tuntunut, että pakahtuu niistä tunteista, eikä kestä enää elämää niiden kanssa. Mutta myös onnen tunteen kokee sitten taas vastaavasti niin voimakkaasti, etten usko että kovat siihen koakaan kykenee. Se on sellaista jatkuvaa tasapainoilua tunteiden äärirajoilla herkällä ihmisellä. Päihteillä itsekin on toisinaan pakko lääkitä itseään, kun muuten ei kestä. Pidemmän päälle se ei tietenkään toimi, mutta aina siinä pahimmassa akuutissa vaiheessa, niiden avulla siitä pääsee yli.

Ihmiset ovat yksilöitä edelleen. Se että joku toinen tuntee herkkänä hyvät asiat paremmin ei tarkoita jonkun toisen herkän kokevan samoin. Itse koen kaikki tunteet negatiivisena ja ahdistavana, suoraan kuvattuna järkyttäviltä. En ole mitään kamalampaa elämäni aikana kokonut kuin tunteet ja vihaan niitä enemmän kuin mitään muuta maailmassa. En voisi verrata edes yhdenkään poismenneen läheisen kuolemaa siihen mitä helvettiä ja tuskaa tunteet elämässäni aiheuttaa. Toista vastaavaa elämän tuhoajaa ei ole olemassa, oli se sitten minkälainen tunne tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitää kyllä oikeesti mennä hoitoon. Oot varmaan masentunut ja päihteet vain pahentaa tilannetta.

Se ettei välitä tunteista tarkoita että olisi masentunut. Muutenkin tuokin on vain sinun oma mielipiteesi. Päihteet eivät pahenna yhtään mitään, vaan ne joiden mielestä ne pahetavat jotain. Tämä tiedetään ja kaikki tuollainen vastaava on täysin turhaa. Ei ole olemassa mitään apuja, hoitoja ja muita. On vain ihmisen oma elämä joka olisi täydellinen ilman tunteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Se ettei välitä tunteista tarkoita että olisi masentunut. Muutenkin tuokin on vain sinun oma mielipiteesi. Päihteet eivät pahenna yhtään mitään, vaan ne joiden mielestä ne pahetavat jotain. Tämä tiedetään ja kaikki tuollainen vastaava on täysin turhaa. Ei ole olemassa mitään apuja, hoitoja ja muita. On vain ihmisen oma elämä joka olisi täydellinen ilman tunteita.

Voin sanoa että lääkäriltä saa lääkkeitä siihenkin . Mies käytti lääkkeitä vuosia sitten ei mitään tunteita minua kohtaan värissy vaikka olisit juossut seinään päin. Se vaan pahemmin ei välittänyt se oli vielä pahempi.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Voin sanoa että lääkäriltä saa lääkkeitä siihenkin . Mies käytti lääkkeitä vuosia sitten ei mitään tunteita minua kohtaan värissy vaikka olisit juossut seinään päin. Se vaan pahemmin ei välittänyt se oli vielä pahempi.

Jokainen tietää että lääkkeet joita lääkäreillä on tarjota on täysin surkeita. Niillä ei ole mitään tekemistä tälläisten juttujen kanssa. Kokeilin toista kymmentä ahdistuslääkettä/masennus ja voin sanoa että niitä ei kannata syödä mihinkään tarkoitukseen. Masennukseen ne eivät auta, ahdistusta ne eivät vie pois ja ainoa mitä niistä saat on tajuton määrä lisäkiloja, kaikenlaisia sydänongelmia ja moninkerroin pahempaa oloa mitä jo oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen tietää että lääkkeet joita lääkäreillä on tarjota on täysin surkeita. Niillä ei ole mitään tekemistä tälläisten juttujen kanssa. Kokeilin toista kymmentä ahdistuslääkettä/masennus ja voin sanoa että niitä ei kannata syödä mihinkään tarkoitukseen. Masennukseen ne eivät auta, ahdistusta ne eivät vie pois ja ainoa mitä niistä saat on tajuton määrä lisäkiloja, kaikenlaisia sydänongelmia ja moninkerroin pahempaa oloa mitä jo oli.

Kaksoissokkotutkimuksissa on otettu verrokkiryhmiä ja tulos aina sama. Lääkkeiden vaikutus on ollut joko sama kuin plasebolla tai jopa huonompi ja siihen kun lisää haittavaikutukset niin tulos on selvä.

• Anonyymi

Minä olen toista mieltä. Olen tunneherkkä ja meidän puoli sukua on. Puolet suvusta syö jotain ahdistus/masennuslääkettä tunteiden tasaamiseen kun tunnetaan niin voimakkaasti tunteet laidasta laitaan. Tämä on yleistä taiteilijapiireissä.

