todella hyvin ruokailupaikkoja. Laskin äkkiseltään että 15 paikkaa missä saa nälän lähtemään. Ajattelin vaan että taitaa toi Herättäjän rakennuksen ruokailupaikka olla jo vähän liikaa !!!!!!!
Lapuan keskustassa ja tuntumassa
17
62
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkö ajattelit? Minä taas sjattelin, että hyväälle ruokapaikalle Lapualla on todellista tilausta. Korostan hyvälle.
- Anonyymi
Hiano homma. Laitappas seuraavalla kerralla navigaattoriisi Suupohjantie 57. Yllättävän lähellä ja kans löytyy hyviä yhden katon alta. Laske ite montako.
ARNOLDS
ARTESSA BY ELONE
BURGER KING
ESPRESSO HOUSE
FRIENDS & BRGRS
HESBURGER
JUNGLE JUICE BAR
KAHVILA-KONDITORIA HANNA JA KERTTU
KOTIPIZZA
LUCKIEFUNS
MANGAL NEPALILAINEN RAVINTOLA
PANCHO VILLA
PIRTTIHIRMU
PIZZA-CENTER
RAVINTOLA TAIKURI
RAX BUFFET
RISTORANTE MOMENTO
ROBERT`S COFFEE
SAMBURGER
SCANDINAVIAN BISTRO
SPICE ICE
STÅHLBERG
SUBWAY
WINGO - Anonyymi
keskus grilli kiinalainen roke asemakatu ? casa grande elma kotipizza tawan hietalan grilli hyväskä välilän grilli paukku esso kylän shell abc koveron shell fiona/teekoossa hmmmmmmmm mitähän vielä ainii se ehkä tuleva herättäjä
- Anonyymi
perhana meinas unohtua lapuan hovi ja marian talli
On tosi hyviä jos haluaa ripulin ja sairaslomaa 🤭🤢🤮
- Anonyymi
Vihtori Kosolan taloon tulee kolmen tähden Michelin ravintola Asiakkaita tulee ympäri Euroopan.
- Anonyymi
Tyttö sinä olet hassu
- Anonyymi
Vein vaimon syömään ABC:lle. En mene enää edes yksin! Missä on keittiön ammattitaito ja kunnianhimo?
- Anonyymi
Vieläkö mariantalli on olemas? Kävin joskus 5 vuotta sitten, ruoka oli semmoista vetistä vauvamössöä, ja mautonta sekä jotenkin onnetonta. Sisätilat jostain 90-luvulta.
- Anonyymi
Pohjalaisessa teemassa on ideaa. Puukot,kansallispuvut, hyvä liharuoka. Tätä juuri olen ksivannut
- Anonyymi
mihinä ne puukot ja kansallispuvut on ? asiakkaalla vai seinällä vai jopa henkilökunnalla ,,,,,,aivan järjetön idea ruveta tekemään siihen mitään ruokapaikkaa....lykka til
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihinä ne puukot ja kansallispuvut on ? asiakkaalla vai seinällä vai jopa henkilökunnalla ,,,,,,aivan järjetön idea ruveta tekemään siihen mitään ruokapaikkaa....lykka til
Pohjalainen ruoka on mautonta, ylisuolaista ja tylsää. Ruskeaa kastiketta, perunaa ja uunissa kuivaksi vedettyä lihaa.
- Anonyymi
kyllä raakujia häränalaisia piisoo, on se kuriaa tuolla eteläises olot
- Anonyymi
Poiketkaas lapualaaset syömähän, lihavien lihapatojen äärehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poiketkaas lapualaaset syömähän, lihavien lihapatojen äärehen.
Ei, ei me aleta lihhoo syämähän. Myö syyvään kasviksii jotta iluma kylmenis. Tulis simpsiölle lunta ja päästääs laskettelemaha.
- Anonyymi
Itsenäinen elämä välillä jottei taito ruostu, eikä tarvii olla aivan ostosyöjä .
> Näin valmistetaan legendaarinen rosvopaisti youtube <
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868