Pääministerin lasittunut katse

Anonyymi

Miten Sannalla voi olla noin pysähtynyt katse?

https://ibb.co/W3PW0BT

Eikö tuo ole vähän outoa?
Epähumaanisen oloinen koko tyyppi, ainakin silmistä.

16

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      huumeissa

      • Anonyymi

        kodeiinia ja diapamia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kodeiinia ja diapamia?

        Ei ole ottanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kodeiinia ja diapamia?

        kateus ja ikärasismi ovat arvoihin perustuvia asenteita, joita voi käsitellä ja muuttaa .. AOC USA vetää parlamentissa nelikkoa... ajan henki näkyy nyt Suomessakin - ei ole jäänyt huomiotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kateus ja ikärasismi ovat arvoihin perustuvia asenteita, joita voi käsitellä ja muuttaa .. AOC USA vetää parlamentissa nelikkoa... ajan henki näkyy nyt Suomessakin - ei ole jäänyt huomiotta

        AOC oliko se NY-Bronxissa tarjoilijana ? Nyt kongressissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kodeiinia ja diapamia?

        Puusilmä-Mariini?


    • Anonyymi

      Eikö teitä hävetä, kysyy pääministeri. Eikä muista että välikysymys on vain yksi politiikan työkalu.

    • Pääministerin täytyy keskittyä kuuntelemiseen. Hänellä ei ole varaa herpaantua viranhoidossaan hetkeksikään, sillä siitä tulisi ilkeä juttu iltapäivälehtiin ja saattaisi alkaa ajojahti.
      Meistä tuskin kenelläkään on kokemusta sellaisesta paineesta, joten on turha kysellä ja arvailla. Me emme voi tietää.

      • Anonyymi

        Näin on. Keskittyneeltä Marin vaikutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Keskittyneeltä Marin vaikutti.

        Kyllähän se stressaa kun nostetaan Valintatalon kassalta pääministeriksi.


    • Lyhyt valotusaika.

      • Anonyymi

        Sviddu katsoin tiistain lähetystä Eduskunnasta.
        Koko ajan mitä kuvaa tuli akan naamasta niin se oli samannäköinen.
        Istui kuin pöllö sama lasittunut katse oli koko ajan päällänsä. Kahtokaa ite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sviddu katsoin tiistain lähetystä Eduskunnasta.
        Koko ajan mitä kuvaa tuli akan naamasta niin se oli samannäköinen.
        Istui kuin pöllö sama lasittunut katse oli koko ajan päällänsä. Kahtokaa ite.

        Veikkaan, että TaYS on tehnyt hänestä transun ja robotin yhdistelmän psykokirurgiassa. Siis esim. Santeri on muutettu Sannaksi.


    • Anonyymi

      Anaalinautinnot tässä takana. Puoltajuttomaksi asti kun...

    • Siinä teillä nyt ongelma... Tärkeintähän on, ettäpääministerimme toimii ja puhuu järkevästi. Oppiaikansa se vaatii, sekin oli opittava, ettei sovi kysellä toisten mahdollisia häpeämisiä, siitä ihmiset vain vihastuvat.

      • Anonyymi

        Voihan itkun pillu, paremmin tule ja sano sitten.
        Perujen pelko on saavuttanut mittavat suhteet. Nyt nostetaan hallituksen kaupan kassoja suosion saavuttamiseksi.
        Muutos tulee ja pelleily saa dramaattisen päätöksen seuraavissa eduskuntavaaleissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe