Siis että pikkulapset olisivat terroristijärjestön jäseniä? Tämähän on juridisesti mahdottomuus.
Onko Hjallis aivan vajaa?
10
108
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ehkä Hjalliksella on jo dementia kun äänesti vahingossa väärin.
- Anonyymi
Jos Harkimo olis pysynyt Kokoomuksessa niin se olis ollut suurin puolue vaaleissa. Meillä olis Orpo pääministerinä siinä tapauksessa. Voi Hjallis minkä teit. Liike Nyt ei kovin kauan pysy pystyssä.
- Anonyymi
No olipa hyvä homma että ei orpo pirusta tullut pm.olisi 4 vuoden päästä hyvinvointivaltiosta ollut rippeet jäljellä tästä jenkkien vasallivaltiosta
- Anonyymi
Orposta ei ole mihinkään. Ei hän mikään häävi poliitikko ole. Eikä ole Hjalliskaan.
- Anonyymi
Miten Hjallis, oliko kivaa Hurstin ruokapöydässä? Kävikkö moikkaan Salea?
- Anonyymi
Mihin perustat väitteesi? En ole hjalliksen kannattaja mutta asialinjalla täytyy pysyä. Ei keksitä niitä juttuja omasta päästä ja vielä uskota niihin höpinöihin
- Anonyymi
Kyllä se terroristisakki saa pysyä pois suomesta.
- Anonyymi
Hurstin ruokapöydän väkikö?
- Anonyymi
Tämä palsta on kuollut. Ei elämää.
"Onko Hjallis aivan vajaa?"
Ei suinkaan.
Kasvoihan niin pitkäksi, että nenä yltää juuri keskipitkän naisen tissivakoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896