• Anonyymi

Tarkoitatko maanis-depressiivisyyttä? Siinähän ihminen on kuin vuoristoradassa ja hänen on itsensäkin vaikea pysyä ajatustensa ja tunteidensa perässä. Äärilaidat vaihtelee usein syvästä masennuksesta maniaan, jolloin kontrolli elämästä lähtee lapasesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko maanis-depressiivisyyttä? Siinähän ihminen on kuin vuoristoradassa ja hänen on itsensäkin vaikea pysyä ajatustensa ja tunteidensa perässä. Äärilaidat vaihtelee usein syvästä masennuksesta maniaan, jolloin kontrolli elämästä lähtee lapasesta.

En tarkoita maanis-deppressiiviyttä. 😁 Vaan ihan herkkiä, tunteellisia ihmisiä. Ja silkkaa ihmisen biologiaa. Kun aivojen alueiden välittäjäaineet laskevat/nousevat epäsuhtaan milloin mistäkin syystä, niin herkkä ja tunteellinen ihminen kokee näistä johtuvat muutokset voimakkaammin. 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoita maanis-deppressiiviyttä. 😁 Vaan ihan herkkiä, tunteellisia ihmisiä. Ja silkkaa ihmisen biologiaa. Kun aivojen alueiden välittäjäaineet laskevat/nousevat epäsuhtaan milloin mistäkin syystä, niin herkkä ja tunteellinen ihminen kokee näistä johtuvat muutokset voimakkaammin. 🤗

Vielä jatkoa edelliseen. Tytär jo teini-iässä mietti onko hän maanis-deppressiivinen kun tuntee niin voimakkaasti ilot ja surut ja kaikki siltä väliltä. Mutta eipä ole ikinä diagnoosia tullut. 😊 Vaan tunteellinen, herkkä, fiksu nuori nainen. 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä jatkoa edelliseen. Tytär jo teini-iässä mietti onko hän maanis-deppressiivinen kun tuntee niin voimakkaasti ilot ja surut ja kaikki siltä väliltä. Mutta eipä ole ikinä diagnoosia tullut. 😊 Vaan tunteellinen, herkkä, fiksu nuori nainen. 🤗

Ei tunteet ole maanis-depressiivisyyttä. Silloin, kun ihminen "ei pysy omien tunteidensa ja ajatusten perässä" ja kärsii siitä sen seurauksista, se on silloin ongelma. Ei myöskään herkkyys, ei edes erityisherkkyys, ole sairautta.

Itse ajattelen, että herkkyys on parhaimmillaan vahvuutta, silti herkänkin on tiedostettava omat rajansa ja suojattava itsensä liialliselta tunteellisuudelta tai liialliselta samaistumiselta toisten tunteisiin. Omiin tai toistenkaan tunteisiin ei tarvitse mennä liian syvälle ainakaan jatkuvasti, koska se on kuluttavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tunteet ole maanis-depressiivisyyttä. Silloin, kun ihminen "ei pysy omien tunteidensa ja ajatusten perässä" ja kärsii siitä sen seurauksista, se on silloin ongelma. Ei myöskään herkkyys, ei edes erityisherkkyys, ole sairautta.

Itse ajattelen, että herkkyys on parhaimmillaan vahvuutta, silti herkänkin on tiedostettava omat rajansa ja suojattava itsensä liialliselta tunteellisuudelta tai liialliselta samaistumiselta toisten tunteisiin. Omiin tai toistenkaan tunteisiin ei tarvitse mennä liian syvälle ainakaan jatkuvasti, koska se on kuluttavaa.

Herkkyys on vahvuutta, varsinkin kun elämänkokemusta takana. 🤗👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ei pysy omien tunteidensa ja ajatusten perässä"
        => Nainen aina kuukautisten aikaan. Ja ihan terveet naiset. Ei kaikki, osa. Mulla just tässä hetkellä on;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyys on vahvuutta, varsinkin kun elämänkokemusta takana. 🤗👍

Miten joku voi ajatella herkkyyden vahvuudeksi. Itseltäni se on vienyt kaiken oleellisen ilon elämästä. Mikä se vahvuus on jos täriset joka paikassa ja koko ajan tuntuu pahalta? Näen itseni herkkyyden takia erittäin heikkona ja sopimattomana yhteiskuntaa, en pärjää oikeasti vahvojen ihmisten seurassa ja niitä alkaa vain pelkäämään. En ole koskaan kuullut yhdenkään herkän sanoneen saaneensa jotain hyvää herkkyyden takia. Näen herkkyyden vakavana sairautena johon ei ole parannusta. Päivät menee pelossa ja tuskassa, surua pahaa oloa ja epätietoisuutta, sitä on herkkyys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6053
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe